بستن

برنامه‌های علمی گریش‌بانگ: سه کارگاه‌ و یک نشست ویژه

هفت‌برکه – گریشنا: یک نشست صمیمی با حضور مدیر و قائم مقام رادیو سراسری فرهنگ در روز جمعه، و سه کارگاه با حضور داوران جشنواره، برنامه‌های علمی نخستین جشنواره دوبله و تولیدات رادیویی گریش‌بانگ خواهد بود. ثبت نام برای کارگاه‌های جشنواره از امروز شروع می‌شود.

محمد رستم‌پور، دبیر جشنواره، با اعلام این خبر گفت: «حضور صادق رحمانی، مدیر رادیو سراسری فرهنگ، به عنوان مهمان ویژه در جشنواره قطعی شده است. به عنوان یکی از برنامه‌های ویژه‌ی جشنواره، صبح روز جمعه، پنجم بهمن‌ماه، نشستی با موضوع «راه‌های ورود به رادیو» با حضور ایشان و مسعود عابدین‌نژاد، قائم مقام رادیو فرهنگ، برگزار می‌شود.» رستم‌پور در مورد ویژگی این نشست می‌گوید: «حضور دو تن از مدیران ارشد رادیو در این جشنواره و نشست صمیمی با آنها، فرصت خوبی برای علاقه‌مندان فراهم می‌کند تا سوالات و دغدغه‌های خود را با آنها در میان بگذارند. همچنین در این نشست، درباره‌ی یکی از اصلی‌ترین سوالات علاقه‌مندان به کار در رادیو صحبت می‌شود: این که چطور می‌توان به کار در رادیو وارد شد.» مکان این نشست در روزهای آینده اعلام خواهد شد.

اما در روز جشنواره، یعنی صبح پنجشنبه چهارم بهمن‌ماه، سه داور این جشنواره، سه کارگاه کاربردی را برای علاقه‌مندان برگزار می‌کنند. استاد میلاد نورانی، مجری و گوینده رادیو هشت مشهد، مدرس کارگاه «اصول و قواعد تولید محتوا در رادیو» در ساعت از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۰ خواهد بود. استاد اشکان صادقی، ‌دوبلور و مدرس ‌دوبلاژ، کارگاه «تنفس دیافراگرامی و بیان صدا بازیگر در دوبله» را در ساعت ۱۰ تا ۱۱:۳۰ برگزار می‌کند. استاد مسعود عابدین‌نژاد، قائم مقام رادیو سراسری فرهنگ، نیز کارگاه «درام رادیویی، از متن تا اجرا» را در ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۳ برگزار می‌کند.

این کارگاه‌ها در سینما فرهنگ گراش، واقع در بلوار سرداران، برگزار می‌شود، و در پایان نیز به شرکت‌کنندگان مدرک معتبر اعطا می‌گردد. مهلت ثبت نام برای این کارگاه‌ها تا روز چهارشنبه سوم بهمن‌ماه است. علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام با شماره ۰۹۹۰۷۲۴۹۹۷۱ تماس بگیرند. هزینه‌ی ثبت نام در سه کارگاه در مجموع ۳۰ هزار تومان است.

 

بعد از اتمام کارگاه‌ها در نوبت صبح، برنامه‌های جشنواره در نوبت عصر و شب ادامه خواهد داشت. برنامه‌های نوبت عصر شامل پخش انیمیشن مرد چوبی (دوبله توسط انجمن دوبله و گویندگی گراش)، و پخش آثار شرکت‌کنندگان در جشنواره در دو بخش نود دقیقه‌ای خواهد بود. نوبت شب نیز به برنامه‌های اختتامیه جشنواره، شامل داوری آثار رسیده و اعلام برندگان جشنواره اختصاص دارد. اسامی ۶۱ نفر پذیرفته‌شده در نخستین جشنواره دوبله و تولیدات رادیویی گریش‌بانگ که چهارم و پنجم بهمن‌ماه در گراش برگزار می‌شود، چند روز پیش اعلام شد (خبر در گریشنا).

 

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top