بستن

هفته‌ی بدون مساوی در فوتبال بزرگسالان

هفت‌برکه – گریشنا: هفته چهارم مسابقات فوتبال بزرگسالان گراش با برتری تیم‌های جوشن، ستاره‌آبی، گراش جوان، شهدا و شاهین به پایان رسید. در این هفته داوران ۱۹ کارت زرد و ۳ کارت قرمز از جیب خود بیرون آوردند و ۱۸ بار توپ به تور دروازه‌ها چسبید. یکی از پرگل‌ترین بازی‌های مسابقات تا این هفته نیز با شش گل رقم خورد.

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال، مسابقات فوتبال بزرگسالان گراش چهارشنبه هفدهم مردادماه ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه شهدا با انجام بازی دو تیم جوشن و انقلاب برگزار شد. کار قضاوت این دیدار بر عهده‌ی حمید محمودزاده به همراه کمک‌های خود عبدالرضا حسین‌پور و محمدکاظم عابد و داور چهارمی یاسر پورشمسی بود. سرپرست این دیدار احمد بلبلی بودند. در این دیدار، انقلاب با اخراج بازیکن خود در دقیقه ۳۰ ده‌نفره بازی می‌کرد. در پایان این بازی، تیم جوشن با نتیجه سه بر صفر با هت‌تریک وحید کریمی به پایان رسید.

جوشن در هفته پنجم به استراحت خواهد پرداخت و انقلاب با شهیدان حسن‌زاده دیدار می‌کند.

در دومین دیدار هفته چهارم روز پنجشنبه ساعت ۱۸:۴۵ ستاره‌آبی در مقابل پرسپولیس نوین قرار گرفت. این دیدار با گل‌زنی علی ساکنی، مهدی محمدی و میثم پورشمسی برای ستاره‌آبی و مهران عباس‌زاده برای پرسپولیس نوین، با نتیجه سه بر یک به سود ستاره‌آبی به پایان رسید در این دیدار تیم پرسپولیس نوین نتوانست از پنالتی خود استفاده کند و ضربه پنالتی توسط دروازبان ستاره‌آبی محمد رشیدی مهار شد. تیم داوری این دیدار را حمید محمودزاده، عبدالرضا حسین پور، اسماعیل بلبلی و یاسر پورشمسی تشکیل می‌دادند. رضا آذرآیین سرپرست این دیدار بودند.

در هفته بعد، ستاره‌آبی با هلال احمر و پرسپولیس نوین با استقلال به مصاف هم می‌روند.

گراش جوان و شهیدان حسن‌زاده سومین دیدار هفته چهارم را روز پنجشنبه ساعت ۲۰:۴۵ برگزار کردند. این دیدار با دبل احمد غفاری برای گراش جوان و گل محمد دریاکش برای شهیدان حسن‌زاده، با نتیجه دو بر یک به سود گراش جوان به پایان رسید. این در حالی بود که در ثانیه‌های پایانی بازی، بازیکن تیم شهیدان حسن‌زاده موقعیت صد در صد گلزنی را از دست داد تا گراش جوان از تساوی ثانیه‌های پایانی عبور کند. حمید عبدالی داور، محمدکاظم عابد و عبدالرضا حسین پور کمک داور، و محمدحسین جوشن داور چهارم این بازی بودند. علیرضا عظیمی سرپرست این دیدار بود.

در هفته پنجم، گراش جوان با شاهین دیدار می‌کند و شهیدان حسن‌زاده با انقلاب مصاف خواهد کرد.

شهدا و هلال احمر در روز جمعه نوزدهم مرداد ماه ساعت ۱۸:۴۵ چهارمین بازی هفته چهارم را برگزار کردند. عبدالحمید عبدالی داور به همراه مرتضی آشفته و جواد افشار کمک داور و علی ساکنی داور چهارم این دیدار را قضاوت کردند. سرپرستی این مسابقه را مجید افشار بر عهده داشت. در این دیدار که یکی از پر گل‌ترین بازی‌های مسابقات امسال تا هفته چهارم بود، شش گل به ثمر رسید که سهم شهدا پنج گل و یک گل برای هلال احمر بود، تا هلال احمر سنگین‌ترین شکست چند سال اخیر خود را متحمل شود. سید مصطفی موسوی، ذکریا و علیرضا عظیمی، و ابراهیم کامیاب گل‌های تیم شهدا را در برابر تک‌گل محمدرضا روزبه برای هلال احمر به ثمر رساندند.

شهدا با اتحاد و هلال احمر با ستاره آبی در هفته پنجم دیدار می‌کنند.

آخرین دیدار هفته چهارم را دو تیم شاهین و اتحاد برگزار کردند. اسدالله محمدی و حامد معصومی گل‌های تیم شاهین را به ثمر رساندند تا شاهین با نتیجه دو بر صفر اتحاد را شکست دهد. داور احسان جوکار، کمک‌داوران حمیدرضا واحدی و جعفر سعیدی و داور چهارم محمدکاظم عابد، تیم داوری این دیدار بودند. فاضل آشفته سرپرست این دیدار بود.

در هفته آینده، اتحاد با شهدا دیدار می‌کند و شاهین به مصاف گراش جوان خواهد رفت.

دبیر عکس پایگاه خبری هفت‌برکه دبیر انجمن فیلم و عکس گراش

3 نظر

  1. چرا در دو هفته ای که تیم گراش جوان بازی ها را باخته بود خبر ان از طریق هیات فوتبال مخابره نشد؟

    تا کی می‌خواهید به این کارتان ادامه بدهید؟
    الان ام اگه تیم گراش جوان نتیجه بگیره لیگ جذاب میشه در غیر این صورت مسئولین هیات فوتبال لیگ را رها میکنند

  2. جناب شهروند لطفا شما که در جریان هستید بفرمایید

    بنده واقف هستم به تلاش اما تعصب‌های بی جا مانع پیشرفت می‌شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top