بستن

جوانه زدن «نردبان» در اَرَد

هفت برکه (گریشنا):اعضای گروه نردبان در ادامه طرح حضور در مدارس به دانش‌آموزان متوسطه ارد سر زدند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌ی آموزش و پرورش سه‌شنبه بیست و سوم بهمن ماه تعدادی از دانشجویان گراشی در قالب طرح حضور در مدارس به سه مدرسه در ارد رفتند تا در مورد کنکور، انتخاب رشته و آینده تحصیلی برای دانش‌آموزان صحبت‌کنند و به سوالات آنان پاسخ دهند. این طرح که با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان گراش درحال برگزاری است از نیم سال اول تحصیلی در گراش کلید خورد که در ادامه به شهرهای دیگر شهرستان نیز گسترش یافت.

محمد صادق نوروزی، دبیر مجموعه نردبان در مورد اهداف و لزوم اجرای این طرح می‌گوید:«اکثر دانش‌آموزان در مورد ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر اطلاعات مناسبی ندارند، به همین خاطر در تلاشیم با حضور دانشجویان و دانش‌آموختگان در مدارس به دانش‌آموزان کمک کنیم.»

عارفه فردوسی، مسئول اجرای این طرح در مورد حضور اعضای گروه نردبان در شهر ارد گفت:«مبنای کار نردبان از همان روز اول، توسعه آموزش در تمام نقاط شهرستان بوده است که در همین راستا در همایش سالانه نردبان از رتبه‌های برتر ارد، فداغ و غیره نیز تقدیر شده‌ است.»

این برنامه که حدود چهارساعت به طول انجامید با حضور پنج نفر از اعضای گروه نردبان و در سه مدرسه برگزار شد. یکی از اعضای گروه نردبان ضمن تشکر از مدیریت آموزش و پرورش شهرستان گراش از همه نهاد‌های شهرستان دعوت کرد تا با نگاهی فراتر از شهر به توسعه همه‌ جانبه گراش کمک کنند.

گروه نردبان یک مجموعه از جوانان و دانشجویان گراشی است که فعالیت خود را از تابستان ٩۶ آغاز کرده و درحال حاضر پروژه‌های پشتیبان آمورشی، حضور در مدارس، آموزش در روستا و چند طرح دیگر را در دست اجرا دارد.

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

8 نظر

  1. سلام
    گفت کل اگر طبیب بودی سرخود دوانمودی
    به همون دانش آموزای گراشی بی انگیزه خودشون برسن ارد وفداغ پیش کش رتبه های کنکور چند ساله گراش بدون درنظرگرفتن دانش آموزان سهمیه شهدا وجانبازان را ببینید اون وقت برا ارد وفداغ نسخه بپیچید اگر در ارد وفداغ هم کسی رتبه آورده بخاطر درس در لار وبندر بوده

  2. دوست عزیزی اردی که انتقاد کردی نسبت به حضور این دوستانمون در مدارس ارد ، باید چند نکته بهتون یادآوری کنم تا حداقل از پیش قضاوت نکنید
    نکته اول اینکه ، تمام دوستانی که که حضور داشتن در این بازدید از رتبه های برتر گراش بودن و نیاز به اثبات خودشون پیش شما ندارن
    دوم اینکه به درخواست آموزش پرورش ارد و پس از نیاز سنجی از مدارس این بازدید انجام شده

  3. احسنت… خدا قوت به بچه‌های گروه نردبان که بدون هیچ چشم داشتی و خود جوش، دانش‌آموزا رو راهنمایی میکنن و تجربیاتشون رو در اختیار دیگران قرار میدن
    اجرکم عندا…

  4. در جواب اردی بگم که به هرحال جز دانشجو برتر هستند و خیلی از پزشکان ایران نمیخوام ذهنم باز بشه همون وزیر بهداشت قبلی و خیلی ها با سهمیه رفتن و الان جز برترینن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 نظر
scroll to top