بستن

ادارات پشتیبان اردوهای جهادی بسیج هستند

هفت‌برکه – گریشنا: امسال ۲۵ گروه جهادی به مناطق محروم و کم برخوردار شهرستان گراش اعزام می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گراش جلسه ستاد پشتیبانی اردوهای جهادی شهرستان گراش صبح دوشنبه ۲۲ مردادماه با حضور اصغر فرودی فرماندار گراش، قاسم فرسوده معاون فرماندار، سرگرد مجتبی دهقان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گراش و اعضای ستاد پشتیبانی در سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد.

فرماندار گراش در این جلسه از اختصاص ۲۵۰ میلیون تومان اعتبار برای روستاهای فاقد دهیاری در این شهرستان خبر داد و گفت: دولت برای عمران و آبادی روستاهای فاقد دهیاری و عشایر در شهرستان گراش از ابتدای سال جاری ۲۵۰ میلیون تومان هزینه کرده است.

اصغر فرودی با بیان این که اردوهای جهادی فرصتی ارزنده به منظور رفع محرومیت در مناطق محروم و کم برخوردار فراهم کرده‌اند، اظهار داشت: اردوهای جهادی نقش اثرگذاری در حل مشکلات مناطق محروم دارند و در راستای آبادانی و پیشرفت مناطق کمتر توسعه یافته قدم بر می‌دارند.

وی با اشاره بر اینکه اردوهای جهادی ظرفیت بزرگی است که می‌توان از آن در همه بخش‌ها استفاده کرد، افزود: باید از توان بسیج سازندگی و نیروهای داوطلب به خوبی استفاده کرد و در همه بخش‌های تخصصی برنامه‌های خود را پیش برد.

فرماندار گراش تلاش دولت بر رشد و توسعه مناطق محروم دانست و افزود: توسعه زیرساخت‌های روستایی در زمینه آب، برق، مخابرات، گاز، بهداشت و آموزش در روستاهای شهرستان گراش همواره در دستور کار بوده و در این زمینه با همت دولت و مشارکت مردم توفیقات خوبی حاصل شده است.

فرودی با تاکید بر همکاری دستگاه‌های اجرایی شهرستان با گروه‌های جهادی، افزود: در رابطه با فعالیت اردوهای جهادی، دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید همکاری لازم را انجام دهند تا این برنامه‌ها هر چه بهتر برگزار شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گراش از اعزام ۲۵ گروه جهادی به مناطق محروم و کم برخوردار این شهرستان در سال جاری خبر داد و افزود: سال گذشته ۲۰ گروه جهادی به مناطق محروم شهرستان گراش اعزام شد که این تعداد در سال جاری به ۲۵ گروه افزایش یافته است.

سرگرد دهقان اردوهای جهادی اقدام و عمل بسیج سازندگی در مناطق محروم است و همه دستگاه‌ها و نهادها باید برای تحقق این امر تلاش و همکاری کنند.

وی ترویج فرهنگ کار و تلاش برای سازندگی و عمرانی کشور را یک اقدام انقلابی و جهادی دانست و گفت: رسیدگی به محرومان و محرومیت زدایی از آرمان های مهم انقلاب اسلامی و اردوهای جهادی، حرکت جهادی برای سازندگی و محرومیت زدایی است.

سرگرد دهقان اجرای پروژه‌های عمرانی، فرهنگی، تربیتی، نشست‌های بصیرت افزایی و  اعتقادی، اشتعال‌زایی، ابرسانی، تهیه و توزیع بسته‌های بهداشتی و مواد غذایی، ویزیت رایگان بیماران و آموزش و مشاوره از مهمترین اقدامات و برنامه‌های گروه‌های جهادی در شهرستان گراش عنوان کرد.

سرگرد دهقان محرومیت‌زدایی با مشارکت مردمی از مهمترین اهداف اردوهای جهادی عنوان کرد و افزود: این اردوها با کمک خیرین در حال برگزاری است و خیرین می‌توانند در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

در این جسله هماهنگی‌های لازم برای برگزاری هر چه بهتر اردوهای جهادی در شهرستان انجام و مسائل و مشکلات مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top