هفت‌برکه – گریشنا: با فشار بازرسی استان، ماموریت احمد حسن‌نژاد در اداره ورزش و جوانان شهرستان گراش به پایان رسید و او به آموزش و پرورش بازگشت. علیرضا ثابت سروستانی یکی از کارمند این اداره رییس جدید ورزش و جوانان شهرستان خواهد بود.

servestani

احمد حسن‌نژاد: با اراده جدی می‌شد که بمانم

حسن‌نژاد در گفت و گو با هفت برکه گفت: «بعد از سه سال خدمت در اداره‌ی ورزش و جوانان به درخواست سازمان بازرسی استان، ماموریت خودم را در این اداره به اتمام رساندم. ایرادی که بازرسین از من داشتند این بود که رشته‌ی نامرتبط با ورزش و جوانان دارم و و افراد با رشته‌ی نامرتبط تنها شش ماه اجازه مدیریت در یک اداره را دارند ولی دوره سرپرستی من در این اداره سه ساله طول کشید.»

موارد متعددی از حضور افراد با مدارک غیر مرتبط در ادارات وجود دارد. آیا امکان ادامه حضور به هیچ وجه وجود نداشت. حسن‌نژاد معتقد است: «گفتنی‌های زیادی است اما من به دنبال حاشیه نیستم. فرماندار در این زمینه پیگیری و صحبت کرد اما به دلیل تعطیلات تابستانی هم من مدتی مرخصی بودم هم کامیاب مدیرکل ورزش و جوانان حضور نداشتند. در کل البته اگر یک اراده‌ جدی  وجود داشت می‌شد این مشکل را حل کرد. مثلا اگر انتقالی از آموزش و پرورش به ورزش و جوانان داشتم و حکم در طول این سه سال به ریاست تبدیل شده بود شاید ممانعت بازرسی وجود نداشت.»

مدیر سال‌های پیشین مدرسه شبانه‌روزی دوباره به آموزش و پرورش برگشته است. او در مورد پست خود آموزش و پرورش گفت: «آقای فرودی، فرماندار شهرستان به من لطف داشت و گفت هر پستی را که بخواهم می‌توانم تحویل بگیرم اما بعد از تنش‌هایی که در سال‌های مدیریتم داشتم ترجیح دادم حداقل یک سال را بدون استرس بگذرانم و با لطف رضایی، رئیس آموزش و پرورش، معاونت دو مدرسه‌ی عظیمی و حسنی را پذیرفتم.»

احمد حسن‌نژاد ۱۰ مهرماه ۱۳۹۴ جانشین میرزا اکبری در اداره ورزش و جوانان شد. (خبر در گریشنا) مهمترین اقدامات حسن‌نژاد در طول دوره مدیریت ورزش شهرستان گراش تکمیل سالن ورزشی پنج هزار محبی و سالن چند منظوره فداغ بود. ساخت چمن مصنوعی در تمامی روستاهای شهرستان در برنامه وجود داشت که در چندین روستا این چمن افتتاح شده و در روستاهای دیگر کلنگ‌زنی شده است.

HasanNejad Mohebbi

یک والیبالیست رییس شد

علیرضا ثابت سروستانی کارمند فعلی اداره ورزش و جوانان گراش با حکم حیدرعلی کامیاب مدیر ورزش و جوانان فارس ۷ مهرماه ۱۳۹۷ به عنوان سرپرست جدید اداره‌ ورزش و جوانان مسئولیت این اداره را برعهده گرفت. ثابت از طریق آزمون استخدامی سال ۱۳۹۵ به عنوان کارمند ورزش و جوانان استخدام شده بود.

ثابت سروستانی متولد بهمن ماه ۱۳۶۲ در شهرستان داراب است و مدرک کارشناسی ارشد تربیت بدنی و علوم ورزشی گرایش مدیریت و برنامه‌ریزی سازمان‌های ورزشی دارد. او دوره لیسانس خود (ورودی سال ۱۳۸۱) را در دانشگاه شهید باهنر کرمان پشت سر گذاشت و مدرک ارشد خود را در دانشگاه آزاد خوراسگان اصفهان گرفت. شش سال تدریس در دانشگاه‌های آزاد داراب و زرین‌دشت نیز در کارنامه ثابت دیده می‌شود.

براساس رزومه ارسالی ثابت سروستانی همچنین مربی‌گری تیم‌های والیبال دانشگاهی را به عنوان سرمربی در مسابقات منطقه‌ای بر عهده داشته است و دارای گواهینامه شرکت در دوره دوپینگ و مواد نیروزا، دوره‌های حرکات اصلاحی و آسیب‌شناسی، ماساژ ورزشی و ریلکسیشن،تغذیه ورزشی و … است. سروستانی همچنین در رشته‌های والیبال و فوتبال کارت مربی‌گری دارد و تخصص اصلی‌ش در مدیریت سازمان‌های ورزشی است.

در حکم صادر شده از اداره کل عنوان مسئول جدید «سرپرست نمایندگی ورزش و جوانان شهرستان گراش» اعلام شده است. در حالی که پیش از این اعلام شده بود که این سرپرستی به اداره ارتقا پیدا کرده است. حسن‌نژاد معتقد است: «نامه ارتقا از معاونت توسعه منابع وزارت ورزش و جوانان هم برای اداره ورزش و هم برای فرمانداری فاکس شد و اتفاقا یکی از بندهای این مصوبه تغییر تابلو ها و سربرگها به اداره بود و ما بعد از این قضیه کلیه کارها، امور مالی و سند هزینه‌ها و غیره را خودمان انجام می‌دادیم. در حکم سرپرست جدید هم به نظر بنده چون در این گونه ابلاغ‌ها روابط عمومی‌ها نامه را می‌زنند شاید در جریان امور نبودند که با پیگیری مسوول جدید قابل حل است.»