بستن

بیمارستان با سفره‌های هفت‌سین زیبا شد

هفت‌برکه – گریشنا: به مناسبت فرا رسیدن سال نو، شورای فرهنگی مرکز آموزشی درمانی امیرالمومنین علی علیه السلام گراش مسابقه‌ای به نام «زیباترین سفره هفت‌سین» برگزار کرد. در این مسابقه، بخش‌های مختلف بستری و سرپایی بیمارستان گراش به سلیقه‌ی خود، سفره‌های هفت‌سین انداختند که باعث جلب توجه بیماران و مراجعان این بخش‌ها قرار گرفته است. در پایان و پس از بررسی گروه داوری، به پنج بخش که زیباترین سفره هفت‌سین را به استقبال از بهار ۱۳۹۸ تدارک دیده بودند، هدایایی تقدیم شد.

عکس‌های سفره‌های هفت‌سین در بیمارستان را ببینید.

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

12 نظر

    1. مشکلی از طرف سایت در درج کامنت نیست. خوانندگان نظرشان را ثبت کرده‌اند زیر هر دو خبر.

      شاید منظور شما در مورد خبرهای قدیمی است. برای جلوگیری از پیام‌های اسپم بعد از مدتی به صورت خودکار کامنت‌های خبر بسته می‌شود. در این موارد می‌توانید نظرات خود را برای ما ایمیل کنید.

  1. فرا رسیدن نوروز باستانی ، یادآور شکوه ایران و یگانه یادگار جمشید جم
    بر همه ایرانیان پاک پندار ، راست گفتار و نیک کردار خجسته باد . . .

  2. سلام و درود کاکاجی بر تمامی لب خنده داران با طروات این خجسته نوروز، آرزومند شادمانی و دلشادی همگی هستم. کاکاجی بعد دوسالی خدمتتان رسیده برای شاد باش گویی بهاران و ستایش نوروز همیشه پیروز. آنهاییکه دو سه سال پیش بیاد دارند کاکاجی کامنتهای نیمه جدی با کمی چاشنی طنز و لغز در گریشنا می نوشت، بد و خوبش مهم نیست بماند به ریش سه تیغه خود کاکا. آنوقتها خواجه گریشنا غیر مستقیم نیمه پیامی داده بود که خودت که سری نداری که سر دردی بگیری ولی درست نیست که لغزت کاری دست گرشینا بدهد لذا دوسالی کاکا درخاموش بود و دنبال دلش می گشت . امسال که سالی نیم خشی و نیمه تری در بهار داریم و گویا امسال بر خلاف هر سال گوشت و گوسفند به بندی رفته تنبک و کرنا در بهار کمی آزاد شده گفتم برای این عزیزان بکار هفت سینان بیمارستان کامنتی بنویسم و تشکری کنم و به خوانندگان گریشنا اعلام دارم که کاکاجی زنده است که اگر خوش آمد گویی غرایی از خوانندگان بشنوم مثل پیشتر شروع کنم به کامنت نویسی تا وقتی که دوباره خواجه گریشنا اخطارش برسد.
    این عزیزان زحتمکش و نصف حقوق بگیران بیمارستان مرحوم حاج شیخ احمد امسال همت کرده اند و چندین سفره هفت سین با سلیقه ابواب جمعی هر بخشی از بیمارستان تدارک دیده اند، دستشان درد نکند و همیشه دل خوش باشند،شانزده عکس ناب هم در گیرشنا بعنوان خبر به خلایق عرضه کرده اند یا دوربین چیهای گرایشنا عکس از آنها بعنوان خبر گرفته اند که اینها هم پایشان درد نکند. کاکاجی که علاقه فراوان به عکسهای خبر بیشتر از خود خبر و خواندن مطلب دارد این سئوال برایش پیدا شده که حضور سر و مر و….. این آقای شیخ زلفی عمامه سفید در این شانزده عکس دیگر چه صیغه ایست؟. حتما باید آشیخ بر سر همه ی سفره های هفت سین حضور می یافته که خدای نا کرده سینی به شینی تبدیل نشده باشد و یا رندهای بیمارستان ایشان را وارد معرکه کرده اند برای خوش ذوقی در عکسهای بهاری، البته اگر ایشان از دستیاران و همکاران دکتر عبدالهی در اطاق عمل هستند سئوالم منتفیست . امیدوارم آشیخ هم از کاکاجی بدل نگیرد چون دز زمان مرحوم شیخ رحمانی که گراش بود و همین یک شیخ معمم، خدا بیامرزدش همیشه به مردم می گفت سخن و کلام کاکاجی ملیح است. کاکاجی عوام و بیسواد هم نمی فهمید همواره یواش و آهسته طوریکه به گوش آقای رحمانی که هم محله ای بودند نرسد از بعضی دوستدارنش می پرسید “شما که با کبتریها اَنِ ای و روزَ اَشنوی اُم بو گایی فرمایش آغای رَهمانی که اَگِ کَلوم وکااَتِ کاکاجی مَلی اِن چه مهَنا اُشسن. آغا که چی شَلی نی همش شِ سرَ اِن و اگر گاهی هم گولو تِ لی اگر هم بِلی شِ اَمایا ناگِ ملی” و خیلی حکایتها و سخنان دیگر از کاکاچی با بزرگان است که می توانید از جوان برنا و
    کوشا آقای صلاحی گرداورنده فرهنگ مردمی گراش بپرسید.

  3. امروز اخباری پخش شد که قراره که پلیس راه لارگراش که به نام لار فیروز آباد هست منتفی شود و برچیده شود و به طرف کوره لار منتقل شود.آن شاالله خبر واقعیت داشته باشد

  4. کاکاجی این همه عکس خانم ها تکرار شده بود انگار با دیدن اش مشکلی نداشتی که حتما الا برکت الله باشه ولی با دیدن آخوند مشکل داری!!!!

    1. همشهری، پیشنهاد کاکا به شما این است که از امروز تا پانزده روز که طراوت بهاری در کوهها و دشتهای گراش لنگر انداخته هر روز در پگاه بامدادی به دشت و کوه بروید و هوای پاک تنفس کرده و با دیده نو و چشمان دیگر به زیباییها بنگرید آنوقت نوشته ها و چهره ها را زیبا خواهید دید و از بد بینی و بد گمانی بیرون خواهید آمد.
      ” بامدادان که تفاوت نکند لیل و نهار*** خوش بود دامن صحرا و تماشای بهار ” و اما بعد:
      – برکت الله را نان گویند که قوت لایموت مردمان است و لا غیر، دیگر پسوندداران آلله بر مجاز است برای کسب و کاری. هان برادر آگاه باش.
      -درست دیده اید عکس بعضی از خانمها تکرار شده. بر آنان چندان ایرادی نیست چون سفره انداختن فکر و کار خود آنان بوده و اصولا تمایل بانوان بر این نوع کارها از آقایان بیشتر است و اینان هستند که به درستی و زیبایی سنتها را نگه می دارند.
      – کاکاجی مشکلی در دیدن آخوند ندارد از قضاء بدلیل فرم لباس، دستار سر و شکل ظاهرشان از دیگر مردمان در هر جمعی بهتر دیده میشوند. دید چشم کاکا خوب و بدون عینک است. درست و خوب می بیند
      – پرسش من روشن و سر راست است یا ایشان برای ارشاد و مواظبت بوده که خدای نا کرده سینی به شینی تبدیل نشود و یا اینکه رندانی ایشان را برای عکس بکار گرفته اند چون فکر نمی کنم حرفه ایشان تبلیغ فرهنگ باستانی باشد که بیایند و در کناره سفره هفت سین این همه عکس بگیرند.
      بنظر کاکاجی کار ایشان اگر به قصد همیاری و همدلی با بانوان سفره هفت سین اندازه بوده که امیدوارم چنین بوده باشد بایستی ممنون و سپاسگزار ایشان بود و منتظر نو آوری و خلاقیت ایشان برای شادی چهار شنبه سوری در سال آینده باشیم.
      – ولی کاکا خودمونیم این همه عکس انداختن و در کریشنا نشر دادن هم سوژه بدی نیست برای دلخوشی. گیرم کاکاجی از گوشه ای لغزی بپراند

  5. خداوند را شاکر باشید که مسولین رده بالای بیمارستان در سفر و احتمالا در اروپا و کشورهای حوزه خلیج فارس هستند و گرنه تعداد افراد در عکسها به چند برابر همین تعداد می‌رسید.این عزیزان هم اگر کاری برای خدمات رسانی بیشتر و جلب رضایت بیماران از دستشون بر نمیاید حداقل برای ارائه گزارش به روسای سفر کرده و دور از وطن تنها کاریکه از دستشون بر اومده همین چیدن سفره هفت سین بوده و عکس گرفتن کنار آن بوده. باز خدا خیرشون بدهد

  6. جناب سعید ،اون چهارنفری که گفتی حاج اقا که بانی این سفره انداختن هستن اون دوتا مهندس هم که نباشن بیمارستان تعطیله ،حسادت شخصیت رو کامنت نکن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 نظر
scroll to top