بستن

خلاقیت‌های دانش‌آموزان بر دیوار گالری فرهنگ

هفت برکه (گریشنا): نقاشی و خلاقیت‌های تصویری ۳۵ دانش‌آموز گراشی در گالری سینما فرهنگ گراش به نمایش گذاشته می‌شود. این نخستین نمایشگاه برگزار شده در این گالری است.

به گزارش هفت برکه: این نمایشگاه ساعت ۹ تاریخ ۲۳ بهمن ماه افتتاح می‌شود تا ۲۸ بهمن ادامه خواهد داشت.. در طی این مدت علاقه‌مندان به نقاشی می‌توانند از ساعت ۹تا ۱۲ و ۱۷ تا ۲۰ برای دیدن این آثار به سینما فرهنگ سر بزنند.

مهدی آیینه‌افروز، رئیس اداره‌ی فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش در مورد این نمایشگاه گفت:«این نمایشگاه با هدف کمک به پرورش ذهن و خلاقیت دانش‌آموزان و تشویق و ترغیب آن‌ها به کارهای فرهنگی، هنری و خلاقانه برگزار می‌شود. از مردم توقع و تقاضا داریم برای تشویق دانش‌آموزان در طول برگزاری این نمایشگاه به سینما فرهنگ بیایند و از این نمایشگاه بازدید کنند.»

توکلی، مسئول امور تربیت و پژوهش آموزش و پرورش شهرستان گراش با اشاره به این که مقدمات برگزاری این نمایشگاه هشت ماه زمان برده است، گفت: «اول مهر سال گذشته فراخوان شرکت در این نمایشگاه نقاشی منتشر شد. تا اردیبهشت سال قبل سه هزار اثر از مدارس به دست ما رسید و ما از میان این اثرها نقاشی ۳۵ دانش‌آموز را انتخاب کردیم. اثرها روی کاغذ A4 به دست ما می‌رسید. ما از افراد پذیرفته‌شده خواستیم تا اثرهای خود را برای شرکت در این نمایشگاه روی کاغذ ۵۰ در ۷۰ آماده کنند.»

او در ادامه می‌گوید:«دانش‌آموزان پایه‌‌های هفتم، هشتم و نهم مدارس گراش در این رقابت حضور داشتند و تمام اثرها به صورت ذهنی و خلاقانه به تصویر کشیده شده است. آثاری که در نمایشگاه به نمایش گذاشته می‌شود به صورت ۵۰ در ۷۰ و در فرم‌های تک‌رنگ، رنگی، خودکار، ماژیک و … است.»

اداره‌ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گراش، اداره‌ی آموزش و پرورش و خانه فرهنگ در اجرای این نمایشگاه با هم همکاری دارند.

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top