با اینکه یک هفته به پایان مسابقات لیگ مانده است گراش جوان با برد دیروز برابر شهدا خود را قهرمان لیگ دسته اول گراش می‌داند. گراش جوان هم‌اکنون با ۱۶ امتیاز در صدر جدول است و تنها رقیبی که گراش‌جوان را با ۱۵ امتیاز تهدید می‌کند شاهین است که بر اساس شکایت انجام شده از این تیم به خاطر استفاده غیر مجاز بازیکن به احتمال زیاد با کسر سه امتیاز جریمه خواهد شد. ولی بدون این فرض هم قهرمانی گراش‌جوان دست خود این تیم است.

دیروز گراش جوان توانست سه بر یک شهدا را ببرد. تک گل شهدا را قاسم ارشدی به ثمر رساند. در این بازی که زاهد زاهدی کار قضاوت آن را بر عهده داشت عبدالمهدی شمسی از گراش جوان بهترین بازیکن میدان بود. در دیگر بازی هفته هشتم نیز شاهین با دو گل اسداله محمدی و مهدی اپرور تک گل یونس فتحی از پرسپولیس نوین را جواب داد.

تیم استقلال که در شروع لیگ نتایج خوبی را به دست آورده بود حالا با ۱۱ امتیاز چهارم است و جوشن هم با ۱۲ امتیاز بعد از گراش‌جوان و شاهین قرار دارد.

بازی‌های هفته پایانی در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته آینده پایان می‌گیرد. مهمترین بازی این هفته مسابقه گراش‌جوان و جوشن است و از سوی دیگر تیم شهدا که خود را در قهر جدول می‌بیند مقابل شاهین قرار خواهد گرفت. در بازی‌های دیگر پرسپولیس با اتحاد و ستاره‌آبی و استقلال بازی خواهند کرد.

در صورت قهرمانی گراش‌جوان، این تیم از سال ۸۰ تا الان فقط دو بار کاپ قهرمانی را از دست داده و تاکنون نیز جایگاه خود را در بین تیم‌های گراش تثبیت کرده است.

امتیاز کنونی تیم‌ها به این شرح است؛ گراش‌جوان ۱۶. شاهین ۱۵. جوشن ۱۲. استقلال ۱۱. اتحاد ۱۱. ستاره‌آبی ۶. مقاومت ۶. پرسپولیس‌نوین ۵. شهدا ۵.