بستن

نقاشی‌های دانش‌آموزان آغازگر گالری فرهنگ

هفت‌برکه – گریشنا: با نمایشگاه نقاشی و خلاقیت‌های تصویری دانش‌آموزان مدرسه سعادت، گالری فرهنگ گراش آغاز به کار کرد.

به گزارش گریشنا نمایشگاه نقاشی دانش‌آموزان ۲۳ بهمن‌ماه با حضور رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر آموزش و پرورش گراش افتتاح شد این نمایشگاه تا ۲۸ بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت. ۹ تا ۱۲ صبح و ۱۷ تا ۲۰ عصر زمان بازدید از این نمایشگاه است. گالری فرهنگ در بلوار کمربندی و محل سینما فرهنگ قرار دارد.

مهدی آیینه‌افروز رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش گفت: «این نمایشگاه نخستین نمایشگاه در گالری فرهنگ است. بخشی از سینما گراش که پیش از بدون استفاده بود با ۶۵ میلیون تومان بودجه دولتی به عنوان گالری آماده‌سازی شد. خوشحالیم این گالری با حضور دانش‌آموزان افتتاح می‌شود.»

آیینه‌افروز با تقدیر از توکلی و دانشور مسئولان خانه فرهنگ گفت: «این زوج هنرمند تحصیلات آکادمیک هنری دارند و تلاش خوبی را برای ترویج هنر آغاز کرده‌اند. اولین جرقه کنسرت هنرجویان بود و این دومین برنامه خانه فرهنگ است. امیدواریم در طول سال این برنامه‌ها ادامه داشته باشد.»

ذبیح‌الله رضایی مدیر آموزش و پرورش شهرستان گراش در آیین افتتاح نمایشگاه گفت: «رویکرد جدید آموزش و پرورش این است که ما دانش‌آموزان را از محفوظات صرف خارج کنیم و آن‌ها را در حوزه کار و فناوری، دست ساخته و هنر و در کل اندیشه‌ورزی فعال کنیم و آن‌ها را از مدرسه به سطح جامعه بکشانیم. این کار تمرین زندگی برای دانش‌آموزان است.»

در نمایشگاه نقاشی دانش‌آموزی ۳۵ اثر دانش‌آموزان دبیرستان سعادت گراش در اندازه ۵۰ در ۷۰ با تکنیک‌های ماژیک، خودکار و گواش به نمایش درآمده است.

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top