بستن

شماره ۱۰ هلال‌احمر گراش به تیم ملی جوانان دعوت شد

هفت‌برکه – گریشنا: امیرحسین مظلومی‌پور، بازیکن جهرمی تیم فوتبال جوانان هلال‌احمر گراش، به تیم ملی جوانان دعوت شد.

به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، سیداکبر پورموسوی، سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران، اسامی ۵۲ بازیکن را برای حضور در نخستین اردوی آماده‌سازی این تیم اعلام کرد. امیرحسین مظلومی‌پور، بازیکن جوان تیم هلا‌ل احمر گراش، یکی از بازیکنان دعوت شده است که باید خود را ۱۶ دی‌ماه به کادر فنی تیم ملی جوانان معرفی کند.

امیر حسین مظلومی‌پور سابقه حضور در تیم‌های مرصاد جهرم و شهرداری جهرم را دارد. بعد از درخشش در مسابقات استانی، او از دو سال پیش عضو تیم جوانان هلال‌احمر است و به همراه این تیم در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال جوانان کشور حضور دارد. او یکی از سه بازیکن استان فارسی دعوت شده به تیم ملی جوانان است.

مظلومی‌پور با وجود پیراهن قرمز هلال‌احمر، هوادار سرسخت استقلال تهران است و بازی فرشید اسماعیلی را می‌پسندد.

چپ‌پای شماره ۱۰ تیم  هلال‌احمر در گفتگو با گریشنا، درباره دعوت خود گفت: «من در تست تیم ملی دانش‌آموزی شرکت کرده بودم، اما دعوتم به تیم ملی جوانان به خاطر بازی‌های کشوری به همراه تیم هلال‌احمر بوده است.»

مظلومی‌ امیدوار است این دعوت پای او را به فوتبال ملی باز کند: «از این دعوت خیلی خوشحالم و حتی جا خوردم. تمام تلاشم را انجام می‌دهم که در تیم ملی فوتبال حضور داشته باشم. امیدوارم چند بازیکن دیگر هلال‌احمر هم به تیم ملی جوانان دعوت شوند و در کنار هم باشیم.»

مظلومی‌پور ساکن جهرم است و برای بازی‌های هلال‌احمر به گراش می‌آید. او از عشق خود به فوتبال می‌گوید: «دانش‌آموز رشته تجربی هستم اما می‌خواهم در آینده فوتبالیست حرفه‌ای شوم و برای این هدف بارها مسیر جهرم – گراش را رفته‌ام. این دو سال در هلال‌احمر روزهای خوبی داشته‌ام.»

این بازیکن جوان، حضور در هلال‌احمر را در دعوت خود به تیم ملی موثر می‌داند: «باید از کادر فنی هلال‌احمر حاج قاسم فرسوده، سید علی مجلسی، ابوالحسن غلامی و جواد آذربادگان تشکر کنم. در دوران فوتبالم در جهرم هم محمد شهاب‌پور و آقا رضا صحراییان برای من زحمت زیادی کشیدند.»

این نخست مرحله از اردوی تیم ملی جوانان است و ممکن است بازیکنان دیگری نیز به این تیم دعوت شوند. محسن محمدی، کاپیتان تیم جوانان هلال‌احمر، نیز سابقه دعوت به تیم ملی نوجوانان را دارد.

 

 

 

 

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

1 نظر

  1. ضمن تبریک به این بازیکن و باشگاه هلال احمر
    امیدوارم جزیى از بازیکنان تیم ملى باشد و با تلاش و پشتکار موفقیت بیشترى کسب کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top