بستن

پرواز مرگبار تیبا در بلوار سرداران

هفت‌برکه – گریشنا: واژگونی خودرو تیبا در ساعت‌های بامدادی، باعث مرگ یک نفر و مصدومیت شدید راننده شد.

به گزارش خبرنگار هفت‌برکه، حدود ساعت سه بامداد سه‌شنبه ۱۷ مهرماه ۱۳۹۷، اهالی بلوار سرداران گراش با صدای مهیبی از خواب بیدار شدند. برخورد خودرو تیبا با تیر چراغ برق در بلوار سرداران (کمربندی) روبه‌روی کافه ملل باعث مرگ یک شهروند شد.

سروان رنجبر، فرمانده راهنمایی و رانندگی گراش، در مورد این حادثه گفت: «خودرو تیبا از سمت شهرداری به طرف فرمانداری در بلوار سرداران درحرکت بوده است که جلو خیابان ریحان منحرف می‌شود. این خودرو پس از عبور از بلوار و نرده‌های بتنی در سمت مخالف، پس از برخورد با دو خودرو پارک شده، در برخورد با تیر برق متوقف شده است.»

رنجبر در مورد دلیل این حادثه گفت: «نظر کارشناسی بعد از بررسی کامل اعلام خواهد شد، اما با توجه به خط ترمز موجود و انحراف از یک سمت به سمت دیگر، سرعت زیاد از عوامل اصلی این تصادف بوده است.»

محمد شکاری، کارشناس هلال احمر گراش، در مورد مصدومین حادثه گفت: «هادی محمدزاده اهل مرودشت و ساکن گراش در دم جان سپرده بود. راننده مرتضی سعادت فرزند مرحوم حاج محمدحسن، با کمک ست هیدرولیک توسط نیروهای هلال‌احمر رهاسازی شد و با کمک نیروهای اورژانس به بیمارستان منتقل شد.» متوفی از کارکنان سابق شهربازی پارک شهر گراش بوده است.

مهدی خوشبخت روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی گراش، ساعت ۱۱ امروز در مورد آخرین وضعیت مصدوم گفت: «مصدوم از ناحیه گردن و لگن دچار شکستگی است. نظر دکتر برازنده، متخصص ارتوپدی، اعزام مصدوم به مرکز استان است.»

در این حادثه نیروهای راهنمایی و رانندگی، اورژانس، آتش‌نشانی و امداد جاده‌ای هلال‌احمر حضور داشته‌اند. به جز فوت یک نفر سرنشین و مصدومیت شدید راننده، دو خودرو پارک شده در حاشیه بلوار نیز در این حادثه آسیب دیدند.

دو هفته پیش، حادثه در ابتدای جاده اوز به خنج منجر به مرگ حسین گراشی شد. حادثه بلوار سرداران نخستین حادثه رانندگی منجر به فوت سال ۱۳۹۷ در شهر گراش بود.

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

8 نظر

  1. خدا بگم چیکارتون کنه اینو خصوصی برای خودتون میفرستمممم من از اقوام مرتضی سعادت هستم و کشور دیگه ای زندگی میکنم تو رو خدا نفرستید این چیزا شاید کسی خبر نداشته باشه دو روز بعد بفرستید تو سایت این چه کاری هست ما رو کشتید تا خبر رو خوندم تو رو خدااااااا چند روز بعد خبر بفرستید آدم تو غربت و تنهاست یکم به فکر مردم باشید یا حداقل اسم نفرستید

  2. علی آقا اول متاسفم‌بابت این اتفاق تلخ ان شاالله آقامرتضی سلامتیشون بهشون برگرده اما سایت خبری کارش اینه که خبرها را بروزرسانی کنه نه اینکه بعد چندروز خبررسانی کنند.

  3. منم آرزوی سلامتی میکنم واینکه حرف اقابهنام کاملا درست است وگریشناکه خبرهاروهمان روز اعلام میکنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 نظر
scroll to top