بستن

«عباس خیل‌تاش»، قربانی جاده بندرعباس شد

هفت برکه (گریشنا): عباس خیل‌تاش، راننده‌ی تاکسی تلفنی ۱۳۳، در اثر انحراف از جاده و برخورد خودرو با تپه خاکی جان سپرد.

به گزارش هفت برکه: دیروز، بیستم آبان ماه، عباس خیلتاش ۶۳ ساله از بندرعباس به سمت گراش در حال حرکت بود که در جاده‌ی کهورستان دچار سانحه شد.

پسر او می‌گوید: «یک ماه پیش پدرم در بندرعباس یک تصادف داشت، دیروز برای پیگیری کارهای و بیمه‌ی خودرو تنهایی به سمت بندر حرکت کرد. بر اساس گفته‌های راننده خودرویی که پشت سر او رانندگی می‌کرد در مسیر برگشت پدرم قصد سبقت گرفتن داشته است در همان لحظه خودروی دیگر از مسیر مخالف نیز در حال سبقت بوده است پدرم برای جلوگیری از برخورد، فرمان ماشین را به سمت راست جاده می‌چرخاند با وجود این که جای ترمز روی جاده مشهود است اما نمی‌تواند خودرو را کنترل کند و با تپه‌ای خاکی برخورد می‌کند و در نهایت خودرو واژگون می‌شود.»

راهپیما همکار او در آژانس ۱۳۳ نیز گفت:«عباس تنها هفت، هشت ماه بود که به عنوان راننده در آژانس ۱۳۳ فعالیت داشت. او پیش از این در دبی شاغل بود.»

از او سه پسر و یک دختر به یادگار مانده است. پیکر او امروز، بیست و یکم آبان ماه ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه در گلزار شهدا به خاک سپرده می‌شود.

جاده لار – بندرعباس به ویژه در محدوده کهورستان یکی از نقاط حادثه‌خیز جنوب کشور است.

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

3 نظر

  1. بإسلام ، جند روزه تَو فضا مجازی اوای گراش یک فیلم دست به دست میشه که چند تا گربه هستند که لحجه گراشی رو ان دوبله کردن ، با کمال تاسف لهجه گراشی رو زیر سوال بردن مگه ما مردم گراش حیوان هستیم ؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top