بستن

ازدواج سالم با راهنمایی‌های شهاب مرادی

هفت‌برکه – گریشنا: دانشجویان برای آشنایی با شیوه‌های ازدوج سالم پای صحبت حجت‌الاسلام و المسلمین شهاب مرادی نشستند.

به گزارش هفت‌برکه همایش ازدواج سالم در جوانان دوشنبه ۱۹ آذرماه ۱۳۹۷ در سالن اجتماعات شیخ احمد انصاری دانشکده علوم پزشکی گراش برگزار شد. بخش اصلی این همایش سخنرانی شهاب مرادی بود. حجت‌الاسلام شهاب مرادی که با حضور در برنامه‌های تلویزیونی به چهره‌ای شناخته شده تبدیل شد در حال حاضر بیشتر در فضای مجازی و سخنرانی‌های تخصصی حضور دارد.

مهندس عبدالرضا هرمزی به عنوان حامی این جشنواره با خوشامد به دانشجویان دانشکده‌های بهداشت اوز، پرستاری لار و علوم پزشکی گراش گفت: «حمایت از این برنامه بخشی از مسئولیت اجتماعی مجتمع هرمز است و امیدوارم سخنان سخنران بتواند حاضرین را در انتخاب درست کمک کند.»

دکتر علیرضا گلستان معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی گراش نیز در این برنامه ضمن ابراز خرسندی از برگزاری همایشی با موضوع ازدواج گفت: «ازدواج مهمترین رویداد زندگی یک فرد است و باید برای انتخاب همسر و زندگی مشترک با برنامه ریزی دقیق و منظم و عاقلانه تصمیم گرفت.»

سخنرانان اصلی مراسم اعلام کرد راضی نیست که گفته‌های او در رسانه‌ها منعکس شود و این برنامه را بیشتر یک کلاس آموزشی می‌داند. مرادی گفت: «ازدواج تصمیمی است که برای پیری و نسل‌تان می‌گیرید و باید در قیامت هم پاسخگو باشید. تصمیم امروز شما برای روزهای پیری و روزهایی در زندگی است که جاذبه‌های ظاهری از بین رفته است.»

در این همایش با حضور امام جمعه گراش از سه نفر از خیرین شهرستان که در امر ازدواج جوانان فعالیت دارند تقدیر شد. کریم جعفری مدیر خیریه مسجد ولی‌عصر(ع)، یعقوب صادقی تامین‌کننده جهیزیه آسان برای زوج‌های جوان و رحمت مهیایی مدیر خیریه امام علی(ع) تقدیرشدگان این مراسم بودند. همچنین به هفده نفر از دانشجویان و کارکنان علوم پزشکی گراش که با مهریه های کم و ازدواج آسان، زندگی مشترک خود را شروع کرده بودند جوایزی اهداء شد.

عقد نمادین ازدواج دانشجویی و اهداء هدایایی از سوی امام جمعه، فرهنگسرای نهاد رهبری ، موسسه مسجد امام زین العابدین (ع) به این زوج و اجرای موسیقی از دیگر برنامه های این همایش بود.

این همایش با همکاری معاونت‌های اجتماعی، بهداشت، دانشجویی فرهنگی (اداره مشاوره) دانشکده علوم پزشکی گراش و فرهنگسرای نهاد رهبری برگزار شد. مجتمع آموزشی- فناوری هرمز حامی مالی و اجرایی این همایش بود.

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

19 نظر

  1. به عنوان یک شهروند از عدم حضور اقای گلستان در شبکه و در بین مردم و مراسم های دیگر شهر گلایه دارم
    البته جوانان انقلابی گراش طی نامه‌ای به رئیس دلنشگاه علوم پزشکی شیراز پیگیر این موضوع هستند ولی لازم است سایت گریشنا در این زمینه پیگیری باشد

    1. با سلام
      به عنوان شخصی که بیش از ۷ سال است دکتر گلستان را از نزدیک می شناسم، با قاطعیت خدمت شما عرض می کنم ایشان از هر بومی برای ما دلسوز تر و آگاه تر به مشکلات و نیازهای شهر می باشند.
      ایشون بدلیل قاطعیت در برخورد با چندتن از پزشکان خانواده که وظایف خود را در قبال مردم به خوبی انجام نمی دادند مورد هجمه افرادی نظیر جنابعالی قرار گرفته اند.
      دوست عزیز بدان که خدا جای حق نشسته و ان العزه لله جمعیا
      وسلام

  2. اینقد بی انصاف نباش برادر که دراکثر خبرها کامنت میگذاری و فردی را تخریب میکنی اون دنیا باید پاسخگو باشی-دکتر گلستان در عکس ها میبینید که حضور دارند- چاه نکن بهرکسی ….

  3. از برگزار کنندگان چندتا سوال دارم
    ۱-حضور اقای مرادی چند میلیون تومان هزینه شده است؟
    ۲-ایشان تحصیلات اکادمیک و مرتبط با موضوع مشاوره و خانواده دارند؟

  4. جناب حقیقت فقط ما ها باید آخرت پاسخ گو باشیم؟ اینها که مسئول هستند و به مطالبات مردم پاسخ نمیدهند آیا نباید پاسخ گو باشند؟ شما چی مگر شما به خاطر این جانب داری نباید پاسخ گو باشید؟

    چه برنامه ای غیر از برنامه‌های دانشگاه مشاهده کردید معاونان دانشگاه حضور دارند؟ نماز جمعه؟ راهپیمایی؟ مراسم جشن؟ مزاسم عزاداری؟ خب بفرمایید اگر این عزیزان ۲۴ ساعته پیگیر ارتقاء دانشکده هستند چرا به صورت عملی این اتفاق رخ نمیدهد؟ چرا دوستان به مردم گزارش نمیکنند؟
    جناب حقیقت بی انصافی این است که این مسئولین خود را از مردم جدا کردند. و این حق مردم است که مسئولین را در کنار خود ببینند.
    لزومی ندارد برای یک برنامه در حوزه سلامت همه مشارکت کنند ولی دوستان پزشک هیچ اعتباری برای مردم و دیگر ادارات قائل نباشند. بنده بیشتر از شما در جریان هستم و این مساله را به یاری خداوند پیگیری میکنم. ما شهید دادیم که امروز فقط در همایش ها شرکت کنیم. پس مردمی که ولی نعمت ما هستند چی؟
    اینها که دکتر عبدالهی نیستند که گره از حال خراب بیمار باز کنند. مردم از ایشان انتظاری ندارند و به حق نه تنها از ایشان حمایت میکنند بلکه برای جناب دکتر ارزش قائل هستند ولی قرار نیست معاونان اینگونه به خصوص آقای گلستان با مردم رفتار کنند. من بارها رفتم شبکه ایشان نیستند. چرا چه کسی پاسخ گو باید باشند . خسته شدیم ار بس که دنبال محقق از دانشگاه تا بیمارستان رفت وآمد کردیم ولی باز هم ایشان را ندیدیم. جناب حقیقت از بین اینها فقط بهمنی صلاحیت اداره را نداشت؟ این عزیزان هم باید پاسخ گو باشند.

    راه شهدا را ادامه میدهیم. نمیگذاریم از مسیر عدالت خارج شویم

    1. چرا همه را با یه چوب می رونی.
      بی زحمت بفرمائید دانشکده گراش چند تا معاون داره؟
      آیا میدونی معاون توسعه چه کسیه یا اصلاً معاونت آموزشی، پژوهشی و دانشجویی را چه کسی بر عهده داره؟
      آیا این ها در بین مردم نیستند؟!!!!
      اگه مرذم فقط اینها را بشناسند متوجه غرض ورزی شما میشن.
      هر معاونی یک مسئول دفتر داره می تونید وفت بگیرید و ملاقات کنید.
      دانشکده هیات رئیسه داره که هفته یک بار جلسه داره، هیچ وقت نیست دکتر گلستان توش حضور نداشته باشه.
      این تخریب ها حاصل دفاع از حقوق مردمه در قبال پزشکان خانواده خاطی. و یا احیاناً غرض ورزی بعضی از خودی ها!!!!!

  5. اقای مرادی برادر عزیز وقتی پول نباشه ازدواج هم نمیشه این قدر خودت خسته روضه خانی هم نکن وقتی جوانی که مشکل کار داره مشکل مسکن داره چجوری میخواد دختر مردم خوشبخت کنه شما ومسئولان تا زمینه کار ومسکن برطرف نشه ازدواج هم درست نمیشه پس خودتان اینقدر درگیر سخنرانی بیهوده نکنید یاحق

  6. کاش میشد مجوز بیمارستان برای ارد و فداغ گرفت و دانشکده به دانشگاه ارتقا می یافت.این همه زحمت و سختی کشیده شده هست .علت ارتقا نیافتن چی هست تا درست بشه.باید پیگیر بود چون دانشکده گراش واقعا از نظر امکانات و بزرگی سرتر هست و بیمارستان گراش هم همین طور که خود لاری ها و شهرهای اطراف این امر رو قبول دارند.مثلا چه مشکلی وجود دارد .کاش همه مشارکت می کردند ودل مردم را شاد می کردند.

  7. خودم اصرار زدواج کردم…دوما هرکی از من سوال کنه میگم مغزت خرابه ازدواج کنی…بی کاری بی پولی نمیشه زندکیخ کرد اینقدر روضه حدیث بخونید……

  8. هزینه ی گزاف برای دعوت از کسانی که صرفا شهرت دارند و تحصیلات مرتبط ندارند کار منطقی ای نیست.اقای شهاب مرادی تحصیلات حوزوی دارند.
    متاسفانه ما در این چند ساله میبینیم کسانی که خوب سخنرانی می کنند و اطلاعات عمومی بالایی دارند با تکیه بر کلی گویی و نصیحت و تحلیل های سطحی جای اساتید اون رشته رو میگیرند و درامد بالایی هم کسب میکنند.
    و به صرف مشهور بودن هزینه های بالاتری رو نسبت به اساتید اون حوزه مطالبه می کنند.

    اگر هدف کار علمی است بهتر است با صرف هزینه کمتر از اساتید با تجربه استفاده کرد نه افراد مشهور صدا و سیما.

    این حرکت بیشتر تبلیغاتی است تا علمی و کمک کننده

  9. در جواب جناب مطلع
    اول اینکه شما به عنوان مطلع حق دفاع دارید تعجب بنده این است که با این همه جانب داری چرا با اسم و فامیل درست و حقیقی کامنت نمیگذارید؟ این برای بنده و مخاطبان عزیز جای تعجب دارد..
    بنده اگر با اسم مستعار مطالب مینویسم به دلیل اینکه در شهر گراش و نهایتا در کشور زمینه انتقاد حتی سازنده فراهم نیست و آزادی بعد بیان وجود ندارد

    سوال من از جناب مطلع این است
    شما فرمودید که اقای گلستان و دیگر معاونان در همه جلسه هیات ریئسه حضور دارند سوال من این است اگر لزومی نمیبینید تا انجا هم شرکت نکنند؟ اگر شرکت در جلسه هیات رئیسه جز وظایف نیست باشد ما این را میگذاریم به پای مردمی بودن عزیزان

    دوم اینکه بنده نه پزشک هستم و نه دولتی و نه رقیب مجموعه شما

    بنده یک شهروند عادی اما مطلع از وظایف و حقوق شهروندی هستم که به دلیل قدرت انجنابان از ارائه نام معذورم

    لازم به ذکر است که دانشکده علوم پزشکی چهار معاونت دارد

    معاونت دارو و غذا، معاونت درمان، آموزش و
    معاونت منابع انسانی، که اقایان محمدی، گلستان، محقق و محسن زاده در آن‌ها مسولیت دارند
    حرف بنده از غرض ورزی نیست، حرف من بعنوان یک شهروند این است که ما دکتر عبدالهی که انشالله خداوند متعال عمرشان را زیاد کند سرشان شلوع است و عمل جراحی دارند و در واقع جان انسان ها را نجات میدهند. که نمیشود به ایشان خرده گرفت اما شما ۴ معاون (البته بجز دکتر محسن زاده که هنوز یکسال نیست اصاف شدند به مجموعه قدرتی شما معاونان محترم، ) کجا تشریف دارید اگر پیگیر امور شهرستان هستند ؟ خب چزا به مردم گزارش نمیکنید چرا باید عملکرد شما باعث شود (به خاطر تعلل دز پیگیری اجرای مصوبه درمانگاه ارد ) کدورت ها بین مردم گراش و ارد زیاد شود؟

    جناب مطلع لطفا به دوستانتان در دانشکده و دیگر مسئولین شهر بفرمایید
    مردم اگر انتظار گزارش دهی دارند آیا این خواسته به حق مردم نسست؟ آیا این خواسته زیاد است؟

    قطعا برادران معاون این کامنت من را رصد میکنند همین جا از آنها دعوت میکنم بعضی ها عمر طولانی خود را صرف مدیریت بیمارستان و دانشکده کردند ولی امروز خیلی عقبیم چرا؟ بیایید به مردم گزارش کنید. اگر نمیتوانید کاری کنید استعفا کنید

    از مردم عزیز شهر خواهش میکنم یک روز شمار برای ارتقا دانشکده تعیین کنند مثلا ۴ یا ۵ سال دیگر ما ارتقا به دانشگاه را خواهیم داشت اگر این اتفاق رخ نداد همه این مسئولین باید جوابگوی عملکرد ضعیف خود در قبال خیر اندیشی حاج شیخ احمد و مردم باشند

    1. با سلام خدمت همشهری عزیز
      ۱. به دلایل متعدد صلاح نمی بینم با نام با شما مجادله کنم.
      ۲. اطلاعات شما در خصوص معاونین مربوط به حداقل ۶ ماه قبل است بهتر می بود یه سری به سایت دانشکده می زدی و اطلاعات به روزتری را در خصوص معاونین در کامنت میذاشتی!
      ۳. اون کسی که کمتر از یکسال است به جمع معاونین اضافه کسی دیگری غیر از دکتر محسن زاده هستند که اتفاقاً نام ایشون در جمع معاونین از قلم انداختی. دکتر محسن زاده نزدیک به ۳ سال هستش که در جمع معاونین حضور دارند.
      ۴. اغلب گلایه امثال جنابعالی بدلیل بی اطلاعی از قانون و مقرارت هستش به عنوان نمونه برای شکایت از هر شخصی در مجموعه علوم پزشکی (حتی شخص رئیس) شما می توانید به واحد بازرسی و یا حراست که در خود مجموعه دانشکده قرار دارند مراجعه کرده و شکایت خود را مکتوب ارایه نمائید. این واحدها موظف هستند جوابگو شکایات شما باشند. مطمین باشید شکایت اگر همراه با افترا و تهمت نباشد هیچ عواقبی برای شما نخواهد داشت. پس بجای شایعه پراکنی در فضای مجازی فقط شجاع باشید!!
      ۵. تبدیل شدن به دانشگاه به تعداد درخت و مساحت دانشگاه هیچ ارتباطی ندارد. نیاز به زیرساخت دارد که بیشتر جمعیتی و نرم افزاری است. نیاز به تعامل با شهرستان های مجاور نظیر خنج و لامرد و…. دارد.( که متاسفانه موضوع خنج بدلیل اختلافات هیات رئیسه ۴ سال قبل عملاً سوخت شد). پس بجای توصیه به تعیین روز شمار از قوانین حاکم بر این حوزه و شرط تبدیل شدن یک دانشکده به دانشگاه آگاهی پیدا کنید و سپس در جهت تحقق این هدف که آرزوی همه ما است، با مجموعه همکاری نمائید.
      و من الله توفیق

  10. سلام و خسته نباشید خدمت همه دلسوزان شهر گراش
    “گراش من” حرف نا حقی نمیزنن که دوستان عزیز گارد گرفتن.
    برگزارکنندگان عزیز چرا از مدرسانی با تحصیلات آکادمیک دعوت نمیکنید؟
    صرف خوب سخنرانی کردن دلیل بر مطلع بودن نیست
    ما که حضور داشتیم اقای مرادی راجع به همه چی خوب صحبت کردن الا ازدواج
    شما میتونید از ارگانهایی مثل دادگاه، بهزیستی، مدیر و مشاور مدارس بپرسید که مشکل اول در ازدواج کردن چیه و بعد اینکه چرا زود طلاق میگیرن بر این اساس سخنران دعوت کنید.
    معمولا اونای که معروفن پول زیاد میگیرن

    یا حق

  11. خدا رو شکر معاونان دانشکده رو یک جا با هم در مراسم افتتاح ساختمان خیراندیش آقای زینلی دیدیم
    خیلی هم خوب بود چه میشود در همه مزاسم ها کع نه ولی حکثرشون گونه شرکت کنید

    البته ناگفته نماند اینکه اقای حسن حسینی که عضو مجمع خیرین سلامت هستند این عزیزان را دعوت کرده بود

    ای کاش اقای حسینی به جای دعوت از هم گروه‌های خودش از کسای دیگه دعوت میکرد که هم این کار خیر ترویج پیدا کند و هم اینکه افراد دیگری هم بودند که میشد در این مراسم دعوتشون کرد

  12. با تشکر از گراش من که حرف های خوبی و از درد دل مردم زدن

    تعیین روز شمار برای ارتقاء دانشکده طرح خوبی است
    مسئولین داشنگاه لطفا پاسخ گو باشند
    اگر دانشکده تا ۵ آینده ارتقاء پیدا نکرد چه کسی مقصر است؟ دانشکده یا مردمی که نخواستند ؟

  13. خدمت جناب مطلع باز هم عرض کنم

    تا جایی که من یادم است اقای محسن زاده چندین سال است که مسئولیت در دانشکده دارند اما بعد از رفتن ایشان به یزد و بازگشتشان در سمت معاون نبودند که از ۶ ماه قبل ایشان جای اقای محقق به عنوان معاون منابع انسانی و اقای محقق جای دکتر حیدری مسئولیت گرفتند

    جناب مطلع به نظر میرسد از خیلی چیز ها مطلع نیستید
    مثلا از زمانی که اقای محسن زاده سرپرست پیراپزشکی بودند و آن زمان به دانشکده ارتقاء یافت بعد ایشان به دلیل مدرک نتوانستند در این سمت بمانند بعد رفتند یزد ادامه تحصیل دادند و برگشتند

    به هر حال من صحبت خاص دیگری ندارم. از امروز از مردم عزیز می‌خواهم که درباره عملکرد آن معاونان محترم قضاوت کنند و روز شماره راه اندازی درمانگاه شبانه روزی ارد و ارتقا دانشکده علوم پزشکی گراش به دانشگاه به صدا در آورند

    انشالله موفق باشید .

    البته آینده از پشت پرده‌های که اطلاع دارم صحبت می‌کنم

    راه آزادی راه شهدا ادامه دارد

  14. سلام علیکم.در پاسخ به کامنت برادر و یا خواهر که خود را بنام گراش من معرفی کرده است باستحضار همشهریان عزیز میرساند که برادر عزیز و فعال در امور خیریه جناب آقای حاج حسن حسینی عضو مجمع خیرین سلامت نیستند و این مجمع هیچ نقش و دخالتی در دعوت از مدعوین افتتاحیه مجتمع جناب آقای زینلی پدر بزرگوار شهید حمید زینلی نداشته است.این مجمع از همه خیرین بزرگوار تقدیر و تشکر می‌کند و دست همه آنان را می‌بوسد. از درگاه ایزد منان عزت، سربلندی و توفیقات همه خدمتگزاران بویژه خیراندیشان شهرستان ولایی گراش را مسألت داریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 نظر
scroll to top