بستن

اهدای جام به فرانسه در سینما فرهنگ

هفت‌برکه – گریشنا: با پخش مستقیم بازی فینال مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، پخش فوتبال در سینما فرهنگ گراش به پایان رسید.

به گزارش هفت‌برکه، دیروز ۲۴ تیرماه ۹۷ بازی فینال جام جهانی بین دو تیم فرانسه و کرواسی با حضور تماشاگران فوتبال‌دوست در سینما فرهنگ پخش شد. این بازی با نتیحه ۴ بر ۲ به نفع تیم فرانسه به پایان رسید که به نظر می‌رسید طرفداران بیشتری در سالن داشت. برای پخش بازی فینال و اهدای جوایز از مسئولین شهرستان با ارسال دعوتنامه دعوت شده بود، و احمد حسن‌نژاد، رییس اداره ورزش و جوانان گراش؛ و حبیب مهرابی و دکتر لطافت، اعضای شورای چهارم، در بین تماشاگران دیده می‌شد.

بعد از پایان بازی، مراسم قرعه‌کشی بین شرکت کنندگان پیش‌بینی بهترین بازیکن، تیم قهرمان و تیم‌های صعود کننده در هر مرحله برگزار شد. در پیش‌بینی تیم‌های صعودکننده به هر مرحله، هادی افشار برنده بن خرید ۶۰۰ هزار تومانی؛ حمید بهرامی برنده جایزه بن خرید ۳۰۰ هزار تومانی؛ عباس حیدری برنده بن خرید ۴۰۰ هزار تومانی؛ رقیه پریدخت برنده بن خرید ۲۰۰ هزار تومانی از پوشاک پاشا واقع در نبش کوچه سیناتور شدند. این مسابقه برندگان دیگری هم داشته است که فعلا هویتشان مشخص نیست و در آینده به خبر اضافه خواهد شد.

جواد رادمرد به عنوان یکی از برگزارکنندگان این مراسم در سینما گفت: «پخش مسابقات در سینما فرهنگ با اولین بازی ایران مقابل مراکش ۲۵ خردادماه آغاز شد و با پخش بازی فینال به پایان رسید. در مرحله مقدماتی ۱۳ بازی و در کل ۲۵ بازی در این ایام روی پرده سینما فرهنگ گراش برای علاقه‌مندان به فوتبال پخش شد. بعد از پایان مرحله مقدماتی، به دلیل عدم صدور مجوز، برای ادامه پخش بازی‌ها در سینما وقفه‌ای افتاد که مجددا با همکاری فرمانداری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش، پخش بازی‌ها از سر گرفته شد.»

رادمرد با اشاره به استقبال بسیار خوب تماشاگران از پخش بازی‌های ایران گفت: «این اولین بار بود که در شهرستان گراش بازی‌های جام‌جهانی آن هم ۲۵ مسابقه را پخش کردیم. در سه بازی ایران، سالن سینما کاملا پر بود و حتی تعدادی از تماشاگران بازی را نشسته روی زمین دنبال می‌کردند. جا دارد از پوشاک پاشا آقایان که اسپانسر اصلی برنامه بود، و تزیینات ماشین گلوری، فروشگاه مادر، کفشدوز و دیگر اسپانسرهای خوب این برنامه تقدیر و تشکر کنم.»

با پایان مسابقات جام جهانی و نمایش فوتبال در سینما فرهنگ، برنامه سینما به حال عادی برگشته است. در حال حاضر دو فیلم «دشمن زن» و «تگزاس» روی پرده سینماست، اکران دشمن زن ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه و تگزاس ساعت ۲۲:۳۰ هر شب است.

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top