بستن

ابراهیم خداشناس، سومین شهردار منتخب شورای پنجم

هفت‌برکه – گریشنا: اعضای شورای شهر گراش در اولین جلسه‌ی شورا بعد از انتخابات هیات‌رییسه، امروز هفتم شهریور ۱۳۹۷، شهردار منتخب خود را معرفی کردند: ابراهیم خداشناس، شهردار سابق منطقه سه و هشت شیراز.

اکبر باقرزاده، سخنگوی جدید شورا، در گفتگو با خبرنگار گریشنا درباره‌ی این انتخاب توضیح می‌دهد: «معرف ایشان دکتر پاک‌فطرت، شهردار سابق شیراز بود. آقای خداشناس سابقه‌ی شهرداری مناطق سه و هشت کلان‌شهر شیراز را در کارنامه دارد، و فرد متدین و کارآزموده‌ای است. این برای اولین بار است که یک شهردار که در کلان‌شهری مثل شیراز کار کرده است، راضی شده است به گراش بیاید. در واقع در آخرین جلسه‌ای که آقای حسنی با ایشان رایزنی کرد، ایشان راضی شد.»

باقرزاده در مورد رایزنی‌ها برای انتخاب و جذب ابراهیم خداشناس هم می‌گوید: «ما از بین هفت گزینه‌ای که داشتیم، در نهایت ایشان را انتخاب کردیم. و در اولین جلسه‌ی شورا بعد از انتخابات دوره جدید، با رای هر چهار نفر حاضر در جلسه، این انتخاب را مصوب کردیم.» گفتنی است که فوزیه ناصری جلسه‌ی انتخابات هیات رییسه را ترک کرده بود (خبر در گریشنا).

سخنگوی شورا رسمی شدن این انتخاب را نزدیک می‌داند: «بعد از جلسه، نامه نیز به استانداری ارسال شده است، و ظرف یک یا دو هفته‌ی آینده و بعد از طی مراحل اداری، رسما اعلام خواهد شد.»

به گفته باقرزاده، شهردار منتخب شورا هنوز به گراش نیامده است.

کارنامه خداشناس

به نوشته گراش‌نیوز، ابراهیم خداشناس ۲۵ سال سابقه در کارهای اجرایی در کلان‌شهر شیراز دارد. تحصیلات خداشناس، کارشناسی بحران و سازه از دانشگاه استهبان، کارشناسی ارشد برنامه‌ریزی شهری از دانشگاه شیراز و دکترای برنامه‌ریزی شهری از دانشگاه تهران است.

از سوابق اجرایی خداشناس، می‌توان به کارشناسی و شهرسازی و ریاست اداره فنی در واحدهای صدور مجوز شهرداری‌های شیراز، معاونت سرمایه‌گذاری شهرداری، معاون پژوهشی موردی استان فارس، مشاور شهرداری شیراز در پروژه‌های ویژه و بزرگ، معاون اجرایی شهرداری منطقه سه شیراز شهردار منطقه ۸ شهرداری شیراز و شهردار منطقه ۳ شهرداری شیراز اشاره کرد. همچنین تدریس در دانشگاه‌های آزاد و دولتی سطح استان و مربی ورزشی در رشته‌های کونگ‌فو و ووشو از دیگر فعالیت‌های شهردار جدید گراش است.

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

9 نظر

  1. خدا بخیر کنه….یعنی این شهردار چه جور راضی شده بیاد…اخه مگه نشنیده چه بلایی سر اون دوتا اوردن….اون با اخرین رایزنی اقا حسنی یکم دلهوره دارم…..چشم اب نمیخوره

  2. سلام
    این مجتبی امانی فقط تو فکر طعنه زدن به این و اون هستش تو همه کامنت ها ش
    معلوم نیست حالش چه جوریه و فقط طرفدار خانوم ناصری هست میخام بدونم این خانوم ناصری چه کار مثبتی کرده تا الان

    1. کدوم مهرابی ؟
      فکر کنم اگه دوست داشت خودش اسم و فامیل میگفت درسته؟
      مطمعنی ایشون مجتبی امانی هستن؟
      شما خودتون مشخص نیست که اقای مهرابی هستی یا خانم یا اصلا مهرابی هستی یا نه بعد خود شما که داری طعنه میزنی که البته یکی از راه کار های که مخاطب فراموش نکنه طعنه زدنه اینو در جریان باش مثل تیره جاش درد میکنه

  3. فکر کنم پر نفوذ باشه وکار خودش انجام میده و کاری که در کنارش باشه برای خودش هم میکنه ولی مهم کار زیاد باشه که کار اساسی خودش مشخص نباشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 نظر
scroll to top