بستن

دفاع تمام‌قد باقرزاده از عملکرد شورا

هفت‌برکه گریشنا: اکبر باقرزاده، یکی از اعضای شورای شهر گراش، در جواب برخی از سوالاتی که دکتر ابراهیم مهرابی از شورا مطرح کرده بود (بیست سوال یک شهروند از شورا و شهرداری گراش) مطلبی را برای سایت گریشنا فرستاده است.

باقرزاده در این مطلب در مورد سوالات دکتر مهرابی نوشته است: «تماماً بی‌پایه و اساس می‌باشد و اصولأ نشأت‌گرفته از ذهن مریض یک عده افراد فرصت‌طلب که در صدد ضربه زدن به شورا هستند».

این عضو شورای شهر همچنین تاکید کرده است: «بنده حاضرم در حضور مردم گراش در یک مناظره از عمل‌کرد شورا دفاع کنم.»

او خبر داده است: «جواب سوالات آقای مهرابی از طرف شورا در دست تهیه است و به زودی از طریق رییس شورا به اطلاع عزیزان رسانده می‌شود.

و در ادامه نیز می‌گوید: «اما چون برخی از سوالات مربوط به اینجانب می‌باشد، خواستم شخصاً جواب آن را به اطلاع عموم برسانم.» و سپس در مورد تاخیر در تهیه طرح تفصیلی، وعده‌های انتخاباتی از قبیل مشکل محدوده و مسکن ارزان، و همچنین مساله‌ی مسکن بسیجیان توضیحاتی ارائه کرده است.

در ادامه مطلب پیشین در این مطلب نیز برای پیشگیری از مجادله‌های بیهوده، صرفا کامنت‌های که با نام و نام‌خانوادگی مشخص نوشته شده باشد منتشر خواهد شد

متن کامل مهندس اکبر باقرزاده با کمترین ویرایش متنی منتشر می‌شود.

به نام خدا

عرض سلام و خسته نباشید خدمت همه گراشی‌های عزیز به‌خصوص عزیزانی که به اینجانب به عنوان یک خدمت‌گزار اعتماد کردید و رأی دادید. قبل از جواب دادن به تهمت‌های آقای مهرابی که در قالب سوال مطرح نموده است، باید چند مورد به عرض عزیزان برسانم.

– جای تعجب و تاسف است که شخصی مثل آقای مهرابی با طرح این سوالات بی‌پایه در دام افرادی سودجو که صرفا برای پیش‌برد اهداف خودشان در جهت منفعت‌طلبی برخی افراد گام برداشته‌اند و سوالاتی که تماماً بی‌پایه و اساس می‌باشد و اصولأ نشأت‌گرفته از ذهن مریض یک عده افراد فرصت‌طلب که در صدد ضربه زدن به شورا هستند به قلم ایشان به نگارش درآید.

– من فقط به عنوان مثال یک مورد از تناقض در طرح سوالات آقای مهرابی به اطلاع عزیزان می‌رسانم که ایشان در سوال شماره ده مطرح کردند چرا طرح تفصیلی معطل مانده است؟ آقای مهرابی، به اطلاع شما می‌رسانم برخی افراد سودجو منفعتشان در آن است که این طرح هرچه سریع‌تر به تصویب برسد و سود کلانی به جیب بزنند، اما این افراد منفعت‌طلب اعضای شورا نیستند چون اگر دنبال تغییر کاربری و وارد نمودن زمین‌های خود به داخل محدوده خدماتی بودند، این طرح به قول شما معطل نمی‌ماند و سریعاً در شورا به تایید می‌رسید و به شهرداری ابلاغ می‌شد و اعضای شورا سریع‌تر به منفعت می‌رسیدند. پس مطمئن باشید هیچ کدام از اعضای شورا تا این تاریخ حتی یک بار طرح تفصیلی را که توسط شهرداری اصلاحات و تغییرات کاربری بر روی نقشه انجام شده، یک بار هم به رویت اعضای شورا نرسیده است، چه برسد به اینکه اعمال نظر در رابطه با کاربری‌ها در جهت منفعت‌طلبی خود اقدام نماید. پس اساساً طرح این سؤال بی‌پایه و اساس است.

– آقای مهرابی، اگر می‌خواهید خودتان را در اذهان عمومی مردم مطرح کنید، کافی است در جهت انجام کارهایی که در پیش‌برد اهداف شهر گراش است، خودتان را مشارکت بدهید و با طرح سوالات بی‌مورد، خودتان را اسیر افراد خاص قرار ندهید، چون که شما عادت دارید به تهمت زدن به افراد. یادم هست حدود چند ماه قبل به یکی از خیرین و بستگان خودتان که از افراد متدین و خوش‌نام و خدمت‌گزار گراش می‌باشند در مطالبی از این دست در فضای مجازی مطرح و تهمت زدید.

آقای مهرابی، اگر بنده قبل از اینکه از شما سؤال کنم، در فضای مجازی با طرح سؤال به شما بگویم آیا صحت دارد به خاطر اختلالات روحی روانی در دانشگاه اقدام و تهدید به خودکشی کردید؟ و بعداً شما در جهت ثابت کردن این موضوع به بنده اثبات نمایید که مرتکب چنین عملی نشدید.

و این به دور از انصاف است عزیزان که در شورا شب و روز وقت گذاشتند در جهت حل مشکلات مردم، اینگونه مورد شماتت از طرف شما قرار بگیرد. اما مردم گراش فهیم‌تر از آن هستند که تحت تأثیر حرف‌های شما قرار بگیرند. شاید بگویید این یک نوع شفاف‌سازی است جهت مردم، آقای مهرابی این بازی‌ها دیگر کهنه شده است.

– آقای مهرابی، با طرح این سوالات بی‌پایه نمی‌توانید عزیزانی که منتخب مردم هستند و شب و روز وقتشان در جهت حل مشکلات مردم گذاشتند تخریب نمایید و این را بدانید در پایان چهار سال، عمل‌کرد این شورا جواب محکمی خواهد بود به شما و آن روز مردم فهیم گراش می‌توانند قضاوت نمایند.

آقای مهرابی، بنده حاضرم در حضور مردم گراش در یک مناظره از عمل‌کرد شورا دفاع کنم. هر چند بعید می‌دانم شما را بتوانم مجاب نمایم، چون که شما از نظر شخص بنده از جنس مردم گراش نیستید و بیشتر دنباله یک تفکر خاص هستید که مخصوص خودتان است و اصولاً کسی را به غیر از خودتان قبول ندارید.

آقای مهرابی، اگر می‌خواهید خلوص نیت خودتان را به مردم گراش ثابت نمایید، لازم نیست هر چند وقت یک بار به افراد با طرح سوال تهمت بزنید. من به عنوان یک برادر کوچک‌تر به شما عرض می‌نمایم هر مطلبی که از افراد مغرض در گوش شما نجوا شد، آن را به زبان نیاورید، چون آن شما هستید که در نهایت منزوی خواهید شد.

– با توجه به اینکه جواب سوالات آقای مهرابی از طرف شورا در دست تهیه است و به زودی از طریق رییس شورا به اطلاع عزیزان رسانده می‌شود، اما چون برخی از سوالات مربوط به اینجانب می‌باشد، خواستم شخصاً جواب آن را به اطلاع عموم برسانم.

در رابطه با شعار انتخاباتی اینجانب یادآوری کرده بودید. باید به عرض برسانم بنده در هیچ یک از شعارهایم بحث محدوده را مطرح نکردم. البته این به این معنی نیست که در جهت حل آن مشکل پیگیر نباشم و بارها گفتم انجام این کار مستلزم یک خرد جمعی و هماهنگی بین مسئولین شهرستان می‌باشد.

– بحث مسکن جوانان مطرح کرده بودید که اینجانب در اولین فرصت از ورود به شورا با حضور فرماندار محترم و معاون مدیر کل بنیاد مسکن استان زمینی به مساحت ٣٠ هکتار در نظر گرفته شد، اما علارغم پیگیری‌های مجدانه این جانب، متاسفانه به دلیل همکاری نکردن برخی مسئولین در داخل شهرستان، هنوز این پیگیری‌ها به نتیجه نرسیده است.

در رابطه با فشار بر مسکن بسیجیان به عرض همه عزیزان برسانم که بسیجیان همیشه مورد ظلم قرار گرفتند، واحدهای آپارتمانی به این عزیزان تحویل دادند که متاسفانه هیچ کدام از این واحدها  یک پارکینگ جهت ماشین‌هایشان ندارند و وقتی اینجانب در جهت حمایت این عزیزان برآمدم، یک عده سودجو با تبلیغات سوء که اکبر باقرزاده جلو حل شدن کار مسکن بسیجیان گرفته است و شروع به جوسازی کردند و قصد تخریب اینجانب داشتند. واقعا از عجایب مهندسی است که تعداد ١۵۶ پارکینگ یک پروژه حذف شود و در جهت منفعت‌طلبی یک عده ٣۶ واحد آپارتمان در پیلوت به جای پارکینگ ساخته شود اما هیچکس جواب‌گوی بسیجیان نیست. این نقشه چگونه در شهرداری اصلاح و در جهت حذف پارکینگ اقدام نمودند؟ واقعا این بسیجی‌ها ماشین‌هایشان را باید در کجا پارک نمایند؟ مگر می‌شود یک پروژه به این بزرگی از پارکینگ محروم باشند؟

آقای مهرابی، اگر واحد شما بود و جای پارک نداشتید، باز چنین حرفی می‌زدید؟ من قضاوت را به شما عزیزان واگذار می‌نمایم.

– آقای مهرابی، از تمام سوالات که مطرح نمودید، در صورتی که سندی از تخلف اینجانب در مواردی که به نگارش در آوردید در مقابل خداوند بزرگ مسئول هستید و اینجانب این اختیار را به شما می‌دهم که در صورت هرگونه تخلف بنده با ارائه سند در مدت حضورم در شورا در این سایت منتشر نمایید.

در پایان از همه عزیزان قدردان هستم و اگر در نگارش این مطالب از نظر ادبی و ویرایش کم و کاستی است پوزش می‌طلبم. انشالله همه عاقبت به خیر شویم.

 

خدمت‌گزار کوچک مردم گراش

اکبر باقرزاده

۱۴/۰۷/۱۳۹۷

 

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

7 نظر

  1. سلام اقای باقرزاده، کاش صبر میکردید تا تمام اعضای شورا نظر خودشون رو بگویند، چنین شتابزده و باقصد تحقیر شهروندان پاسخ دادن نازیباست، بهترهست منطقی و مستدل سوالات رو جواب میدادین، البته فکر نمیکنم بیست سوال، مستقیم ربط به عملکرد شما داشته باشه وچرا برداشت اینچنینی کرده اید جای سوال هست، نمیدانیم بین شما و مهرابی چه میگذرد ولی هرچقدر دشمنی باشد(که ان شاالله چنین نیست، چون از کل شورا سوال شده و کسی به شما تهمتی یا سوالی حمل نکرده) بخاطر اینکه رویه پرسش و پاسخ بین شهروندان و مسئولین بخوبی جا بیافتد، بذارید این کدورت ها وارد سوالات نشود.
    حالا مهرابی تحریک شده یا هرچیزی، هدف مسئولین خدمت هست که مااز شورای قبل و همین شورا بخاطر عملکرد قدردانیم و البته نقطه ضعف هایی هم هست، مسئولین باید شکرگزار باشند که چنین شهروندانی دارند که هرکجا اشتباهی باشد انتقاد میکنند.
    آرزوی موفقیت بیش از پیش میکنیم برای همه اعضای شورا و مسئولین

  2. سلام اقای حجازی انشالله از این به بعد در صورتی که خواستم از شورا و خودم در مقابل برخی افراد اظهار نظر و دفاع نمایم حتماً با شما هماهنگ میکنم ضمناً اقای حجازی شما یک شهروند هستید حق دارید اظهار نظر نمایید اما نه از طرف شهروندان.
    اقای حجازی بنده به برخی از سوالات که مربوط به اینجانب در رابطه با شعار انتخاباتى بود صراحتاً پاسخ دادم و موارد دیگر به طور کلی از شورا دفاع نموده ام شاید شما به دقت مطالب اینجانب را مطالعه نکرده اید ضمناً شما یک کامنت در اظهار نظر اقای مهرابی گذاشته بودین که هزینه تعمیر ساختمان شورا ٣٠٠ میلیون تومان پرداخت شده است میتوانم یک سوال از شما بپرسم این امار هزینه کرد را از کجا به دست اوردید و برای شهروندان اطلاع رسانی نموده اید ایا شما کار پرداز شهرداری هستید؟؟؟؟؟ اگر اطلاع رسانی دروغ به شهروندان نموده اید شما باعث تحقیر شهروندان شده اید بخاطر اظهار نظر کذب، اما در صورت وجود مدارک هزینه کرد شورا نزد شما لطفاً نسبت به انتشار مدارک موجود در جهت اثباط حرف های خود در همین سایت اقدام نمایید.
    با تشکر از شما
    انشااله همه عاقبت به خیر شویم.

  3. سلام اقای باقرزاده
    ازشما که بازاری هستید انتظار سعه صدر بیشتری داشتم.
    ممنون که حق اظهارنظر و سوال بنده را بعنوان یک امر بدیهی تذکر دادید، ضمنا من از طرف شهروندان صحبتی نکردم به همین خاطر اسم و فامیل نوشتم، اینکه عرض کردم از طرف شورا جوابیه بیاد، حمل بر بی ادبی نباشه، به این دلیل گفتم که چندین بار بالاخص اوایل شورا با وجود اینکه خانم ناصری سخنگو بودن، چند صدایی شورا داشته که شاید اخرین بار آن جلسه پرسش و پاسخ مدرسه علمیه بود، که شهروندان بیاددارند.
    اقای باقرزاده درسته سنی ندارم، اما خیلی از جریانات قبل و حال رو هم فراموش نکردم و هرچه یادمه بعنوان فعال اجتماعی و فرهنگی شهر بعنوان وظیفه به شهرم خدمت کردم و میکنم، اینمورد رو از دیگر اعضای شورا یافعالین شهرستان بپرسید بهتر درجریانند.
    امیدوارم اظهار نظر بنده رو بعنوان یک ذهن مریض و ناشی از توطئه و… ندانید، بیشتر مردم شهر(نگفتم تمام مردم شهر، تا مرفهان بی درد جداشوند) بنده، پدر و جدم رو میشناسند، الحمدلله تابحال یک لکه خاکستری در زندگی ماکسی نمیتواند پیداکند و تابحال مایه تحقیر شهروندان(به تعبیر شما) نشده ام، اگر صحبتی بود من باب برادری و دلسوزی بود،
    درمورد مبلغ سیصد میلیون تومان هزینه، پیشنهاد میکنم گزارش صدثانیه شهرداری رو تماشا کنید(البته قبل از انتشار باید شورا میدید و تایید میکرد، این یکصدایی ها همچین جاهایی بدرد میخورد) اگر اون گزارش رو ببینید متوجه میشوید مبلغ رو با چه سندی عرض کردم، اگر کلیپ را میخواهید به شماره واتساپ بنده پیام بدهید تا ارسال کنم، هرکسی حرفی میزند یا مکتوب میکند لابد سندی دارد، البته به همت فضای مجازی و… چیزی که امروزه پیدا میشود سند ومدرک.
    حال نمیدانم چرا فقط به این مورد تکیه دارید و سوال پرسیدید، سوالات دیگری هم بود.
    سپاسگذارم از جنابعالی بابت حوصله ای که بخرج دادید.عرضم تمام

  4. آقای امیرعلی جوادی‌ و آقای محمد حسینی به ایمیلی که در کامنت ذکر کرده بودید پیام فرستادم اما ایمیل‌های شما در دسترس نبود.
    برای تایید کامنت لطفا یا از ایمیل دیگری استفاده کنید یا به مدیر سایت در تلگرام پیام بدهید. t.me/gerash

  5. سلام اقای باقرزاده شما هرکسی ازشما سوالی کرد وجوابش خاستن شما گفتید تهمت زدید پس معلومه انتقاد پذیر نیستید لطفا یه کم شعار های انتخاباتی که گفتین به یاد خودتان بیارید شما هیچ یک از این شعارها عمل نکردید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 نظر
scroll to top