بستن

مسابقه کتابخوانی به مناسبت دهه‌ی فجر

هفت برکه (گریشنا): در مسابقه‌ی کتابخوانی به مناسبت دهه‌ی فجر، کتاب«آینده‌ی انقلاب اسلامی» اثر شهید مرتضی مطهری را بخوانید و جایزه بگیرید.
به گزارش هفت برکه: علاقه‌مندان به کتابخوانی از ۱۲ بهمن تا ۲۲ بهمن فرصت دارند تا در این مسابقه‌ی کتابخوانی شرکت کنند. کتاب آینده‌ی انقلاب اسلامی را یا از این‌جا دانلود کنید یا هم برای تهیه‌ی آن به صورت حضوری به کتابخانه‌های محبی، آبشار اندیشه و سایر کتابخانه‌های مساجد مراجعه کنید.

رهبر، رئیس کتابخانه‌های عمومی شهر می‌گوید:«برای شرکت‌کنندگان در مسابقه صرفا بخش چهارم این کتاب مد نظر است. علاقه‌مندان می‌توانند پاسخ‌نامه را یا از کتابخانه عمومی دریافت کنند یا پاسخ‌نامه را از این‌جا دانلود کنند و پرینت بگیرند و پر کنند و به کتابخانه تحویل دهند. و راه دیگر ارسال پاسخ‌ها، به صورت پیامکی است که شرکت‌کنندگان می‌توانند پاسخ‌ها را به صورت یک عدد ۱۰ رقمی از چپ به راست به شماره ۰۹۰۵۰۵۵۹۴۵۳ ارسال کنند. به نفرات برتر این مسابقه جوایز نقدی و غیر نقدی اهدا خواهد شد. »

علاقه‌مندان می‌توانند جهت اطلاع بیشتر به کتابخانه عمومی محبی رو به روی بقعه شیخ عبدالله مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۷۱۵۲۴۴۲۲۳۰ تماس بگیرید.

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top