بستن

ساختمان جدید ثبت احوال گراش افتتاح شد

خبرگزاری فارس: ساختمان جدید اداره ثبت احوال شهرستان گراش با حضور معاون وزیر کشور مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از گراش، صبح امروز با حضور رئیس سازمان ثبت احوال و مدیرکل ثبت احوال فارس، نماینده مردم لار، گراش و خنج در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان ادارات پروژه خیرساز ساختمان اداره ثبت احوال شهرستان گراش به بهره‌برداری رسید.

در این مراسم رئیس سازمان ثبت احوال اظهار داشت: ثبت احوال مانند سایر دستگاه‌های اجرایی کشور به برکت انقلاب اسلامی و فداکاری تمام آنهایی که برای به ثمر رسیدن این انقلاب جهاد کردند، شاهد تحولات خوبی است.

محمد ناظمی اردکانی افزود: ثبت احوال با فناوری جدید فصل نوین‌سازی خود را پشت سر می‌گذارد.

وی تبدیل شناسنامه‌های قدیمی به شناسنامه مکانیزه، جایگزینی کارت ملی هوشمند به جای کارت ملی فعلی و الکترونیکی کردن سایر اسناد را از مهم‌ترین برنامه‌های در دست اقدام این سازمان اعلام کرد و اظهار داشت: خدماتی که با استفاده از فناوری جدید باشد مطمئن‌تر بوده و خدشه‌ناپذیر است.

این مسئول گفت: سازمان ثبت احوال در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی نقش بسزایی دارد.

رئیس سازمان ثبت احوال اضافه کرد: در عرصه سیاسی و در انتخابات، در عرصه اقتصادی و در زمینه پرداخت یارانه‌ها با اعلام اطلاعات روزانه به سازمان‌های مربوطه، در عرصه اجتماعی عوامل هویتی و تابعیتی و در عرصه فرهنگی برای نام‌گزینی و نام‌گذاری فرزندان که نخستین کار فرهنگی والدین در حق فرزندان است، ثبت احوال نقش اساسی دارد.

به گزارش فارس، ساختمان جدید اداره ثبت احوال گراش به مساحت ۷۰۰ متر مربع و زیربنای ۶۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۳۸۰ میلیون تومان به همت خیر گراشی حاج عبدالحسین سلیمی افتتاح شد.

مدیر گروه مطالعات فرهنگی رادیو فرهنگ سردبیر نشریه افسانه ویِژه گراش شاعر، پژوهشگر فرهنگ عامه، تاریخ و ادبیات در جنوب فارس مدیر انتشارات همسایه مدیرعامل موسسه فرهنگی هفت برکه

2 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top