بستن

جوانان گراش در بوشهر طوفان کردند

هفت‌برکه – گریشنا: جوانان هلال احمر گراش در یک بازی حساس، جوانان ایرانجوان را با نتیجه‌ی سه بر یک در بوشهر شکست دادند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه، این بازی از هفته شانزدهم لیگ دسته یک جوانان کشور در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر برگزار شد. نماینده گراش با وجود در اختیار نداشتن چند بازیکن مطرح خود، موفق شد تیم مطرح ایرانجوان بوشهر را در خانه شکست دهد.

این بازی با توجه به شرایط جدول برای هر دو تیم بسیار مهم بود: تیم هلال احمر که برای صعود تلاش می‌کند، با این برد به یک امتیازی صدر جدول رسید. به همین دلیل، هر دو تیم سعی داشتند در همان دقایق نخست، برتری خود را دیکته کنند. حدود دقیقه ۱۵ بازی، ایران‌جوان با یک ضربه ایستگاهی به گل رسید. اما در ادامه، تیم هلال احمر حملات خود را شدت بخشید و در دقیقه ٢٠ توسط رضا خدمتی به گل تساوی رسید. بازی در نیمه اول پای به پای به پایان رسید.

در نیمه مربیان، کادر فنی جوان تیم هلال احمر پیروز بود، چون تیم هلال احمر توانستند نبض بازی را در خانه حریف در اختیار بگیرند. ابراهیم کامیاب روی یک حرکت تیمی، گل دوم تیم هلال احمر به ثمر رساند. بوشهری‌ها که نمی‌خواستند در خانه بازنده باشند با دو تعویض هجومی، فشار خود را بیشتر کردند. اما هلال احمر به خوبی بازی را کنترل کرد. در این میان، داور مسابقه با سخت‌گیری، هادی حسن‌زاده، بازیکن هلال احمر را با کارت زرد دوم از زمین اخراج کرد تا هلال احمر ١۵ دقیقه پایانی را ١٠ نفره ادامه دهد. اما در دقیقه ٨٢ امیرحسین مظلومی‌پور، بازیکن ملی‌پوش هلال احمر، روی یک ضد حمله و شوت زیبا از فاصله دور، دروازه حریف را باز کرد تا تیر خلاصی بر بندرنشینان وارد کند. در ادامه نیز حملات ایرانجوان راه به جای نبرد تا هلال احمر با یک برد شیرین خارج از خانه به یک امتیازی صدر جدول برسد و یکی از مدعیان جدی صعود باشد.

در این بازی برای تیم هلال احمر علی جعفری، عباس اسماعیلی، منصور سروش، مصطفی مرادی، محمدامین مرادپور، رضا خدمتی، هادی حسن‌زاده، امیرحسین مظلومی‌پور، حامد غفاری، صادق صداقت و ابراهیم کامیاب در ترکیب اصلی بازی کردند و سید یحیی مجلسی، محمد رسول صدیقی و رامین فرجی در طول بازی وارد زمین شدند.

هلال احمر دو بازی دیگر در این مرحله دارد که در صورت کسب پیروزی در آنها، صعودش را قطعی می‌کند. این تیم در بازی بعد، در ورزشگاه شهدای گراش میزبان تیم نورآباد است.

2 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top