بستن

پنج طلا برای زنان و پنج برنز برای مردان کاراته‌کای گراش

هفت‌برکه – گریشنا: ده کاراته‌کای گراشی با راه یافتن به مسابقات اوراسیا با رقبای آسیایی و اروپایی رقابت کردند و نتایج جالبی کسب کردند: هر پنج کاراته‌کای زن گراشی حاضر در این رقابت‌‌ها طلایی شدند، و هر پنج کاراته‌کای مرد نیز مدال برنز را به دست آوردند.

به گزارش روابط عمومی هیات کاراته گراش، روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۱۴ و ۱۵ اسفندماه، سالن شهید دستغیب شیراز میزبان مسابقات اورآسیایی کاراته بخش بانوان بود. در این مسابقات ۶۰۰ کاراته‌کای زن از کشورهای ایران، ترکیه، افغانستان، آذربایجان و عراق در سبک‌های آزاد رقابت کردند. کاراته‌کا‌های گراشی به مربی‌گری فاطمه ابراهیمی‌فرد و سرپرستی سید روح الله موسوی، در رده‌های سنی و دسته‌های مختلف این رقابت‌ها، موفق به کسب پنج طلا شدند.

این مدال‌های طلایی را فاطمه ابراهیمی‌فرد در بخش بزرگسالان و در دسته‌ی ۵۰- کیلوگرم؛ هانیه‌ فرخ‌نژادی در بخش جوانان و در دسته‌ی ۵۵- کیلوگرم؛ طاهره فیضی در بخش خردسالان و در دسته‌ی ۴۰+ کیلوگرم؛ نگار نادرپور در دسته‌ی نونهالان در دسته‌ی ۴۰+ کیلوگرم؛ و فاطمه رزاق‌پور در بخش نونهالان و در دسته‌ی ۴۵+ کیلوگرم به دست آوردند.

مسابقات اورآسیایی سبک‌های آزاد مردان نیز پنج‌شنبه و جمعه ۱۶ و ۱۷ اسفندماه در سالن شهید دستغیب برگزار شد. ۱۲۰۰ شرکت‌کننده از کشورهای ایران، ترکیه، آذربایجان، افغانستان و عراق در این رقابت حضور داشتند. سید روح الله موسوی مربی و فاطمه ابراهیمی‌فرد سرپرست این گروه بودند. در نتیجه رقابت‌ها، هر پنج کاراته‌کای گراشی حاضر در بخش مردان بر سکوی سوم ایستادند.

محمد یادگاری در بخش بزرگسالان و در دسته‌ی ۶۰- کیلوگرم، علی‌رضا اسدی در بخش خردسالان و در دسته‌ی ۳۵ـ کیلوگرم، حسین اسدی در بخش خردسالان و در دسته‌ی ۲۵ـ، محمد فرخ‌نژادی در بخش نونهالان و در دسته‌ی ۴۵ـ کیلوگرم و علی‌رضا رفیعی‌پور در بخش نونهالان و در دسته‌ی ۳۵ـ کیلوگرم کاراته‌کاهای گراشی حاضر در این رقابت‌ها بودند.

این کاراته‌کاران پیش از این در طول یک سال گذشته با موفقیت در مسابقات استانی، لیگ‌های سبک‌های آزاد، مسابقات جنوب کشور، مسابقه‌ی کشوری، مسابقه‌ی قهرمان قهرمانان مجوز ورود به مسابقات اوراسیا را به دست آوردند.

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

1 نظر

  1. ماشاالله…تبریک به همه این عزیزان.
    به امید درخشش بانوان عزیز در همه عرصه ها و برابری حقوق زن و مرد …
    یه خسته نباشید به اقا روح الله…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top