بستن

با پویش «زمستانه»، کودکان نیازمند را گرم نگه داریم

هفت‌برکه – گریشنا: سازمان بهزیستی طرحی با عنوان «پویش زمستانه» برای تامین لباس گرم برای کودکان کم‌برخوردار را اجرا می‌کند. برای شرکت در این طرح، شهروندان می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به شیوه‌های مختلف به اداره بهزیستی برسانند.

به گزارش روابط عمومی و واحد مشارکت‌های مردمی اداره بهزیستی شهرستان گراش، سازمان بهزیستی کشور و ادارات تابعه، اقدام به اجرای پویش لبخند مهربانی «زمستانه» با هدف تامین پوشاک گرم و زمستانه برای کودکان تحت پوشش ساکن در  مناطق کم‌برخوردار روستایی و شهری از طرق جذب مشارکت‌های نقدی و غیر نقدی با شعار «زمستانی پر از خاطره می‌سازیم» نموده است. این اداره از همه‌ی نیک‌اندیشان شهرستان که مایل به مشارکت در این طرح خداپسندانه هستند، خواسته است به یکی از روش‌های زیر کمک‌هایشان را به اداره برسانند: یک، مراجعه حضوری به اداره بهزیستی (در بلوار شهدای گراش) و واحد مشارکت‌های این اداره؛ دو، تماس تلفنی با شماره ۰۷۱۵۲۴۴۶۰۱۶ و داخلی ۱۰۸ کارشناس مشارکت‌های مردمی، علی داوری‌فرد.

شهروندان می‌توانند از شیوه‌های زیر نیز کمک‌های نقدی‌شان را به این طرح اهدا کنند: استفاده از نرم‌افزار سکه (سامانه کیف همراه)؛ استفاده از نرم‌افزار آپ؛ واریز به شماره حساب ۹۰۱۹۰ سازمان بهزیستی کشور، بانک ملت شعبه دکتر قریب؛ پرداخت از طریق دستگاه‌های خودپرداز ATM کلیه بانک‌های کشور.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top