بستن

سرقت ناکام از منزلی در خیابان شهید محقق

هفت‌برکه – گریشنا: سارقین از خانه‌ای در کوچه‌ی دوم خیابان شهید محقق، تنها موفق شدند دست خالی فرار کنند.

به گزارش خبرنگار هفت‌برکه، ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه‌ی دیشب، ۱۴ آذرماه، دزدگیر منزل احمد جابری به صدا در آمد. جابری در گفتگوی تلفنی با هفت‌برکه تعریف می‌کند: «زمانی که اخطار دزدگیر را از طریق تلفن همراه شنیدم، من و اهالی خانه گراش نبودیم و به همین خاطر از دخترم خواستم که به خانه سر بزند. او بلافاصله به منزل سر می‌زند و متوجه حضور سارقین می‌شود. دو مردی که در منزل بودند با ورود دخترم پا به فرار می‌گذارند و با همکاری راننده‌ی خودروی پژو پارس سفید رنگی که روبه‌روی منزل پارک بود، موفق به فرار می‌شوند.» جابری می‌گوید پلاک این ماشین سرقتی از خودرویی است که صاحب آن یک خانم اهل اوز است.

صاحبخانه می‌گوید: «این افراد تنها توانسته بودند دو قفل را بشکنند و هیچ وسیله‌ای از منزل سرقت نشده است. از طرفی به نظر می‌رسد آن‌ها دنبال پول و طلا بودند که ما هیچ‌گاه نه پول و نه طلا را در منزل نگهداری نمی‌کنیم.»

بدین ترتیب، با این که خوشبختانه این عملیات برای سارقان چیزی در بر نداشت، اما دست کم دو نکته آموزشی پیشگیرانه داشت: دزدگیر نصب کنید؛ و پول نقد و اشیا قیمتی در خانه نگه‌داری نکنید.

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

8 نظر

  1. در جواب رهگذر: چند روز پیش دو خانم که ظرفی دستشان بوده در بلوار ملاصدرا دیده شدن که می گفتن از این کوچه نذری برامون آوردن ولی نمی دونیم ظرف کدوم خونه است و از اهالی درباره پر و خالی بودن منزلهای کوچه پرس و جو می کردن، شاید از این طریق کسب اطلاع می کنن. البته ظرف هم به هیچ خونه ای تحویل ندادن….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 نظر
scroll to top