بستن

سلفی نوجوانان گراش‌جوان با جام شهدای محرم

هفت‌برکه – گریشنا: نوجوانان گراش‌جوان همه‌ی رقبایشان را در سالن فوتسال محبی شکست دادند و قهرمان مسابقات فوتسال زیر ۱۶سال گراش شدند.

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال، مسابقات فوتسال نوجوانان رده سنی زیر ۱۶ سال (متولدین بعد از ۱۱ دی ۸۱) در سالن جدیدالتاسیس محبی برگزار شد، و چهار تیم ستاره‌آبی، اتحاد، گراش‌جوان و شاهین به صورت دوره‌ای با هم به رقابت پرداختند. این سومین دوره از مسابقات است که در رده پایه تحت عنوان جام شهدای محرم برگزار می‌شود. باشگاه فرهنگی ورزشی ستاره آبی با همکاری هیات فوتبال گراش برگزارکننده این مسابقات بود.

در نتیجه‌ی شش مسابقه‌ی دوره‌ای بین تیم‌های شرکت‌کننده، تیم فوتسال گراش جوان با شکست همه‌ی رقیبان خود با ۹ امتیاز به مقام قهرمانی رسید. شاهین با چهار امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به ستاره آبی در جای دوم ایستاد و ستاره آبی سوم شد. کاپ اخلاق نیز به تیم اتحاد رسید.

نتایج بازی‌های انجام شده به این ترتیب است: ستاره آبی ۳ شاهین ۳؛ گراش جوان ۵ اتحاد ۰؛ شاهین ۲ گراش جوان ۳؛ ستاره‌آبی ۲ اتحاد ۱؛ شاهین ۷ اتحاد ۳؛ گراش جوان ۶ ستاره آبی ۳.

عنوان آقای گلی مسابقات به بهنام استوار با ۶ گل زده برای گراش جوان رسید. علیرضا عالیپور از اتحاد، بازیکن اخلاق؛ سعید ملایی از شاهین، فنی‌ترین بازیکن؛ و مهدی شبان از ستاره‌آبی بهترین دروازبان شناخته شدند.

در این دوره علی آشفته، حامد بابااحمدی، علیرضا ساکنی، حمید واحدی و محمد صادقی قضاوت بازی‌ها را بر عهده داشتند. سرپرست و مسئول این مسابقات اکبر خیلتاش بود و ارنج داوران را مرتضی آشفته بر عهده داشت.

از حاشیه‌های این مسابقات می‌توان به عدم استفاده از وسایل سرمایشی در سالن اشاره کرد. به علت این که بازی‌ها عصر برگزار می‌شد، گرمی سالن باعث انتقاد تیم‌ها و هواداران شده بود.

تیم نوجوانان گراش جوان را این بازیکنان تشکیل می‌دهند: مسلم فیروزی، ابوالفضل شیردست، امیر اکبری، محمد کاظم افشه، ابوالفضل جعفرزاده، محمود ورزی، مهرزاد شیرشمسی، علی اصغر کریمی، مسعود فتوحی، محمدامین افشار، مرتضی افشار، امیر حسین رشیدی، عباس حیدری، محمدجواد برازش، احمدرضا احمدی، یزدان خورشیدپور، یاسر پورشمسی، بهنام استوار، و حسین موغلی. ابوذر عباسی سرپرست، و محسن افشار سرمربی این تیم است.

دبیر عکس پایگاه خبری هفت‌برکه دبیر انجمن فیلم و عکس گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top