بستن

استارت هیات دوچرخه‌سواری با یک گرد‌هم‌آیی در هفته تربیت بدنی

هفت‌برکه – گریشنا: به مناسبت هفته تربیت بدنی، دیروز دوچرخه‌سواران گراش پابه‌رکاب شدند.

به گزارش روابط عمومی هیات دوچرخه‌سواری گراش، عصر سه‌شنبه اول آبان‌ماه ۱۳۹۷، اولین همایش دوچرخه‌سواری تحت عنوان سه‌شنبه‌های بدون خودرو در گراش برگزار شد. در این برنامه که از ساعت ۴ شروع شد، نزدیک به ۶۰ دوچرخه‌سوار که بیشتر هم نوجوانان بودند، از مقابل شهرداری تا میدان شهید بهشتی و دوباره تا اداره تربیت بدنی رکاب‌زنی کردند. در پایان نیز جوایزی به رسم یادبود به دوچرخه‌سواران اهدا گردید؛ به کوچک‌ترها بدون قرعه‌کشی، و به بزرگ‌ترها با قرعه‌کشی. روابط عمومی هیات لازم می‌بیند از اسپانسرهای برنامه، بستنی غدیر و قادر، لوازم ورزشی بانوان ۷، لوازم ورزشی فینال اسپرت، و دوچرخه‌فروشی میرزایی تشکر کند.

به گفته روابط عمومی هیات دوچرخه‌سواری، این هیات به تازگی برای مردان و زنان تشکیل شده است. علی‌اصغر اندیشه، رییس هیات است. ایزدی درباره برنامه‌های هیات می‌گوید: «این هیات سه شب رکابزنی در هر هفته در برنامه دارد: شنبه، دوشنبه و چهارشنبه در سطح شهر. جمعه‌ها نیز برنامه اردوی خارج از شهر داریم.

او همچنین یادآوری می‌کند: در همایش‌های بعدی، پوشیدن کلاه ایمنی و دستکش مخصوص دوچرخه‌سواری الزامی است. چرا که ایمنی و آموزش کودکان از همه چیز برای ما مهمتر است. در آینده کلاس‌های آموزش دوچرخه‌سواری نیز زیر نظر مربی مجرب، عبدالله سراجی، برگزار خواهد شد.

ایزدی در پایان نیز می‌افزاید: پیشکسوت ما حاج عباس پرهیزگار هم با دوچرخه از حرم شاهچراغ (ع) به سمت کربلا حرکت کرده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top