بستن

پایان باشکوه فصل فوتبال گراش

هفت‌برکه – گریشنا: امسال برگزاری مسابقات باشگاهی گراش تفاوت عمده با سال‌های پیش داشت. جدول مسابقات به صورت خاصی طراحی شده بود و مسابقات با برگزاری یک مراسم قرعه‌کشی شکیل آغاز شد. پایان بخش بازی‌ها نیز آیین تجلیل از برترین‌های فوتبال گراش بود. که چهارشنبه ۳۰ آبان‌ماه در سالن سینما فرهنگ برگزار شد.

آغاز برنامه با تاخیر یک ساعته باعث نشد که از تعداد حاضرین در سالن سینما گراش کم شود. حضور هر ۵ عضو شورای شهر گراش از نکات جالب این برنامه بود. مهمانان ویژه مراسم غلامعلی هنرپیشه رییس هیات فوتبال فارس، سید محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال ایران، رستمی سرمربی تیم فوتبال ملی ناشنوایان، احسان روشن ضمیر مسئول کمیته آموزش هیات استان فارس نیز از شیراز خود را به گراش رسانده بودند.

حضور خانواده برخی از بازیکنان و همچنین پیشکسوتان ورزش گراش، لار و اوز باعث شده بود که غیبت برخی از بازیکنان و برگزیدگان چندان به چشم نیاید. مراسم تجلیل با قرائت قرآن و سخنرانی کوتاه اسماعیل حسن‌نژاد رییس هیات فوتبال گراش آغاز شد.

علیرضا سروستانی در ادامه برنامه گزارشی از حضور خود در اداره ورزش و جوانان گراش ارائه کرد.

در این مراسم با پخش کلیپ از زاهد زاهدی از بازیکنان کهنه‌کار فوتبال گراش که امسال در تیم جوشن توپ زد تقدیر شد. میرزا اکبری جایزه چهره ماندگار فوتبال گراش را به او اهدا کرد. دیگر چهره ماندگار تقدیر شده مهدی شمسی کاپیتان باسابقه تیم گراش‌جوان بود. عبدالرضا حسین‌پور با خواندن یک متن احساسی از از او تقدیر کرد. (خبر در گریشنا)

از سوی حسین طارمی‌زاده رییس هیات فوتبال لارستان از پنج پیشکسوت فوتبال گراش میرزا اکبری، قاسم فرسوده، عبدالرضا افشار، اسماعیل حسن نژاد و منوچهر سبزواری با اهدا لوح سپاس تقدیر شد.

داوران هدایای خود را از مصطفی خورشیدی، اکبر باقرزاده، فوزیه ناصری اعضای شورای شهر گراش و رحمت مهیایی داور پیشکسوت دریافت کردند.

سید محمد ناظم الشریعه آخرین سخنران مراسم بود که روند موفقیت تیم فوتسال ملی ایران را بیان کنند و هر بار با تشویق حاضرین در سالن همراه شد. سلفی اسماعیل بلبلی با سرمربی تیم ملی فوتسال پایان‌بخش سخنرانی او بود.

جوشن چگونه به جام رسید؟

برترین‌های فوتبال‌ گراش با اعلام نامزدها به شکل تصویری، معرفی شدند. خبر برترین‌ها را در گریشنا بخوانید. مسابقات امسال به روشی شبیه به NBA در دو مرحله برگزار شد. در مرحله گروهی شهدا با اقتدار قهرمان شد این تیم با ۹ پیروزی و یک تساوی با به مرحله حذفی گذاشت.

تیم‌ها بر اساس رتبه‌ سال گذشته خود در دو گروه دسته‌بندی شده بودند و بر اساس آن رقابت‌های حذفی آغاز شد.در مرحله حذفی جوشن و شهدا به فینال رسیدند و جوشن در ضربات پنالتی پیروز شد و قهرمانی حذفی را به دست آورد تا تعیین قهرمانی نهایی به سوپر جام کشیده شود. در سوپر جام هم جوشن بعد از تساوی یک بر یک در ضربات پنالتی پیروز شد تا جام قهرمانی باشگاه‌های گراش در سال ۱۳۹۷ به جوشن برسد.

مراسم امسال قرعه‌کشی و تجلیل از برترین‌های فوتبال گراش با تلاش کمیته اجرایی و کمیته آمار هیات فوتبال گراش برگزار شد.

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

3 نظر

  1. طرح بازیها بسیار جالبه و از حالت تکراری هرساله خارج شده بود.واقعا ایده خوبی بود و امیدوارم سالهای بعد نیز اجرا بشه.مقداری ضعف داشت ولی نقاط قوت زیادی داشت و خیلی از تیمها نیز استقبال کردن.
    ایکاش هیات را نیز تحویل این جوانان میدادن تا فوتبال گراش جان تازه ای می گرفت.
    امثال بلبلی و عظیمی باید وارد هیات بشن تا بتونن کارهای جدید بیشتری را انجام بدن

  2. آقای اسماعیل بلبلی واقعا فرد دلسوزی هستند و همیشه نسبت به فوتبال گراش تعصب داشته اند .ان شاالله به جایگاه واقعی خود در فوتبال گراش برسند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top