بستن

امیر رضا جمالی روی سکوی سوم پینگ‌پنگ کشور

هفت برکه (گریشنا): امیررضا جمالی، تنیسور؛ نوجوان گراشی در جمع ۴ بازیکن برتر نوجوان تنیس روی میز کشور قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان گراش امیر رضا جمالی متولد هشتم فروردین سال ۸۳ است. او در مسابقات نوجوانان کشور که دهم تا سیزدهم مهر ماه با حضور صد بازیکن به صورت گروهی- حذفی در ساری برگزار شد با شش پیروزی به جمع چهار نفر برتر کشور راه یافت و مقام سوم این مسابقات را از آن خود کرد.

امیرضا جمالی، محمد حسن سبزواری و محمد مهدی آخوندی سه نماینده‌ی گراش بودند که در این مسابقات حضور داشتند. عبدالهادی موغلی از گراش هم به عنوان مربی تیم منتخب فارس در ساری، تنیسورها را همراهی می‌کرد.

مسابقات تور ایرانی در سال ۹۷ چهار دوره برگزار خواهد شد که با مجموع نتایج ۳ دوره، بازیکنانی که برای مرحله نهایی انتخابی تیم ملی و حضور در مسابقات آسیایی که در اردیبهشت ماه سال آینده برگزار خواهد شد، انتخاب خواهند شد.

مرتضی موغلی، روابط عمومی اداره ورزش و جوانان می‌گوید:«این برای اولین بار است که در رده سنی نوجوانان در بخش انفرادی یک نفر از گراش صاحب چنین مقامی شده است و امیررضا کار سختی را انجام داد و با تلاشی که کرد، نتیجه آن را گرفت.»

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

4 نظر

  1. خواهش میکنم در مورد دانشکده علوم پزشکی گراش که چندین سال هست رشته ای به آن اضافه نشده توضیح دهید .دانشکده بهداشت اوز با قدمت کم اش بیشتر از گراس دانشجو می پذیرد.باید پیگیری شود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top