بستن

بخشایش‌پور، هفتمین امام جمعه گراش

هفت‌برکه – گریشنا: جمعه ۵ مردادماه ۱۳۹۷، سید محمدباقر بخشایش‌پور به عنوان هفتمین امام جمعه گراش معرفی خواهد شد.

مراسم استقبال از امام جمعه جدید گراش با حضور در گلزار شهدا، معرفی در شورای اداری شهرستان و برگزاری نماز جمعه در حسینیه اعظم انجام خواهد شد. امام جمعه جدید گراش اهل شهرستان دهدشت است و  پیش از این امامت جمعه مرکز بخش فلارد از توابع شهرستان لردگان در استان چهارمحال و بختیاری را بر عهده داشته است.

هفته گذشته آخرین حضور حجت‌الاسلام سید رضا شاهچراغ در جایگاه نماز جمعه بود. شاهچراغ بعد از دو سال حضور در گراش به صورت ناگهانی گراش را ترک کرد. سه‌شنبه دوم تیرماه جلسه هماهنگی استقبال از امام جمعه در فرمانداری گراش تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گراش، اصغر فرودی در تشریح برنامه‌های استقبال گفت: «با توجه به این که امام جمعه منتسب به شورای هماهنگی و بیت رهبری است، باید استقبال شایسته‌ای از ایشان انجام شود. مراسم استقبال از امام جمعه جدید گراش روز جمعه ساعت ۱۰ صبح با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین برگزار می‌شود. امام جمعه و هیات همراه برای ادای دین به شهدا و گلباران قبور، در هر دو گلزار شهدای شهر حضور خواهند یافت. برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان با موضوع تکریم خدمات دوساله‌ی امام جمعه سابق و معرفی امام جمعه جدید و شرکت در نماز جمعه از دیگر برنامه‌های این روز است.»

سید محمدباقر بخشایش‌پور متولد ۱۳۵۶ در روستای طولیان از توابع شهرستان دهدشت واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد است. وی از سال ۷۵ تا سال ۸۷ در حوزه‌های محمدیه و بنیاد مهدی و اهل البیت علیهم السلام شیراز مشغول تحصیل دروس حوزوی بوده که قریب به چهار سال در دروس خارج فقه و اصول حضرت آیت‌الله محمدی و حضرت آیت‌الله زبرجد و حضرت آیت‌الله پیشوا طباطبایی حضور داشته است. بخشایش‌پور از سال ۱۳۸۷ به جمع امامان جمعه پیوست.

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

3 نظر

  1. اقا یه سوال امام جمعه از طرف کی و کدام ارگان انتخاب میشن؟؟
    مطمئنن که از طرف بیت رهبری برا گراش انتخاب نمیکنن؟!؟؟
    رو چه اصولی ایشون انتخاب شدن؟؟

  2. با سلام

    ائمه جمعه در کل کشور,به پیشنهاد معتمدین و ستاد نماز جمعه هر شهر و شهرستان و با حکمِ شورای سیاست گذاری ائمه ی جماعات کشور(رییس شورای سیاست گذاری از سوی مقام معظم رهبری انتخاب میگردد.)انتخاب میشود,ائمه جمعه مراکز استان با حکم مستقیم رهبری انتخاب میگردد,ولی در شهرستانها و شهرهای کوچکتر با حکم شورای سیاست گداری ائمه جماعات انتخاب میگردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top