بستن

حادثه تلخ برای احمدرضا و حسین

هفت‌برکه – گریشنا: تصادف موتورسیکلت، موتورسواران نوجوان را راهی بیمارستان کرد. خانواده این دو مصدوم از همشهریان برای سلامت فرزندان خود طلب دعا کردند.

حادثه بعد از ظهر دیروز شنبه ۲۴ شهریور در شهرک شهید دستغیب و نزدیکی مسجد امیرالمومنین(ع) رخ داده است. احمدرضا سالاری ۱۴ ساله به همراه برادرش حسین ۹ ساله سوار بر موتورسیکلت بودند که در اثر برخورد با یک موتور دیگر به داخل جوی خیابان پرت می‌شوند.

به گفته حسین برادر کوچکتر، موتورسیکلت ضارب نیز در این حادثه واژگون شده بود اما او به سرعت محل را ترک کرده و آنان را در محل حادثه رها کرده است.

ناصر دلخوش کارشناس اورژانس گراش در مورد این حادثه گفت: حادثه حدود ساعت ۱۵ دیروز رخ داد و نیروهای امدادی با تماس مردم در محل حاضر شدند. دو کودک به همراه موتورسیکلت خود در جوی کنار خیابان سقوط کرده بودند اما وسیله نقلیه دیگری در نزدیکی محلی حضور نداشت. وضعیت هوشیاری برادر بزرگتر در همان محل حادثه نیز چندان مطلوب نبود و نیروهای امدادی مصدومین را به سرعت به بخش ویژه بیمارستان منتقل کردند.

به گفته دایی این دو نوجوان، مصدومیت احمدرضا شدیدتر است و او همچنان در حالت کما قرار دارد، اما خوشبختانه برادر کوچکتر حسین به بخش منتقل شده و تحت مراقبت پزشکان است. خانواده سالاری به حرمت شب‌های محرم از همشهریان درخواست کردند که در دعاهای خود این دو نوجوان را به یاد داشته باشند.

دلخوش در توصیه‌ای به شهروندان برای پیشگیری از این حوادث از این حوادث گفت: «افراد فاقد صلاحیت و گواهی‌نامه از وسایل نقلیه به ویژه موتورسیکلت استفاده نکنند. در صورت استفاده از موتورسیکلت حتما باید از کلاه ایمنی استفاده شود تا از شدت آسیب در اثر حوادث کاسته شود. در این حادثه هم کلاه ایمنی می‌توانست بسیار موثر باشد.»

روابط عمومی اورژانس گراش در مورد افراد حاضر در محل حادثه گفت: «اولین کار تماس با ۱۱۵ و اعلام محل دقیق حادثه و تعداد مصدومین است. افرادی که آموزش ندیده‌اند به هیچ وجه مصدومین را جابجا یا منتقل نکنند و تنها افراد آموزش دیده عملیات امدادی را انجام دهند.»

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

2 نظر

  1. تلخ تر از این حادثه موقعی بوده که پدر آنها برای دو تا بچه نا وارد ونا بالغ موتور خریده یا اجازه داده سوار موتور بشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top