بستن

حمله با تفنگ بادی به صف اشقیا

هفت‌برکه – گریشنا: گونه‌ی غلامرضا پورقاید بازیگر باسابقه نمایش‌ گراش در نمایش شبیه شب شام غربیان آسیب دید. احتمالا این آسیب به دلیل شلیک به تفنگ بادی بوده است.

غلامرضا پورقائد با ۳۰ سال سابقه کار نمایشی، بیشتر در نقش‌های طنز بازی می‌کند اما سهم او در نمایش‌های آیینی و تعزیه‌ها بیشتر شخصیت‌های منفی و اشقیا است. او امسال در تعزیه هیات امام سجاد نقش ابجر بن کعب که دست عبدالله پسر امام حسن(ع) را قطع می‌کند، بازی می‌کرد.

پورقائد در مورد حادثه می‌گوید: «در زمان تعزیه من در حال زدن اطفال اهل بیت بودم که یک لحظه سوزشی را در نزدیکی چشم‌ام احساس کردم و خون را روی صورتم احساس کردم. البته به نمایش ادامه دادم و بعد از پایان نمایش بود که درمان انجام شد.»

این بازیگر باسابقه تئاتر گراش در مورد عامل آسیب‌دیدن خود گفت: «من پشت به اسب‌ها بودم و احتمال پرتاب شن و سنگ از زیر سم اسب‌ها منتفی است. احتمالا از سمت تماشاگران چیزی پرتاب شده است یا با تفنگ بادی یا وسیله‌ای به قصد اذیت به سمت میدان نمایش شلیک کرده‌اند.»

پورقائد در مورد وضعیت فعلی خود چهار روز بعد از حادثه گفت: «چون خونریزی داشتم تورم کم شده است و با کمپرس یخ هم محل زخم را درمان کردیم. الان فقط کمی استخوان‌های دور چشم‌ام درد دارد که مساله خاصی نیست. در حال حاضر به محل کارم در بندرعباس برگشته‌ام.»

حمله و برخورد با اشقیا و شخصیت‌های منفی در نمایش‌های تعزیه دیده می‌شود اما به نظر می‌رسد در اینجا قصد افراد بیشتر شوخی و اذیت بوده است. شوخی خطرناکی که این بار به خیر گذشت اما ممکن بود به حادثه‌ای تلخ منتهی شود.

 

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top