بستن

کلات روی ماه، نشان تازه‌ی باشگاه هلال‌احمر گراش

هفت‌برکه – گریشنا: نشان تازه باشگاه فوتبال هلال‌احمر گراش با طرحی از کلات انتخاب شد.

قاسم فرسوده مدیرعامل موسسه فوتبال هلال احمر گراش در گفتگو با گریشنا گفت: «با توجه به حضور هلال‌احمر در سطح مسابقات ملی احساس کردیم که نیاز به یک ربرندینگ داریم. گام اول برای باسازی جایگاه باشگاه هلال‌احمر طراحی مجدد لوگو باشگاه بود. برای همین فراخوانی منتشر کردیم و از طراحان برای طراحی یک نشان مناسبت دعوت کردیم.»

فرسوده در مورد جایگاه هلال‌احمر در فوتبال گراش گفت: «ما بیش از یک دهه است با همه‌ی سختی‌ها نماینده فوتبال گراش در مسابقات استانی و کشوری هستیم. این تدوام بدون همکاری خیرین عزیز و مجموعه هلال‌احمر ممکن نبود، ولی برای حضور مداوم در سطح اول فوتبال کشور نیاز به زیرساخت‌های بیشتر داریم. هلال‌احمر در واقع چکیده فوتبال گراش و حتی فوتبال جنوب استان فارس است چون ما در جنوب استانی تیمی نداریم که در سطوح مختلف حضور داشته باشد.»

فرسوده در مورد طرح پذیرفته شده گفت: «عنوان باشگاه، هلال احمر است به خاطر همین اصرار داشتیم که نشان هلال‌احمر در لوگو وجود داشته باشد. همچنین بین نمادهای مختلف شهرستان گراش، کلات یا تپه نورالشهدا انتخاب شد که هم نشان سابقه و پیشینه شهر ما است و هم ادای دینی به شهدا به ویژه شهدای گمنام است. با توجه به این که تمرکز فعلی ما روی رشته فوتبال است یک توپ فوتبال نیز در نشان قرار دارد.»

مدیرعامل موسسه فوتبال هلال‌احمر در مورد زمان استفاده از این طرح گفت: «این نشان را برای سازمان لیگ ارسال کرده‌ایم. اما با توجه به این که در میانه فصل قرار داریم و البسه ورزشی مورد نیاز از اول فصل آماده شده است از فصل آینده به طور کامل از نشان جدید استفاده می‌کنیم. البته تغییر نشان بخشی از کار است و در مرحله بعد برای ارتقا جایگاه باشگاه به دنبال ساماندهی تیم‌های پایه و همچنین کانون هواداران هستیم تا پایه‌های تیم هلال‌احمر به عنوان نماینده اصلی فوتبال گراش در استان فارس و کشور تثبت شود.»

حمید بهرامی طراح نشان جدید موسسه فوتبال هلال‌احمر گراش برنده جایزه ۶۰۰ هزار تومانی این فراخوان شد.. همچنین برای تقدیر از کسانی در فراخوان شرکت کردند به هر کدام از طرح‌های ارسالی نیز ۵۰ هزار تومان اهدا می‌شود.

موسسه هلال‌احمر گراش با نام تیم پیروزی در سال ۱۳۶۴ تاسیس شد. پیروزی از سال ۱۳۸۴ به عنوان نماینده فوتبال گراش در مسابقات استانی و کشوری حضور داشته است و افتخارات زیادی را در فوتبال فارس به دست آورد. تیم بزرگسالان هلال‌احمر چهار دوره در لیگ دسته سوم کشور و تیم جوانان هلال‌احمر دو دوره در لیگ دسته اول کشور حضور داشته است. نام این تیم از سال ۱۳۹۱ رسما به موسسه فوتبال هلال‌احمر تغییر پیدا کرد.

هلال‌احمر گراش در حال حاضر در چهار رده سنی فعال است. جوانان هلال‌احمر در مسابقات لیگ دسته اول کشور حضور دارند. بزرگسالان و نوجوانان هلال‌احمر در لیگ برتر استان بازی می‌کنند و تیم امید هلال‌احمر نیز با آغاز مسابقات در لیگ برتر استان فارس حضور خواهد داشت.

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

scroll to top