بستن

آبی‌های کوچک در لار هم قهرمان شدند

هفت‌برکه – گریشنا: نونهالان استقلال گراش بعد از قهرمانی در گراش با بردهای پر گل در مسابقات چهارجانبه لار نیز قهرمان شدند.

تیم استقلال گراش که امسال سرمایه‌گذاری زیادی روی رده‌های پایه داشته است بعد از قهرمانی در مسابقات نونهالان گراش (+) و حضور در مسابقات زیر ۱۴ سال، تیم نونهالان خود را راهی لار کرد.

مسابقات چهارجانبه لارستان با شرکت تیم‌های استقلال گراش، شهید رنجبر لار، قیصریه لار و منتخب خور برگزار شد. تیم نونهالان استقلال با درخشش بازیکنان خود با غلبه بر همه حریفان به مقام قهرمانی رسید.

این بازیها به‌صورت دوره‌ای به مدت ده روز در مجتمع عطایی لار برگزار شد. استقلال گراش با سه برد پر گل، هفت بر صفر قیصریه لار، پنج بر صفر شهید رنجبر لار و با نتیجه ۴-۲ منتخب خور را شکست داد. منتخب خور مقام دوم و قیصریه لار مقام سوم بازی‌ها را به دست آوردند.

در پایان مسابقات از سوی کمیته برگزاری مسابقات، امیرحسین جوکار به عنوان بهترین دروازه بان و مهدی خسروی آقای گل مسابقات معرفی شد. همچنین عنوان تیم اخلاق نیز به نونهالان استقلال گراش رسید. امیر حسین جوکار و مهدی خسروی در مسابقات نونهالان گراش نیز عنوان بهترین دروازه‌بان و آقای گلی را به دست آورده بودند.

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top