بستن

شهرداری به کارگاه‌های مزاحم، زمین می‌دهد

هفت برکه (گریشنا): شهرداری گراش به منظور انتقال مشاغل مزاحم و پرسروصدا به خارج از شهر طی یک اطلاعیه از واگذاری زمین به صاحبان این مشاغل خبر داد.

به گزارش هفت برکه:مالکین کارگاه‌های مشاغل مزاحم صنعتی و تولیدی تا دهم اسفند ماه فرصت دارند تا برای ثبت‌نام این زمین‌های واگذاری اقدام کنند. حسن‌زاده، روابط عمومی شهرداری گراش می‌گوید:«این طرح برای افرادی که در آینده تصمیم به وارد شدن به این مشاغل را دارند نیز برنامه‌ریزی شده است.»

البته تاکنون محل مورد نظر بری انتقال این مشاغل مزاحم اعلام نشده است.

در متن این اطلاعیه آمده است: 

بدین وسیله به اطلاع کلیه صاحبان مشاغل در و پنجره‌سازی،کمد‌سازی، رنگ‌زنی، و غیره که باعث ایجاد آلودگی صوتی و بهداشتی در سطح شهر شده‌اند می‌رساند که این شهرداری در راستای دستورالعمل دولت به منظور انتقال صنایع ذکر شده به خارج از شهر با در نظر گرفتن زمین مورد نیاز صاحبان مشاغل فوق و با همکاری اداره راه و شهرسازی لارستان قصد واگذاری زمین به مالکین کارگاه‌های مشاغل مزاحم به تشخیص شهرداری را دارد. لذا از کلیه مالکین تقاضا می‌گردد تا تاریخ دهم اسفند ماه با در دست داشتن مدارک مشروحه ذیل به شهرداری مراجعه نمایند.

کپی سند ملک،کپی مجوز فعالیت صنفی، کپی پروانه کسب، کپی پایان کار و پروانه ساختمانی مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام است.بدیهی است در صورت عدم مراجعه این شهرداری از طریق کمیسیون تبصره ۲۰ ماده ۵۵ شهرداری اقدام خواهد نمود.

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top