بستن

غرش موتورهای کراس در روز بارانی گراش

هفت برکه(گریشنا): چهارمین دوره مسابقات موتور کراس در سه کلاس ۲۵۰ سی‌سی، ۴۵۰ سی‌سی و سوپر کلاس به میزبانی پیست مهاجر گراش برگزار شد.

به گزارش هفت برکه، دیروز جمعه بیست و ششم بهمن‌ماه ۹۷ همزمان با شروع نم نم باران چهارمین دوره مسابقات موتور کراس با حضور شرکت کنندگانی از شیراز، لامرد و گراش در پیست موتور سواری مهاجر با مدیریت بیضایی برگزار شد. نفرات برتر این مسابقات به مرحله انتخابی استانی راه پیدا می‌کنند.

در کلاس ۲۵۰ سی‌سی علی برزوزاده از گراش، وحید عباسی از لامرد و نیما مهر علی‌زاده شیراز به مقام اول تا سوم این رقابت‌ها دست یافتند.

در کلاس ۴۵۰ سی‌سی علی گوشه‌نشین و مهران عسگری از گراش مقام اول تا دوم  و محمد زائری از لامرد مقام سوم را از آن خود کردند.

در سوپر کلاس چهار نفر برتر کلاس ۲۵۰ سی‌سی و چهار نفر برتر کلاس ۴۵۰ سی‌سی با هم به رقابت می‌پردازند و نفرات برتر سوپر کلاس مشخص می‌شود که علی برزوزاده، علی گوشه‌نشین و مهران عسگری هر سه موتور سوار گراشی در سوپر کلاس نیز مقام اول تا سوم را کسب کردند.

با حضور رییس اداره ورزش جوانان، نایب رییس شورای شهر و فدایی اسپانسر مسابقات به نفران برتر هر رده کاپ قهرمانی، لوح سپاس و مدال افتخار اهدا شد.

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

2 نظر

  1. بعضی گراشیااااا ادعا دارن ولی تو مسابقه متاسفانه اماتور هسن .
    ان شالله موفق باشین همه موتور سواران عزیز گراشی

  2. درود
    با تشکر و قدر دانی ویژه از رئیس اداره ورزش و شورای شهر و حامیان این برنامه ها که شور و نشاطی خاص در شهرستان بوجود آوردند
    در ایام دهه فجر شاهد برنامه های متعدد ورزشی در شهرستان و روستاها بودیم که جا داره مجددا از رییس اداره ورزش و همکاران ایشان و مسوولین این برنامه ها تشکر وبژه ای داشته باشم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top