بستن

داربی جنوب فارس، در فینال لیگ‌برتر نوجوانان

هفت برکه (گریشنا): تیم نوجوانان هلال احمر گراش با شکست نماینده کازرون فقط یک گام دیگر تا رسیدن به سومین قهرمانی در لیگ برتر استان فارس فاصله دارد. فینال جنوب فارس بین تیم‌های هلال‌احمر گراش و شهید چمران لار پنجشنبه ۲۰ دی‌ماه در اوز برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی باشگاه هلال‌احمر گراش از مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ برتر استان فارس تیم فوتبال نوجوانان هلال احمر در کازرون به مصاف تیم سرباز رفت. این مسابقه پنج‌شنبه‌ی ۱۳ دی‌ماه ۱۳۹۷ برگزار شد.

گراشی‌ها که فصل را خیلی خوب شروع کردند در دور برگشت مصدومیت بازیکنان و همزمانی بازی نوجوانان و جوانان باعث شد فرصت صدرنشینی را از دست بدهند. اما این تیم در هفته پایانی دور گروهی با شکست دادن نماینده فیروزآباد در این شهر،پس از شهید چمران لارستان به عنوان تیم دوم به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

از سوی دیگر تیم سرباز کازرون پس از پشت سر گذاشتن تمامی حریفان و بالاتر از پیام شیراز به عنوان سرگروه خود را حریف نماینده گراش معرفی کرد. بازی‌های مرحله نیم‌نهایی به صورت تک بازی در زمین تیم اول گروه‌ها برگزار شد.

با توجه به نتایج درخشان تیم فوتبال سرباز کازرون و خط حمله قدرتمند این تیم که بیش از ۳۰ گل زده را در کارنامه دور گروهی به ثبت رسانیده بود به نظر می‌رسید که هلال احمر کار بسیار سختی در پیش رو دارد.


با توجه به فصل امتحانات هلال احمری‌ها با تیمی نصف و نیمه و تنها با ۱۲ بازیکن مجبور شدند در هوایی بارانی خود را به کازرون برسانند. بارندگی در طول مسیر و عدم وجود خوابگاه سبب شد آنها شب قبل از مسابقه تا ساعت یک بامداد در مینی بوس بلاتکلیف بمانند که با پیگیری‌های مدیر عامل مشکل خوابگاه نیز برطرف شد.

هلال احمری‌ها بازی را خیلی خوب شروع کردند و از همان اول توپ و میدان را در اختیار گرفتند با بازی خوب صادق صداقت و ارسال‌های دیدنی محمدرسول صدیقی دروازه کازرون تا مرز فروپاشی پیش رفت که یک بار ضربه سر دیدنی حسین شیرشمسی تیر دروازه را به لرزه درآورد تا این که در دقیقه ۳۸ ضربه قوسی شکل محمدرسول صدیقی از روی کرنر منجر به گشوده شدن دروازه کازرون شد تا هلالی‌ها از حریف خود پیش بیافتند.

تیم کازرون که نمی‌خواست بازنده به رختکن رود از روی یک ضربه ایستگاهی زیبا کار را به تساوی کشاندند تا دو تیم چشم به نیمه دوم داشته باشند.

با شروع نیمه دوم، دو تیم بازی پایاپایی از خود به نمایش گذاشتند و حملاتی را بر روی دروازه همدیگر خلق کردند تا این که در دقیقه ۹۱ هلال احمری‌ها مزد بازی زیبا و هدفمندانه خود را گرفتند و توسط محمد رسول صدیقی به گل برتری و پیروزی بخش خود دست یافتند تا راهی فینال شوند. بعد از سوت پایان تیم میزبان، زد و خورد تیم میزبان با داور مسابقه رخ داد که با دخالت مسولین و نیروی انتظامی به پایان رسید.


در دیگر مسابقه نیمه‌نهایی نیز تیم فوتبال شهید چمران در وقت‌های اضافی با نتیجه ۳ بر یک برابر پیام شیراز به برتری رسید تا حریف هلال احمر در دیدار فینال شود. در تیم شهید چمران نیز دو بازیکن بهنام استوار و یزدان خورشیدپور دو بازیکن گراشی حضور دارند.

در این سالها چندین بار نمایندگان گراش و لار در رده‌های سنی مختلف با هم رقابت داشته‌اند. چند سال پیش نیز در رده لیگ برتر امید گراش و لار فینالیست شدند و هلال احمر گراش در تک بازی که در لار برگزار شد دو بر صفر به پیروزی رسید و قهرمان شد.

با تصمیم هیات فوتبال فارس دیدار فینال لیگ برتر نوجوانان استان فارس روز پنجشنبه ۲۰ دی ماه ۱۳۹۷  ساعت ۱۴ در ورزشگاه شهدای شهر اوز بین دو تیم شهید چمران لارستان و هلال احمر گراش برگزار خواهد شد تا تیم قهرمان مشخص شود.

ابراهیمی، سرمربی هلال احمر پس از پایان بازی گفت:«خدا را شاکرم که به آنچه خواسته خودمان و هواداران پرشورمان بود رسیدیم
چون تیم را برای قهرمانی روانه مسابقات کردیم لذا محکوم به برد مقابل نماینده کازرون بودیم. کار سختی در پیش رو داشتیم ولی افتخار می‌کنم که با دعای خیر همشهریانم با مدد از خداوند و ائمه اطهار و تلاش‌های ستودنی و همت شاگردانم توانستیم دست به کار بزرگی بزنیم و در خانه کازرون این تیم قدرتمند که از خط حمله خطرناکی نیز برخوردار بود شکست دهیم و فینالیست شویم. هنوز کار تمام نشده است و یک بازی مهم دیگر مقابل رقیب دیرینه‌مان یعنی شهید چمران لارستان در پیش داریم و خود را آماده رویارویی با حریف لارستانی می‌کنیم.»
ابراهیمی در پایان از کلیه عوامل مخصوصا از امام جمعه محترم، محسنی، رییس جمعیت هلال احمر، فرسوده، مدیر عامل، مسوولین ورزش دوست شهر،هواداران پرشور،خانواده بازیکنان و نیز مدیران مدارس مربوط که در اعزام تیم و موفقیت ما نقش به سزایی داشته‌اند تقدیر و تشکر کرد.»

برای تیم نوجوانان هلال احمر گراش در این بازی آرین کریم‌پور،محمدامین عالیزاده،حمیدرضا پاکسرشت،علی محمد روستا،محمدرسول صدیقی،علیرضا حسن‌نژاد،حسین شیرشمسی،سلمان ظریف،سعید ملایی،عارف طالبی و صادق صداقت بازی کردند و مهدی ابراهیمی سرمربی، محمد نجفی کمک مربی،هاشم محمودی سرپرست و قاسم فرسوده مدیر عامل این تیم بود.

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

1 نظر

  1. چوا همش خبر های هلال احمر رو پوشش می دهید؟
    خبر های تیم های دیگر مگر مهم نیست
    حداقل مثل همیشه به اندازه یک سطر از تیم های دیگر هم منتشر کنید چه می شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top