بستن

بسیج به دانش‌آموزان روستا سلاح داد

هفت‌برکه – گریشنا: بسیجی‌های گراش در آغاز سال تحصیلی جدید، دانش‌آموزان روستاها را برای حضور در سنگر مدرسه آماده کردند.

به گزارش بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه گراش، گروه جهادی یاران مهدی(عج) با همراهی امام جمعه و فرمانده سپاه گراش، دیروز چهارم مهرماه ۱۳۹۷، به روستاهای محروم گراش رفتند تا به دانش‌آموزان این روستاها لوازم‌التحریر و لباس فرم اهدا کنند. به گفته‌ی غلامعباس پورشمسی، فرمانده پایگاه حضرت ولیعصر (عج)، در این برنامه ۱۱۵ بسته لوازم التحریر و لباس فرم مدارس آماده به دانش‌آموزان پنج روستای دشت رحمانی، کنار زیارت، شمس‌آباد، چک‌چک و کسرالدشت اهدا گردید.

طبق روال هر سال و همزمان با بازگشایی مدارس و به مناسبت هفته دفاع مقدس، گروه جهادی یاران مهدی(عج) پایگاه حضرت ولیعصر (عج) با مشارکت خیرین و همکاری مرکز نیکوکاری حضرت ولیعصر (عج)، به دانش‌آموزان محروم روستاهای تابع گراش لوازم‌التحریر ایرانی اهدا نمودند. این برنامه با حضور حجت الاسلام بخشایش‌پور، امام جمعه گراش و سرگرد دهقان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه و نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان گراش و به همت گروه جهادی یاران مهدی(عج) پایگاه حضرت ولیعصر(عج) برگزار گردید.

فرمانده سپاه شهرستان گراش ضمن تشکر از زحمات گروه‌های جهادی بسیج سازندگی در جهت رفع محرومیت بیان داشت: دفاع مقدس گنجینه‌ای بسیار عظیم از رشادت‌ها و ایثارگری‌های مردمی بود که از محروم‌ترین نقاط این مرز و بوم به یاری امام خمینی (ره) و این انقلاب اسلامی شتافتند و بزرگترین وظیفه ما خدمت به این مردم است.

غلامعباس پورشمسی، فرمانده پایگاه حضرت ولیعصر (عج)، نیز در این خصوص اظهار کرد: «گروه جهادی پایگاه در طول سال با برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی، اعتقادی، عمرانی و پزشکی در مناطق محروم تلاش می‌کند که گوشه‌ای از محرومیت مردم این روستاها را کم نماید.»

مسئول بسیج سازندگی ناحیه گراش در ادامه افزود: «این طرح با همکاری گروه‌های جهادی سطح شهرستان در کلیه روستاهای محروم در حال برگزاری است و ۴۰۰ بسته لوازم التحریر در این راستا اهدا می‌گردد.»

پایگاه مقاومت حضرت ولی عصر (عج) از همشهریان درخواست می‌کند که در صورت تمایل به مشارکت در امور خیریه و خداپسندانه و همکاری با این پایگاه، با شماره ۰۹۳۶۰۱۸۱۹۶۰ غلامعباس پورشمسی، فرمانده پایگاه، تماس حاصل کنند. همچنین شماره حساب «گروه جهادی یاران مهدی» به شماره ۲۵۳۱۵۸۱۱۱۹۲۸۵۲۲۴ نزد بانک انصار و شماره کارت به نام غلامعباس پورشمسی ۶۰۳۷۹۹۷۱۵۳۸۲۰۴۵۲ نزد بانک ملی برای دریافت وجوه نقدی خیراندیشان معرفی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top