بستن

سارق وسایل خودرو دستگیر شد/ مالباختگان برای شناسایی مراجعه کنند

هفت‌برکه – گریشنا: با دستگیری یک متهم به سرقت وسایل خودرو، نیروی انتظامی گراش از مالباختگان برای شناسایی اموال دعوت کرد.

سرهنگ اسلامی‌مهر، فرمانده انتظامی شهرستان گراش، در گفتگو با گریشنا گفت: «بعد از شناسایی پلیسی، بامداد امروز ۲۴ ذی‌ماه، فردی مظنون به سرقت وسایل خودرو با کسب نیابت قضایی در لار دستگیر شد. این متهم بعد از دستگیری به تعدادی سرقت اعتراف کرده است و همدستان او نیز دستگیر شده‌اند. متهم به تازگی دستگیر شده و برای تکمیل پرونده و مشخص شدن تعداد سرفت‌ها در اختیار پلیس آگاهی است.»

اسلامی مهر در مورد نوع سرقت‌ها گفت: «این سارق اقدام به سرقت قطعات خودرو مانند قالپاق و لوازم داخل خودرو مانند ضبط و غیره می‌کرد. سرقت باتری خودرو نیز از مواردی است که سارق به آن اعتراف کرده است. از شهروندانی که در طی ماه‌های اخیر لوازم یا باتری خودرو آن‌ها سرقت شده است، دعوت می‌کنیم که با مراجعه به پلیس برای شناسایی اموال اقدام کنند.»

فرماندهی انتظامی گراش در مورد سرقت‌های داخل خودرو گفت: «بسیاری از شهروندان، خودرو خود را بدون وسایل ایمنی و دزدگیر در معابر پارک می‌کنند که طعمه مناسبی برای سارقین و معتادان است. حتی عده‌ای از شهروندان بعد از سرقت نیز به دلیل ارزش کم اشیا، به پلیس گزارش نمی‌دهند که کار شناسایی سارقین را سخت می‌کند.»

پلیس آگاهی در محل فرماندهی انتظامی گراش در بلوار معلم مستقر است. مالباختگانی که پیش از این شکایت کرده‌اند یا این که هنوز اقدام به شکایت نکرده‌اند می‌تواند به فرماندهی انتظامی مراجعه کنند.

سرهنگ اسلامی مهر در گفتگو با گریشنا در مورد نوعی دیگر از جرایم در حال افزایش هم هشدار داد: «در سال ۱۳۹۷ جرایم مربوط به برداشت غیرقانونی از کارت بانکی و همچنین کلاهبرداری اینترنتی افزایش زیادی داشته است. افراد در نگهداری از رمز دوم کارت بانکی خود دقت کنند و آن را در اختیار هیچ کسی قرار ندهند. در این مورد در روزهای آینده اطلاع‌رسانی کاملی خواهیم داشت و امیدواریم مردم با رعایت این نکات، گرفتار کلاهبرداران نشوند.»

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

2 نظر

  1. امروز این دزدو با بچه های اگاهی که اورده بودنش دیزم اینقد ریلکس و عادی بود که نگو….تازه میگفن چندبارهم قبل این دستگیر شده ولی من نمیدونم چرا دوباره رفته سر دزدی

  2. نمیشه حرف زد… جند سال قبل بخاطر یه انتقادی از نیروی انتظامی منو دادگاهی کردن بخاطر توهین به مقامات….
    بعد از چند ماه هم […] و […] رو انتقال دادن یه جایی دیگه…….دلم یه ذره ای خنک شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top