بستن

«لولوی جنگل» با اجرای موفق به لار دعوت شد

هفت‌برکه – گریشنا: نمایش «لولوی جنگل» بعد از هشت شب اجرای پرببینده در سالن سراجی گراش، به دعوت انجمن نمایش لارستان در سالن استاد جمالی به روی صحنه می‌رود.

به گزارش هفت‌برکه، نمایش «لولوی جنگل» کاری از گروه نمایشی گریش به کارگردانی محمود علی‌پور به مدت هشت شب، از ۲۰ تا ۲۸ آذرماه، در سالن سراجی گراش به روی صحنه رفت (خبر در گریشنا). این نمایش بعد از اجرا در گراش، به درخواست انجمن نمایش لارستان به مدت پنج شب، از ۱۲ تا ۱۶ بهمن‌ماه، در سالن استاد جمالی لار به روی صحنه می‌رود. نمایش لولوی جنگل به کارگرادانی محمود علیپور و سرپرستی احمدرضا حیدری می‌باشد.

محمود علی‌پور، کارگردان نمایش لولوی جنگل، با اشاره به استقبال خوب مردم از این نمایش گفت: «در این هشت شبی که اجرا داشتیم، در سالن سراجی استقبال خوبی صورت گرفت، نه اینکه سالن پر شود، نه، ولی همین که می‌دیدیم خانواده‌ها فرزندان خود را برای دیدن نمایش همراهی می‌کنند تا به صورت خانوادگی به تماشای نمایش بنشینند، برای ما روحیه‌بخش بود. چون این فضا و این استقبال از نمایش کودک را در سال‌های پیش ندیده بودیم و شاید به خاطر همین عدم استقبال مردم در گراش تئاتر کمتر کار می‌شود. اما خدا را شکر، استقبال و دید مردم نسبت به نمایش کودک و تئاتر امسال از سال‌های قبل خیلی بهتر شده است.»

علی‌پور با بیان اینکه برای این نمایش پنج ماه تمرین کرده بودیم، افزود: «برای این نمایش از اوایل مردادماه هر شب تمرین داشتیم تا کار خوبی را به نمایش بگذاریم و دلمان هم نمی‌خواست اجرایمان فقط به گراش و سالن سراجی ختم شود، ما صبح‌ها برای مدارس هم اجرای جداگانه داشتیم و قرار است در بهمن‌ماه هم در سالن استاد جمالی لار اجرا داشته باشیم و امیدوارم لار هم پایان کار ما نباشد و این نمایش به شهرهای دیگر هم برود.»

کارگردان نمایش لولوی جنگل در پایان خاطر نشان ساخت: «علاوه بر اجرای بهمن‌ماه در لار ما در دومین جشنواره منطقه‌ای تئاتر حافظ خنجی جنوب فارس که به میزبانی خنج از ۴ الی ۱۲ بهمن برگزار می‌شود نیز شرکت کردیم امیدوارم در این جشنواره هم کار دیده شود و اتفاقات خوبی برای گروه بیفتد.»

گزارش تصویری این نمایش و مراسم اختتامیه را از لنز دوربین مجید افشار با هم می‌بینیم.

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

8 نظر

  1. سلام می کنم خدمت تک تک اعضای گروه خوبتون یه خدا قوت جانانه ما هم شب اخر با بچه هامون اومدیم برای دیدن نمایش دست مریزاد جناب اقای علی پور عزیز واقعا جالب بود خیلی جالب تر از اون گروهی که پارسال اومده بودن توسینما درخشیدید ان شاالله تداوم داشته باشید

    1. مرسی از حضور شما و اینکه اهمیت دادین تا شبی رو در کنار بچه های نمایش باشین این واسه من خیلی با ارزشه ، این کار حاصل تلاش همه ی بچه هاست ، مخصوصا مدیریت گروه دوست خوبم آقای احمدرضا حیدری که بچه ها رو واسه این کار خوب دعوت کردن ، تمام تلاش ما بر اینه که بتونیم واسه آینده ی بچه ها ذهنیتی هنری بسازیم تا شاید روزی همین بچه ها جای ما رو روی همین صحنه بگیرن ، به امید روز های خوب و هنری در گراش

  2. یک خسته نباشید جانانه خدمت اعضای گروه که با همت بلندتون و تمرین مستمر تئاتر اصولی و با قائده و هدف رو تونستین توی جو تئاتر سنتی گراش اجرا کنین..ان شاالله در تمام مقاطع هنریتون موفق باشید..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 نظر
scroll to top