بستن

با تعمیر خط انتقال، آب امشب به لوله‌ها برمی‌گردد

هفت‌برکه – گریشنا: نشتی آب در چهار نقطه از خط انتقال آب‌ سد سلمان فارسی تعمیر شد. آب امشب به لوله‌ها بازمی‌گردد تا افت فشار در دو روز اخیر برطرف شود.

به گزارش هفت‌برکه ،نادر معین، مدیر آب‌رسانی سد سلمان فارسی، با تایید خبر قطع دو روزه‌ی آب و وصل شدن آن تا امشب می‌گوید: «چهار نقطه از خط انتقال آب سد سلمان فارسی بعد از مخزن کنار زیارت، دچار نشتی بود که برای جلوگیری از هدررفت و احتمال آلودگی آب، تصمیم بر این شد که در فصل سرما و زمانی که مصرف آب در گراش، اوز و لار و سایر منطقه کمتر است، رفع و تعمیر شود. عملیات تعمیر به اتمام رسیده است، اما تا زمان خشک شدن مواد شیمیایی که جهت ترمیم خط انتقال استفاده شده، آب به شبکه وارد نمی‌شود. اما تا امشب آب به لوله‌ها برمی‌گردد.»

خرسند، رئیس اداره‌ی آبفا، نیز گفت: «در طول دو روز تعمیر خط لوله‌ی انتقال، آب بعضی از نقاط شهر قطع شد و در بعضی نقاط، تنها فشار آب کم شد. آب مصرفی شهر در این مدت به صورت شیفت‌بندی از چاه‌های موجود شهر تامین شد و تنها نقاطی که ارتفاع زیادی داشتند دچار مشکل شدند.»

روابط عمومی آبفا گراش در جواب به این سوال که چرا خبر قطع آب به مردم اطلاع‌رسانی نشد، می‌گوید: «تعمیر خط سلمان طبق اطلاع واصله قرار بود از دوشنبه آغاز و ظرف ۲۴ ساعت پایان یابد. با توجه به این که پیش‌بینی شده بود فقط ۲۴ ساعت زمان برای ترمیم خط کافی است، نیاز به اطلاع‌رسانی از سوی مسئولین امر دیده نشد. چون مخازن مجدد در منازل و آب چاه‌ها و منبع سد واقع در شهرک رزمندگان، توان پاسخگویی برای این ۲۴ ساعت را دارد. ترکیدگی محل مورد نظر نیز ترمیم شد، اما نشتی دیگری در محل رویت شد که پرسنل خط سلمان به صورت تمام وقت برای ترمیم آن مشغول به خدمت شدند.»

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

3 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top