بستن

آغاز سال تحصیلی برای شکوفه‌ها

هفت برکه (گریشنا): جشن شکوفه‌ها ویژه دانش‌آموزان سال اول دبستان امسال در دبستان تازه تأسیس و خیرساز شادروان عظیمی واقع در شهرک فرهنگیان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش گراش مدیر آموزش و پرورش شهرستان به همراه والدین دانش آموزان و کادر مدرسه دانش آموزان سال اولی را با نشاط و انرژی هر چه بیشتر به محیط کلاس بدرقه کرده و فرزندان خود را به دستان پر مهر معلم سپردند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گراش ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی و تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان از خیر مدرسه ساز حاج مرتضی عظیمی که به یاد فرزند مرحومشان (حسن عظیمی) این فضای آموزشی ساخته است، تقدیر کرد و ابراز امیدواری کرد این سنت حسنه همچون گذشته پایدار و مستدام باشد.

ذبیح اله رضایی روز بازگشایی مدارس را بزرگترین رویداد فرهنگی، علمی و آموزشی خواند و گفت: سرنوشت جامعه ما در شروع مهر رقم می خورد، چرا که برایند آن را در آینده شاهد خواهیم بود.

مهدی کهندلی مدیر مدرسه شادروان عظیمی ضمن ارائه گزارش کوتاه از روند آماده سازی مدرسه از همکاری های اداره آموزش و پرورش و مساعدت‌های مدیر آموزش و پرورش و محمدرضا پاک‌سرشت معاون پشتیبانی آموزش و پرورش ابراز خرسندی کرد و از مسئولین خواست این همکاری‌ها و مساعدت‌ها همچون گذشته مداوم و همیشگی باشد.

به مناسبت جشن شکوفه‌ها دو گزارش تصویری را ببنید. نرگس پابرجای در اولین روز شروع سال تحصیلی با رفتن به مهد کودک نورالهدی حال و هوای این مهد‌کودک را به تصویر کشیده است و روابط عمومی ادره آموزش و پرورش نیز با لنز دوربین خود تصاویری از جشن شکوفه‌ها را ثبت کرده است.

آغاز سال تحصیلی در مهدکودک نورالهدی

جشن شکوفه‌ها در مدرسه عظیمی

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top