بستن

با #گراشگردی از گراش بنویسید و جایزه ببرید

هفت‌برکه – گریشنا: مسابقه نوروز ۹۸ گریشنا یک مسابقه برای دعوت ایرانیان به شهر گراش است.

مسابقه داغ سفره، سبزه، ماهی در نوروز ۹۷ را به یاد دارید. نتایج این مسابقه را در گریشنا ببنید.  امسال هم هدف مسابقه نوروز ۹۸ نشان دادن زیبایی‌ها و دوست‌داشتنی‌های گراش است. در این مسابقه با عکس، فیلم و متن می‌توانید این دو کار را انجام دهید:

اول نشان دهید که چرا گراش را دوست دارید؟ دوم ایرانیان و حتی جهانیان را به دیدن گراش دعوت کنید.

 

درباره چه چیز بنویسید

شما می‌توانید درباره دوست‌داشتنی‌های گراش هر چیزی بنویسید؛ نوشته‌، عکس یا حتی یک کلیپ که افراد را دعوت به گراش کند. پست شما می‌تواند درباره آثار تاریخی گراش، زیبایی‌های طبیعت، انسان‌های نزدیک شما، خوردنی‌های خوشمزه و حتی خاطراتی از گراش باشد. شما می‌توانید به فارسی، انگلیسی یا گراشی مطلب را منتشر کنید. در واقع این مسابقه آزاد آزاد برای نشان دادن گراش است.

نحوه انتشار

مطلب را می‌توانید به صورت عکس و فیلم همراه با هشتگ در صفحه شخصی خود منتشر کنید تا در صفحه اینستاگرام گریشنا بازنشر شود. تا حد امکان پست منتشر شده همراه با کپشن و توضیحی درباره گراش باشد. با قرار دادن هشتگ #گراشگردی و #Gerashgardi مطلب شما در صفحه اینستاگرام گریشنا باز نشر می‌شود. قرار دادن هشتگ‌های دیگر مانند #gerash  هم مجاز است تا مطلب بهتر دیده شود. برای محکم کاری یک دایرکت به instagram.com/gerish.na بفرستید.

اگر صفحه شما خصوصی است یا مایل نیستید با شناسه خودتان مطلب منتشر شود، آن را به صورت پیام خصوصی به gerish.na در اینستاگرام یا t.me/haftberkeh در تلگرام بفرستید.

بخش‌های مسابقه

مسابقه در دو بخش آرای مردمی و نظر کارشناسان برگزار می‌شود.

در بخش آرای مردمی، تعداد لایک‌های افرادی که صفحه gerish.na در اینستاگرام را دنبال می‌کنند، برنده را مشخص می‌کند. به خاطر همین، به جز ترغیب دوستان خود به دادن لایک، حتما به آن‌ها یادآوری کنید که صفحه را فالو کنند.

در بخش تولید محتوا، هیات داوران شامل سه نفر از گراشی‌های فعال در اینستاگرام، برندگان را مشخص می‌کنند. معیارهای داوران برای انتخاب این موارد است:

الف. معرفی گراش، فرهنگ و آیین‌های آن به صورت شاخص

ب. حضور عناصر انسانی و خانواده

پ. بیان هنری، خلاقانه، جذاب و داشتن ساختار مناسب

حامیان:

موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه برگزار کننده این مسابقه است. همانند دوره گذشته، سید علی مجلسی و محمد صادقی به صورت شخصی و عبدالرضا افشار، مدیر موسسه خیریه شباب‌البرکه، تامین‌کننده‌ی جوایز شرکت‌کنندگان هستند که جا دارد از پشتیبانی آنان سپاسگزاری کنیم. افراد دیگر نیز می‌توانند برای پشتیبانی از این حرکت اعلام آمادگی کنند.

جوایز مسابقه:

برای سپاس از مشارکت مخاطبان، در مجموع حدود دو میلیون تومان جایزه داده می‌شود.

در بخش آرای مردمی این جوایز در نظر گرفته شده است:

نفر اول: ۳۰۰ هزار تومان

نفر دوم: ۲۰۰ هزار تومان

ده نفر بعد هر نفر: ۵۰ هزار تومان

در بخش تولید محتوا این جوایز اهدا می‌شود:

سه نفر اول: هر کدام ۲۰۰ هزار تومان

شایسته تقدیر (۳ تا ۱۰ نفر به انتخاب داوران) : هر کدام ۵۰ هزار تومان

مقررات:

۱- محتوای پست باید حتما توسط خود فرد تولید شده باشد و  می‌تواند به صورت عکس، فیلم، کلیپ یا متن باشد. در صورت اثبات کپی بودن در هر مرحله، فرد از مسابقه حذف خواهد شد.

۲- افراد گراشی و غیر گراشی مجاز به شرکت در مسابقه هستند. مهمانان نوروزی و دوستان غیر گراشی خود را دعوت به نوشتن درباره گراش کنید.

۳- استفاده از پست‌های قدیمی با اضافه کردن هشتگ #gerashgardi یا #گراشگردی مجاز است. اما در مسابقه تولید محتوا پست‌های جدید از نظر داوران دارای اولویت است.

۴- هر فرد تنها می‌تواند با یک پست در مسابقه شرکت کند. اگر چند مطلب با هشتگ گراشگردی در صفحه شخصی وجود داشته باشد. قدیمی‌ترین پست در گریشنا بازنشر می‌شود.

۵- در صورتی که تعداد شرکت‌کنندگان کمتر از ۱۰۰ نفر باشد جوایز نصف می‌شود.

۶- افراد با شرکت در این مسابقه اجازه می‌دهند تا محتوای تولیدی آن‌ها در گریشنا بازنشر شود.

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

1 نظر

  1. سلام خسته نباشید
    خیلی خوبه که معیارهای داور رو نوشتین.و مثل جشنواره عکس عاشورا نیست که مشخص نبود بر چ اساس بود انتخاب داورها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top