بستن

ادامه صدرنشینی شهدا در هشتمین هفته مسابقات فوتبال

هفت‌برکه – گریشنا: در پنج بازی هفته هشتم مسابقات فوتبال بزرگسالان گراش، تیم‌های هلال احمر، شهدا و ستاره‌آبی در برابر حریفان خود پیروز شدند و تیم‌های شاهین با جوشن و استقلال با اتحاد به تساوی رسیدند. با این نتایج هفته هشتم، رده‌های اول تا سوم جدول را تیم‌های شهدا، هلال احمر و شاهین به خود اختصاص دادند.

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال، هفته هفتم مسابقات فوتبال بزرگسالان شهرستان گراش، گرامی‌داشت عید غدیر خم، با دیدار پرسپولیس نوین و هلال احمر در روز سه‌شنبه ششم شهریورماه ۹۷ ساعت ۲۱:۴۵ در زمین مجموعه ورزشی شهدا آغاز شد. احسان جوکار به عنوان داور، مهدی آذرافروز و اسماعیل بلبلی به عنوان کمک داور و عبدالرضا حسین‌پور به عنوان داور چهارم این دیدار را قضاوت کردند. گلزنی محمد شهاب‌پور برای هلال احمر در دقایق ابتدایی بازی، نوید بازی پرگل را داد، ولی این بازی با همان یک گل به سود هلال احمر به پایان رسید.

هلال احمر در هفته هشتم استراحت خواهد کرد و پرسپولیس نوین به مصاف اتحاد خواهد رفت.

دومین دیدار هفته هفتم روز چهارشنبه هفتم شهریورماه ساعت ۱۸:۳۰ بین دو تیم بالای جدولی جوشن و شاهین با قضاوت تیم داوری علی آشفته، مجید افشار، مرتضی آشفته و علیرضا ساکنی برگزار شد. سرپرست این دیدار علیرضا حسن‌نژاد بود. ابتدا تیم شاهین با گل‌های سیدرضا علوی و محمد افلاکی‌نیا از جوشن پیش افتاد، ولی مجتبی شیرشمسی با گلزنی برای جوشن، اختلاف را به یک گل رساند. با شروع نیمه دوم، حامد معصومی سومین گل شاهین را به ثمر رساند. ولی این پایان کار نبود و تیم جوشن توانست با گلزنی مجتبی شیرشمسی و وحید کریمی در دقایق پایانی، بازی را به تساوی بکشاند و دو تیم با تساوی سه بر سه، امتیازات را تقسیم کردند.

هفته هشتم شاهین با شهیدان حسن‌زاده و جوشن با تیم صدرنشین شهدا دیدار خواهند کرد.

در سومین دیدار این هفته روز چهارشنبه ساعت ۲۰:۳۰ استقلال و اتحاد به مصاف هم رفتند. در این دیدار ابتدا استقلال با گل‌های محمد قاسمی و مصطفی براهیمی، دو بر صفر تا دقایق پایانی پیش بود؛ ولی تیم اتحاد با دو تعویض طلایی توانست با گلزنی حسین غلامی و حمید پزشک در وقت‌های اضافه، بازی را به تساوی بکشاند و استقلال را از این برد محروم کند. این دیدار با تساوی دو بر دو به پایان رسید. حمید واحدی داور، عبدالرضا حسین‌پور و علی مقتدری کمک داور، و یاسر پورشمسی داور چهارم بودند.

اتحاد در هفته هشتم با پرسپولیس نوین و استقلال با گراش جوان دیدار می‌کند.

چهارمین دیدار هفته هشتم روز پنجشنبه هشتم شهریورماه بین تیم‌های انقلاب و شهدا در ساعت ۱۸:۳۰ برگزار شد. علی آشفته قاضی این دیدار بود و مهدی آذرافروز و محمد جواد افشار و محمدکاظم عابد به عنوان داور چهارم، او را همراهی کردند. عبدالرضا حسین‌پور نیز سرپرست این دیدار بود. برادران عظیمی، محمد و ذکریا، و سعید ارژنده سه گل برای تیم شهدا و محمدجواد اسماعیلی یک گل برای انقلاب به ثمر رساندند تا این دیدار را شهدا با نتیجه سه بر یک با پیروزی پشت سر بگذارد.

شهدا در هفته آینده با جوشن دیدار می‌کند و انقلاب در آخرین بازی هفته هشتم به مصاف ستاره‌آبی خواهد رفت.

آخرین دیدار هفته هفتم را دو تیم ستاره‌آبی و گراش جوان برگزار کردند. احمدرضا محمودی به عنوان داور، محمدکاظم عابد و عبدالرضا حسین‌پور به عنوان کمک داور، و مهدی آذرافروز به عنوان داور چهارم این دیدار را قضاوت کردند. علیرضا حسن‌نژاد سرپرستی این دیدار را بر عهده داشت. در این دیدار که با حواشی همراه بود، تیم ستاره آبی توانست با گل‌های مهدی محمدی، مسعود محمدی و سعید عالی‌زاده، سه بر صفر گراش جوان را شکست دهد.

ستاره آبی با انقلاب آخرین بازی هفته هشتم را برگزار خواهند کرد و گراش جوان به دیدار استقلال خواهد رفت.

 

دبیر عکس پایگاه خبری هفت‌برکه دبیر انجمن فیلم و عکس گراش

1 نظر

  1. خبرها دیر منتشر میشه
    خبر امروز درج شده در حالى که هفته بعد شاهین(شاهین و شهیدان) نتیجه اش ٢ بر ٢ میشه.
    لطفاً خبر رو زودتر انتشار دهید و جدول هم به خبرتان اضافه کنید.
    کم کم داریم شک مى کنیم از روى عمد جدول به خبر اضافه نمیشه.
    با تشکر فراوان از مدیر سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top