بستن

آخرین وضعیت پروژه‌های ورزشی گراش در دیدار فرودی و کامیاب

هفت برکه (گریشنا):اصغر فرودی فرماندار گراش به منظور پیگیری آخرین وضعیت ساخت پروژه‌های نیمه تمام ورزشی در شهرستان با حیدر علی کامیاب، مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش حجت عابدی، مسئول دفتر فرمانداری:تکمیل زیرساخت‌های ورزشی شهرستان، تقویت هیات‌های ورزشی،توسعه ورزش بانوان، استعداد‌یابی و توجه به نخبگان و مدال آوران ورزشی از مهم‌ترین موضوعاتی بود که فرماندار گراش در دیدار با مدیر کل ورزش و جوانان مطرح کرد.

فرماندار گراش در این دیدار با بیان این که تقویت زیرساخت‌های ورزش شهرستان با هدف توسعه در دستور کار است، اظهار داشت:«ساخت خوابگاه ورزشی به متراژ هشتصد متر مربع در دو طبقه و با گنجایش ۲۰۰ نفر با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و احداث زمین چمن مصنوعی بزرگ در ورزشگاه محبی با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در دستور کار اداره کل ورزش و جوانان استان فارس قرار گرفته است که عملیات اجرایی آن با قول مساعد مدیر کل در هفته آینده شروع خواهد شد.»

اصغر فرودی با بیان این که زمین چمن مصنوعی مرکز بخش ارد و روستای آغصه در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید، تصریح کرد:«زمین‌های چمن مصنوعی در مرکز بخش ارد و روستای آغصه در آینده نزدیک مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت و همچنین به زودی عملیات اجرایی ساخت زمین چمن مصنوعی در روستاهای زینل آباد، حسین آباد و محمد زینا با اعتباری هر یک بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان شروع خواهد شد.»

وی با اشاره به این که توسعه ورزش با توجه به نقش آن در تندرستی و نشاط جامعه باید به عنوان یک دغدغه دنبال شود، افزود:«تقویت سرانه ورزشی نیازمند توسعه زیرساخت‌ها است و در دولت تدبیر و امید گام‌های اساسی در زمینه رشد سرانه فضای ورزشی در شهرستان گراش برداشته شده است.»

فرماندار گراش از پیگیری ساخت زمین چمن مصنوعی در روستاهای کنگ و ریشه و لب اشکن خبر داد و افزود:«توسعه فضای ورزشی در روستاها و مناطق محروم شهرستان به طور جدی دنبال می‌شود.»

اصغر فرودی، فرماندار گراش در این دیدار از نگاه وزارت ورزش و کامیاب مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس در توسعه فضای ورزشی و رفع کمبود‌ها و نیاز‌های جوانان تقدیر کرد.

حیدر علی کامیاب در این دیدار با بیان این که توسعه ورزش گراش رونق همه‌جانبه این شهرستان را به دنبال خواهد داشت، افزود:«نقشه توسعه و پیشرفت ورزش گراش تدوین شده است و آن را به طور جدی دنبال می‌کنیم تا شهرستان گراش و مناطق محروم استان بتوانند از امکانات ورزشی خوبی برخوردار شوند و این گام مهم دولت تدبیر و امید در آن منطقه است.»

گفتنی است ۱۹ اسفندماه ۹۶ با حضور مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان، دومین سالن بزرگ مسابقات ورزشی استان فارس در شهر گراش با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان افتتاح شد.

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

7 نظر

  1. بهتر است به نشانه احترام، مدیرکل محترم وقتی فرمانداران بعنوان نمایندگان عالی دولت در شهرستان ها به دیدار آنها می روند از پشت میزشان جدا شده و در کنار یا رودرروی آنها بنشینند.‌

  2. 👍🏻👌🏻
    مدیری که با پیگیری های فراوان به لانه ی پرندگان در مجموعه محبی بعد سالها پایان داد ،به بخش و روستاهای شهرستان توجه کرد ،هیات هایی که از رونق افتاده بودن را مجددا راه اندازی و رشته های ورزشی که قبلا در شهرستان وجود نداشت از روی عشق و علاقه و بدون ترس از بیشتر شدن مشغله کاری و دردسر راه اندازی کردند و … فقط و فقط در دو سه سال .و گرد و غبار چند سانتیمتری را از چهره ورزش شهرستان پاک کردند ،و مسیر را هموار نمودند برای مدیران اینده ،و همان طور که اقای فرماندار گفتند تمام این کارها در تاریخ ثبت شد و نیازی به تعریف و تمجید نیست . هدف هر مدیری متفاوته ،خدمت یا اسم و رسم ….
    صرفا جهت یاداوری بود و نه تعیین خوب یا بد ، توانمند یا ناتوان ،چون مردم هستند که مشخص میکنند و نظر و عقیده ی افراد خاص و قیم های ورزش ارزشی نخواهد داشت .
    مرد نکونام نمیرد هرگز …

  3. بنده بعنوان یک شهروندم گراشی علام میکنم که تمامی اتفاقات خوب ملزم به وجود نیروهی متخصص و کار بلد هست و رییس وقت اداره ورزش در این مدت زحمات زیادی را برای شهرستان باالاخص روستاها کشیده اند که بر کسی پوشیده نیست
    روسای قبلی هم با وجود بومی بودن تلاشی را انجام داده اند اما زیاد پیگیر مسایل و مشکلات ورزش نبودند
    بالاخص در دوره ۳ ساله حسن نژاد رییس قبلی اداره

  4. سلام در اینگونه دیدارها شایسته تر این است وقتی فرماندار به استان در حوزه خاصی می روند مدیر و رییس آن دستگاه مربوطه جهت بررسی مشکلات و بهبود آن ایشان را همراهی نماید تا منفعت بیشتری حاصل شهرستان شود.
    یک شهروند با دغدغه ورزشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 نظر
scroll to top