بستن

برکه موضوع نخستین نمایشگاه ویدیوآرت گراش

هفت‌برکه – گریشنا: حمیدرضا دلبخش نخستین نمایشگاه ویدیوآرت گراش را با دغدغه حفظ برکه‌ها برگزار می‌کند.

به گزارش گریشنا، نمایشگاه برکه در قالب‌های عکس، چیدمان و ویدیوآرت به مدت چهار شب از یکم تا چهارم اسفند در نگارخانه آبشار اندیشه گراش برگزار می‌شود. این نخستین تجربه برگزاری نمایشگاه هنری در قالب ویدیوآرت و چیدمان در گراش است.

این نمایشگاه از ساعت ۱۸:۳۰ چهارشنبه اول اسفندماه بازگشایی می‌شود و چهار شب از ساعت ۱۸ تا ۲۳ به روی بازدیدکنندگان باز است. مجموعه آبشار اندیشه در ابتدای جاده گراش – اوز قرار دارد.

حمیدرضا دلبخش اهل لطیفی و متولد ۱۳۷۲ است. او سابقه شرکت در چندین نمایشگاه گروهی را در تهران، کیش، شیراز و لار دارد و این نخستین نمایشگاه انفرادی اوست. دلبخش دانشجوی رشته گرافیک دانشکده علمی – کاربردی لارستان است و در سال‌های اخیر آثار متفاوت خود را از با نام حمیدّآل در اینستاگرام منتشر می‌کند.

حمید دلبخش در مورد این نمایشگاه گفت: «نمایشگاه برکه در واقع آشتی من با میراث اجدادیم است که سال‌ها مورد بی‌توجهی هم نسل‌هایم قرار گرفته است. حال در زمانی هستیم که بحران آب به ابربحران مبدل شده با وجود این اتفاق برکه اهمیت خود را بیش از پیش به ما نشان می‌دهد.»

این نمایشگاه با مجوز اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش و با همکاری فرهنگسرای آبشار اندیشه و موسسه هفت‌برکه برگزار می‌شود. محمد خواجه‌پور، مدیر رسانه‌های هفت‌برکه، در مورد اهمیت این نمایشگاه گفت: «فضای هنری به دلیل وجود رسانه‌های جدید به سرعت در حال تغییر است. به همین خاطر ضروری است هنرمندان منطقه تجربه‌های تازه هنری خود را با مخاطبان در سطوح مختلف به اشتراک بگذارند. امیدوارم این نمایشگاه آغاز راه نمایشگاه‌های هنری متفاوت باشد.»

نمایشگاه برکه شامل هشت عکس، پنج ویدیوآرت و یک چیدمان است که سعی دارد فضای برکه‌های جنوب فارس را برای بازدیدکنندگان بازنمایی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top