هفت برکه(گریشنا): نخستین همایش ورزشی دختران ورزشکار با حضور هیات‌های ورزشی شهرستان گراش و اجرای حرکات نمایشی در سالن سه هزار نفری محبی برگزار شد.

به گزارش هفت برکه، دیروز دوشنبه ۲۸ آبان‌ماه ۱۳۹۷ نخستین همایش ورزشی دختران ورزشکار شهرستان گراش با حضور هیات‌های ورزشی در قالب اجرای طرح‌های ملی مدارس ساعت ۱۵:۰۰ در سالن سه هزار نفری محبی برگزار شد. این همایش با همکاری کارشناس تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش و هیات‌های ورزشی گراش بود. در این همایش دختران ورزشکار که اکثرا دانش آموز بودند به حرکات ورزشی رشته های مختلف پرداختند.

varzesh12

 

افشار: تعامل مهمترین عامل پیشرفت ورزش گراش می‌باشد

محسن افشار کارشناس تربیت بدنی و سلامت مدیریت آموزش و پرورش شهرستان گراش و رئیس هیأت ورزش‌های دانش آموزی در خصوص این همایش گفت: «حضور مربیان هیأت‌های ورزشی در کنار مدیران و معلمان ورزش مدارس نوید بخش فردایی خوب همراه با موفقیت برای دختران شهرمان می‌باشد. انجام حرکات ورزش‌های دانش آموزی مثل طناب، حلقه، دومیدانی، بسکتبال، والیبال و … در کنار هنرهای رزمی رشته‌های تکواندو، کونگ‌فو، کاراته، نینجا و … شادابی خاصی را به همایش امروز داده بود.»

افشار با اشاره به اینکه هدف از این همایش ایجاد روحیه شادابی بین دانش‌اموزان و خانواده‌هاست افزود: «هدف ما افزایش روحیه نشاط و شادابی بین دانش آموزان، خانواده‌ها و تعامل بیشتر با هیأت‌های ورزشی می‌باشد. چرا که با توجه به وجود این همه استعداد، پتانسیل و امکانات تعامل مهمترین عامل پیشرفت ورزش گراش می‌باشد.با توجه به هدف آموزش و پرورش  امسال سعی کردیم خانواده‌ها را به همراه بچه‌هایشان به سمت ورزش ببریم و دیدگاه آن‌ها را به سمت ورزش همگانی و در نتیجه افزایش نشاط و شادابی خانواده‌ها سوق دهیم در واقع اون حس رقابتی بودن رو کم کنیم و به سمت ورزش‌های همگانی و شاد بودن روی بیاریم.»

کارشناس تربیت بدنی و سلامت آ.پ در پایان خاطر نشان ساخت: «با توجه به اینکه اولین بار بود همچین همایشی با تلفیقی از ورزش‌های دانش آموزی و ورزش‌های دیگر برگزار می‌شد و با توجه به استقبال و رضایت حداکثری خانواده‌ها می‌توانم بگویم همایش موفقی بود و امیدواریم در برنامه‌های بعدی بهترم بشود. سعی کردیم برا اینکه زمان را مدیریت کنیم ورزش‌ها را دسته بندی کنیم مثلا ورزش‌های توپی، ورزش های رزمی، ورزش‌های بومی محلی و…که خدا را شکر تجربه خوبی بود.»

حضور فوزیه ناصری، عضو شورای شهر و افتخار آفرینان تیم هندبال شهید چمران لارستان و  خانم کاملی مربی این تیم به همراه سه تن از بازیکنانشان در کنار خانواده‌ها نیز به این همایش گرمی خاصی بخشیده بود.