بستن

سوت آغاز مسابقات فوتبال گراش به صدا در آمد

هفت‌برکه – گریشنا: مسابقات فوتبال بزرگسالان گراش از پنجشنبه ۲۸ تیرماه ۱۳۹۷ با دیدار بین دو تیم ستاره‌آبی و شهدا افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال، پس از کش‌وقوس‌های فراوان، با وجود اعلام زمان برگزاری مسابقات در تاریخ معین، این مسابقات به خاطر آماده نبودن زمین مسابقه، با یک روز تاخیر شروع شد. ۲۸ تیرماه دو تیم ستاره‌آبی و شهدا در دومین سال پیایی بازی افتتاحیه را برگزار کردند.

بر خلاف مراسم زیبای قرعه‌کشی مسابقات که برای اولین بار با حضور پیشکسوتان، سرپرستان و بازیکنان تیم‌ها در سالن دانشکده علوم پزشکی برگزار شد، در بازی افتتاحیه برنامه‌ی خاصی اجرا نشد. عدم حضور حاج نجات آشفته، پیشکسوت ورزش گراش و گوینده ورزشگاه که به دلیل مشغله کاری امسال در کنار کمیته اجرایی نیست، یکی دیگر از کمبودهای مسابقات به شمار می‌رود.

بازی‌های هفته اول

پنجشنبه بیست و هشتم تیرماه ساعت ۱۹:۱۵ دیدار افتتاحیه بین دو تیم ستاره‌آبی و شهدا، با نتیجه‌ی سه بر یک به نفع تیم شهدا به پایان رسید. حمیدرضا واحدی به همراه کمک‌ها محمدجواد افشار و علی مقتدری و داور چهارم احمدرضا محمودی این بازی را قضاوت کردند. ناظر داوری عبدالرضا حسین‌پور، و سرپرست بازی مجید افشار بود. تیم شهدا با اضافه کردن ابراهیم کامیاب به ترکیب خود، و تیم ستاره‌آبی با در اختیار گرفتن علیرضا ساکنی و علی سوزنده، هر دو به دنبال تقویت خط هافبک خود بودند. علیرضا عظیمی دو گل و سید مصطفی موسوی یک گل برای شهدا به ثمر رساندند، و تک‌گل ستاره‌آبی را علیرضا ساکنی زد. ستاره‌آبی هفته دوم استراحت خواهد کرد و شهدا به مصاف استقلال خواهد رفت.

دومین بازی روز پنجشنبه ساعت ۲۱:۱۵ را دو تیم اتحاد و انقلاب برگزار کردند و اولین تساوی بدون گل مسابقات را پس از پایان نود دقیقه رقم زدند. اتحاد با تغییر کادر فنی خود و اضافه کردن محسن یوسفی به خط دفاعی و همچین تقویت بازیکنان خود پا به این دوره از مسابقات گذاشته است. در مقابل، تیم انقلاب همیشه دقیقه نود تیم خود را می‌بندد و تمرینات کمتری نسبت به بقیه تیم‌ها دارد، ولی بازیکنانش با تعصب خاصی برای تیم خود بازی می‌کنند. این دیدار را حمید محمودزاده به عنوان داور، مهدی آذرافروز و هادی افشار به عنوان کمک داور و علی آشفته به عنوان داور چهارم قضاوت کردند. اتحاد در هفته دوم به مصاف جوشن می‌رود و انقلاب با گراش جوان دیدار خواهد کرد.

جمعه ۲۹ تیرماه ساعت ۱۹:۱۵ دو تیم شاهین واستقلال سومین بازی هفته اول و دومین تساوی را با نتیجه‌ی دو به دو رقم زدند. تیم شاهین که چندین بازیکن خود را نسبت به پارسال از دست داده، به مصاف تیم استقلالی رفت که با اضافه شدن احسان جوکار به عنوان سرمربی، بازیکنان جدیدی اضافه کرده و نظم خاصی به این تیم داده است. ابتدا استقلال با دو گل محمدصادق شبانی و محمد قاسمی از حریف خود پیش افتاد، ولی با اخراج مصطفی براهیمی، مهاجم استقلال، شاگردان علی صالحی، مربی جوان و با اخلاق شاهین، توانستند دو گل خورده‌ی خود را با گلزنی محمدجواد آذرائین و حامد معصومی جبران کنند. در هفته دوم، شاهین با پرسپولیس نوین دیدار می‌کند و استقلال به مصاف شهدا خواهد رفت. این دیدار را عبدالحمید عبدالی، محمدکاظم عابد، حامد بابااحمدی و جعفر سعیدی قضاوت کردند.

چهارمین دیدار هفته اول روز جمعه ساعت ۲۱:۱۵ بین دو تیم هلال احمر و جوشن، رقیبان سنتی چند سال اخیر، برگزار شد. هلال احمر تیم جوانی است که تلفیقی از بازیکنان باتجربه استانی و کشوری دارد؛ و در مقابل، تیم جوشن امسال زاهد زاهدی را به عنوان بازیکن-مربی در اختیار دارد. این دیدار با تک گل رضا جوکار با نتیجه یک بر صفر به سود هلال احمر به پایان رسید. مجید افشار، مرتضی آشفته و حمید محمودزاده و علی آشفته، تیم داوری این دیدار را تشکیل دادند. احسان جوکار سرپرست بازی و عبدالرضا حسین‌پور ناظر بازی بودند. در هفته دوم، هلال احمر به مصاف شهیدان حسن‌زاده خواهد رفت و جوشن با اتحاد دیدار می‌کند.

آخرین بازی هفته اول مسابقات، روز شنبه ۳۰ تیرماه با دیدار دو تیم پرسپولیس نوین و شهیدان حسن‌زاده برگزار شد. ابتدا پرسپولیس نوین با در اختیار گرفتن بازی، خیلی زود با دو گل منصور قاسمی و ابراهیم فیلی از حریف خود پیش افتاد. ولی در ادامه با صحبت‌های مربی تیم شهیدان حسن‌زاده، سعید چترآبگون، در بین دو نیمه، بازیکنان این تیم توانستند بازی را در دست بگیرند و با گل‌های احمدرضا سالاری، محمد دریاکش و اکبر روزخوان، با نتیجه سه بر دو پیروز این میدان باشند. این بازی را علیرضا ساکنی، عبدالرضا حسین‌پور و اسماعیل بلبلی و حمید گایانی داوری کردند. سرپرست زمین رضا آذرآئین بود. در هفته دوم، پرسپولیس نوین با شاهین دیدار می‌کند و شهیدان حسن‌زاده نیز آخرین بازی هفته دوم را با هلال احمر برگزار خواهند کرد.

2 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top