بستن

صبحگاه مشترک پاسبانان امنیت

هفت برکه (گریشنا): به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان ۱۴ مهرما ه در کلانتری مرکزی گراش برگزار شد.

سرهنگ اسلامی مهر فرماندهی انتظامی شهرستان گراش در مورد وضعیت امنیت شهرستان گفت: «با تعامل خوب با اعضای شورای تامین الحمدالله در سطح شهرستان امنیت خوبی برقرار است. افتخار نیروی انتظامی این است که سرباز ولایت و خدمتگزار مردم است.»

حجت‌الاسلام بخشایش‌پور امام جمعه گراش: «آنچه جایگاه نیروی انتظامی را ارتقا می‌دهد تقوا است. نیروی انتظامی که محور اقتدار نظام است باید در برابر فاسد و مفسده با تمام وجود عکس‌العمل نشان دهد. گاهی در منطقه مسائلی در مورد سرقت‌ها وجود دارد ولی مردم اعتماد راسخ به این مجموعه دارند. این نیرو باید حیات کسانی که به اموال مردم دستبرد می‌زنند باید ناامن شود.»

اصغر فرودی فرماندار گراش نیز در سخنانی خود با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: «اقتدار، عزت و رحمت باید در سرلوحه کار نیروی انتظامی باشد. هر ساله شاهد این هستیم که شاخص‌های امنیتی ما بهبود پیدا می‌کند که حاصل این است که امنیت را اجتماع محور کرده‌ایم. برای حفظ اقتدار نیروی انتظامی خیرین امنیت‌ساز همکاری خوبی داشته‌اند و درخواست من از آنان تکمیل ستاد فرماندهی شهرستان است.»

در این برنامه از خانواده شهید محمد ابراهیم امیدوار، استوار یکم ابراهیم شمسایی فرزند شهید جواد شمسایی، ستوان دوم حمیدرضا نام‌آور به دلیل کسب رتبه برتر در مسابقه انتظامی، ستوان سوم محسن گلخنی به دلیل کسب رتبه برتر در تیراندازی، استوار دوم وظیفه مرتضی مصلحی، بازنشسته نیروی انتظامی خداوردی ستارنژاد به مناسبت هفته نیروی انتظامی تقدیر شد.

بعد از پایان این برنامه مدیران شهرستان در کنار سربازان پای سفره صبحانه نشستند.

 

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top