هفتبرکه – گریشنا: حسن جبرالدینی مقالهای را که دربارهی فروشگاههای ورزشی و با کمک استادش نوشته بود، در همایشی در همدان ارائه کرد. سومین همایشهای پژوهشهای نوین در علوم ورزشی و تربیت بدنی، روز پنجشنبه ۲۷ دیماه ۱۳۹۷ با همکاری دانشگاه خوارزمی همدان برگزار شد.
حسن جبرالدینی دانشجوی کارشناسی ارشد تربیت بدنی، گرایش مدیریت ورزشی در دانشگاه آزاد شیراز، دبیر ورزش مدارس غیردولتی گراش و رییس هیات بدمینتون گراش است. «بررسی اثر مؤلفههای بازاریابی دهان به دهان الکترونیکی بر عملکرد فروش فروشگاههای ورزشی شهر شیراز» عنوان مقالهای است که او با همکاری پویان ثابت، استاد دورهی کاردانیاش در دانشگاه آزاد لارستان، نوشته و در همایش ارائه کرده است.
جبرالدینی در گفتگو با گریشنا دربارهی این ارائه میگوید: «این مقاله را از پایاننامهام که قرار است ۹ بهمن از آن دفاع کنم، استخراج کردهام.». او در مورد موضوع مقاله نیز توضیح میدهد: «اول میخواستم این موضوع را روی گراش کار کنم، ولی به خاطر کوچک بودن جامعه آماری، شیراز را برای تحقیق انتخاب کردم. ما در مورد فروشگاههای ورزشی در شیراز که در فضای مجازی تبلیغات انجام میدادند تحقیق کردیم، و نشان دادیم که بازاریابی دهان به دهان تلفنی، شبکههای مجازی، ایمیلی و صفحههای اینترنتی، تاثیر زیادی بر موفقیت و فروش این فروشگاهها دارد.»
در چکیدهی مقاله، این تحقیق کاملتر بیان میشود: «تحقیق حاضر با هدف بررسی اثر مؤلفه های بازاریابی دهان به دهان الکترونیکی بر عملکرد فروش فروشگاه های ورزشی شهر شیراز طراحی و اجرا گردید. روش تحقیقی در این پژوهش روش همبستگی می باشد که ضمن توصیف خصوصیات آزمودنیها، همبستگی و روابط بین متغیرهای مورد استفاده در پژوهش را نیز ارزیابی کرده است. جامعه آماری تحقیق حاضر شامل مشتریان فروشگاه های ورزشیای در شهر شیراز بودند که در فضای مجازی تبلیغات انجام می دادند. از آنجا که آمار دقیقی از مشتریان در دسترس نمی باشد و با توجه به فرمول حجم نمونه کوکران در شرایط نامشخص، تعداد ۳۸۴ نفر به عنوان نمونه تحقیق مشخص گردیدند. ابزار تحقیق حاضر شامل پرسشنامه تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی بامبوئر و همکاران (۲۰۱۱) و همچنین پرسشنامه عملکرد فروش مقیمی فرد (۱۳۹۵) بود. به منظور تجزیه و تحلیل داده های تحقیق حاضر از آمار توصیفی و استنباطی استفاده گردید. در قسمت آمار توصیفی از میانگین و انحراف استاندارد استفاده شد. همچنین در قسمت آمار استنباطی نیز از آزمون های کلوموگراف اسمیرنف جهت تعیین نرمال بودن داده ها و جهت مدل تحقیق از آزمون معادلات ساختاری استفاده گردید. کلیه روند تجزیه و تحلیل داده های تحقیق حاضر در نرم افزار SPSS نسخه ۱۸و PLS انجام گردید. نتایج تحقیق حاضر نشان داد که بازاریابی دهان به دهان تلفنی، شبکه های مجازی، ایمیلی و صفحه های اینترنتی تأثیر معناداری بر عملکرد فروش فروشگاه های ورزشی شهر شیراز دارد.»
م
۲۹ دی ۱۳۹۷
با سلام در شایستگی جوانان گراش شکی نیست ولی انتصاب افراد به عنوان ریاست ادارات مستلزم این است که فرد در وهله اول استخدام دولت باشد امیدوارم شاهد استخدام آقای جبرالدینی و سایر تحصیلکردگان گراشی در آینده نزدیک باشیم.
دانشجو
۲۹ دی ۱۳۹۷
جوانان گراش در مقالات علمی و پژوهشی و ورزشی واقعا مستعد هستند و اقای جبرالدینی یکی از همین جوانان پر انرژی هست و کاشکی ما گراشیها پشت همدیگر را گرفته بودیم و اقای جبرالدینی را رئیس اداره ورزش کرده بودیم نیروی بومی و تحصیل کرده دلسوزتر است و من که دانشجو هستم از آینده شغلی خودم می ترسم