بستن

دو استعفا در ادارات گراش: آشفته می‌ماند، رهبر می‌رود

هفت برکه (گریشنا): در آستانه‌ی سال جدید، روسای دو اداره‌‌ی شهرستان گراش استعفا دادند.

استعفای شکرالله آشفته، رئیس اداره‌ی پست گراش رد و استعفای حسن رهبر، رئیس اداره‌‌ی کتابخانه‌های عمومی، پذیرفته شد. رهبر از ابتدای سال جدید به عنوان عضو هیات علمی یکی از دانشگاه‌های کشور فعالیت خود را آغاز می‌کند.

رییس پست ماندنی شد

به گزارش خبرنگار هفت‌برکه، کمبود نیروی انسانی و سهم کم اداره‌ی پست از اعتبارات دو درصد نفت و گاز شهرستان، دلیلی است که شکرالله آشفته، رئیس اداره پست را به استعفا مصمم کرد. او در این باره به خبرنگار گریشنا گفت: «از زمانی که گراش بخش بود تا به حال که شهرستان شده‌ایم و بالتبع آن فعالیت‌های پست و خدمات واگذاری دستگاه‌های اجرای به اداره پست بیشتر شده است، این اداره تنها با چهار نیرو فعالیت داشته است. من در طول سال گذشته تنها چهار روز مرخصی داشته‌ام و کمبود نیروی انسانی مشکلات زیادی در مسیر خدمت‌رسانی به شهروندان برای ما ایجاد کرده است.از طرفی چون بومی هستم، توقعات همشهریان نیز از من خیلی زیاد است.»

او در ادامه به سهم کم اداره پست از اعتبارات دو درصد نفت و گاز اشاره کرد و ادامه داد: «ساختمان اداره فرسوده شده است. بخشی از حیاط اداره نیز راکد مانده که می‌توان با ساخت یک سالن برخی از مشکلات ما پیرامون فضای محدود اداره را رفع کرد. در طول این مدت، سهم ما از اعتبارات خیلی کم بوده که این موضوع نیز به مشکلات ما علاوه شده است.»

مورد پذیرش قرار نگرفتن استعفای آشفته و خوش‌بینی او به وعده‌های فرماندار، آشفته را فعلا در سمت خود ماندگار کرد. او در این رابطه می‌گوید: «در جلسه‌ای که پنج‌شنبه هفته گذشته با فرماندار داشتیم، او از لحاظ استخدام نیرو و همچنین اختصاص اعتبارات بیشتر به اداره پست نسبت به سال‌های گذشته و ساخت سالن در سال جدید ما را امیدوار کرد و من نیز به وعده‌های فرماندار خوش‌بین هستم.»

حسن رهبر از کتابخانه می‌رود

با پذیرفته شدن حسن رهبر، رئیس اداره‌ی کتابخانه‌های عمومی شهرستان گراش، برای ورود به دانشگاه در کسوت عضو هیات علمی، او طی یک نامه استعفای خود را از تاریخ ۲۹ اسفند ۹۷ اعلام کرد که مورد پذیرش قرار گرفت، او در بخشی از این نامه نوشته است:«اکنون که مجددا توفیق یافته‌ام به عنوان فرزند دانشگاه در کسوت معلمی به دانشگاه بازگردم… از تاریخ ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ از ریاست اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان گراش و تمامی سمت‌ها و پست‌ها در نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور استعفا می‌کنم.»

حسن رهبر دومین رییس اداره کتابخانه‌های عمومی گراش بود. او در گفت‌وگو با گریشنا گفت: «من از اواسط سال ۹۲ به عنوان رئیس اداره‌ی کتابخانه‌های عمومی در گراش فعالیتم را آغاز کردم. پذیرش من به عنوان عضو هیات علمی در دانشگاه دولتی زاهدان شاخه‌ی فلسفه و حکمت و همچنین یکی از دانشگاه‌های آزاد در استان فارس دلیل استعفای من بود. مدیر جایگزین هم به احتمال خیلی زیاد از میان کتابداران کتابخانه‌ی عمومی گراش انتخاب خواهد شد.»

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top