بستن

پدر و پسر از انفجار خودرو جان سالم به در بردند

هفت برکه (گریشنا): رضا حقیقت و پدرش حاج احمد حقیقت از حادثه‌ی انفجار پژو ۲۰۶ جان سالم به در بردند.

رضا حقیقت در گفت‌وگو با خبرنگار هفت برکه این حادثه را این‌گونه شرح داد: قبل از شروع حرکت، خودرو را به تعمیرگاه ماشین بردم تا از سالم بودن آن اطمینان پیدا کنم و همه چی خوب و طبیعی بود. دیروز، دوم مهر ماه با هدف رسیدن به بندر چارک ساعت ۶ از گراش حرکت کردیم در مسیر بودیم که بعد از رد شدن از بستک ناگهان داغی تمام اجزای خودرو را حس کردم. خوشبختانه چون در گردنه بودیم با سرعت پایین رانندگی می‌کردم.

بلافاصله به پدرم گفتم از خودرو خارج شود و او از سمت در کمک راننده پیاده شد، می‌خواستم خودم نیز از خودرو پیاده شوم که در قفل شد و نتوانستم، به همین خاطر از شیشه‌ی خودرو  به بیرون پریدم. تنها حدود پنج ثانیه بعد از خروج من از پژو، باک خودرو منفجر شد. همه چیز در عرض ۳۰ ثانیه رخ داد داغی خودرو، بالا آمدن دود، آتش گرفتن خودرو و در نهایت انفجار.

رضا با اشاره به بیمه نبودن خودرو و متضرر شدنش در این حادثه می‌گوید: «من تنها چند ثانیه با مرگ فاصله داشتم و ضرر مالی در این شرایط کم‌اهمیت است.» صدای مادر او را از پشت خط می‌شنوم که می‌گوید:«الحمدالله، خدا را شکر که به خیر گذشت و جانتان سالم است.»

رضا حقیقت در ادامه می‌گوید:«نمی‌دانم دلیل این اتفاق عجیب چه بود. می‌گویند بعضی از شماره‌ها در شرایط ضروری حتی در نبود آنتن هم فعال است اما ما در آن جاده هر چقدر تلاش کردیم با ۱۱۰ تماس بگیریم، آنتن نبود و نتجه نگرفتیم. خودرویی توقف کرد و ما را به بندر چارک رساند آن‌جا پلیس را باخبر کردیم و بعد با تاکسی به سمت گراش برگشتیم. در راه برگشت دیدیم خودرو همچنان در حال سوختن است.»

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

5 نظر

  1. خدا رو شکر بخیر گذشت.
    این هم از خودروهای داخلی، واسه اینه که سران مملکت از خودرو داخلی استفاده نمیکنند.

  2. امیدوارم تک تک خانواده های مسولان ایران خر رو و سایپا به درک واصل بشن تا هر سال ۲۰ هزار نفر از مردم کشورمون رو به کشتن ندن. مردم رو مجبور کردن که تو صف وایسن و عمرشونو بذارن و وقتشون تلف بشه تو وبسایت این […] که یه لگن ثبت نام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 نظر
scroll to top