بستن

فرماندار گراش دهیاری لب‌اشکن را در روز دهیار افتتاح کرد

هفت‌برکه – گریشنا: لب‌اشکن هفتمین روستای شهرستان گراش است که در دولت تدبیر و امید صاحب ساختمان دهیاری شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گراش، هفتمین ساختمان دهیاری شهرستان گراش در دولت تدبیر و امید در روستای لب اشکن از توابع بخش مرکزی شهرستان افتتاح شد. اصغر فرودی فرماندار گراش، بخشداران بخش ارد و مرکزی، برخی از مسئولین دستگاه‌های اجرایی شهرستان و اعضای شورای اسلامی روستا و بخش ۱۴ تیرماه در روز شهرداری و دهیاری‌ها به روستاهای شهرستان سفر کردند.

افتتاح سه طرح ۱۰۰ میلیون تومانی

فرماندار گراش در این مراسم ضمن تبریک روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، رویکرد دولت تدبیر و امید توجه و توسعه زیرساخت‌ها در مناطق روستایی عنوان کرد و گفت: از زمان فعالیت دولت تدبیر و امید تاکنون در حوزه تقویت زیرساخت‌های اداری و خدماتی مناطق روستایی شهرستان گراش، هفت ساختمان دهیاری با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان ساخته شده است که مجموعه ساختمان دهیاری‌های شهرستان به ۹ ساختمان رسیده است و در آینده ساختمان دهیاری روستای کنار زیارت و بشیرآباد که اخیرا کد دهیاری دریافت کردند نیز ساخته خواهد شد.

در سفر یک‌روزه فرودی به بخش ارد و مرکزی با حضور فرماندار گراش پس از بهره‌برداری از خیابان شهید قاسم‌نژاد فداغ با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان، ساختمان دهیاری لب اشکن با زیربنای ۱۲۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان به مناسبت روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها افتتاح شد

فرماندار گراش در شهر ارد پروژه احداث خیابان فاطمه زهرا (س) را به طول ۲۵۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات دولتی افتتاح کرد.

فرماندار گراش: شورای ارد به تعهدات خود عمل کند

اصغر فرودی فرماندار گراش با حجت الاسلام و المسلمین علوی امام جمعه ارد دیدار کرد و گفت: باید همه مسئولان دستگاه‌های اجرایی در کنار ائمه جمعه و مردم با همدلی و وحدت بتوانیم در رشد و توسعه این شهرستان گام‌های اساسی برداریم.

فرودی با بیان اینکه یکی از خواسته‌های مردم در جهت افتتاح شهرداری به طور جدی پیگیری شده است، اظهار داشت: فرمانداری نقشی در برگزاری و یا تعویق جلسه معارفه شهردار ندارد. با عمل کردن شورا به تعهدات خود امیدواریم به زودی شهرداری راه‌اندازی و شهردار معرفی شود.

فرماندار گراش با اشاره به وضعیت پروژه‌های عمرانی در دست اجرای شهرستان، افزود: یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان امسال برای توسعه و آبادانی بخش ارد و دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان برای بخش مرکزی از محل سه درصد نفت و گاز و تملک دارایی اختصاص پیدا کرده است.

وی تصریح کرد: به زودی مردم بخش ارد از نعمت گاز برخوردار می‌شوند و برای بهره‌برداری از این پروژه از استاندار فارس و مدیران استانی دعوت کرده‌ایم.

وی اضافه کرد: با راه اندازی شهرداری ارد، محدودیت‌ها برای ارتقاء سطح خدمات شهری رفع می‌شود و در دیگر حوزه‌ها ضریب تعرفه آب روستایی، برای روستاها و مناطق تابعه و همجوار کاهش پیدا خواهد کرد.

ارد: درخواست راه‌اندازی سریع‌تر شهرداری

حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی علوی، امام جمعه ارد، در این دیدار گفت: خدمات خوبی توسط دولت در مسیر آبادانی و توسعه بخش ارد انجام گرفته است که امیدواریم این حرکت با تلاش بیشتری ادامه پیدا کند.

وی گفت: شهر به لحاظ آسفالت، بهداشت و فاضلاب وضعیت خوبی ندارد و این را می‌طلبد که هر چه سریع‌تر شهردار این شهر معرفی و شهرداری تاسیس شود.

زینل‌آباد: مشکل آب و زباله

فرماندار گراش با حضور در روستای زینل‌آباد در جریان عملیات اجرای طرح هادی این روستا قرار گرفت و گفت: مرحله دوم اجرای طرح هادی روستای زینل‌آباد با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیون تومان در حال اجراست.

فرودی در جلسه‌ای در دهیاری زینل‌آباد مشکلات کمبود آب شرب و جمع‌آوری زباله در روستا را بررسی و دستور رفع آن را به بخشدار، دهیار و اعضای شورای اسلامی روستا داد

وی با حضور در روستای آغصه از پروژه بهسازی محور ورودی این روستا بازدید کرد و گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیون تومان در دست اقدام است.

فرماندار گراش از احداث زمین ورزشی چمن مصنوعی در روستای آغصه خبر داد و افزود: ساخت زمین چمن مصنوعی در روستای آغصه و مرکز بخش ارد با اعتباری بیش از ۳۰۰ میلیون تومان در دست اجراست.

وی با بیان اینکه از توسعه سرمایه گذاری واحد مرغداری ۳۰ هزار قطعه‌ای و ۶۰ هزار قطعه‌ای در ارد و روستاهای توابع این بخش برای اشتغال‌زایی استقبال کردیم، اظهار داشت: مشارکت مردم برای توسعه فعالیت‌های اقتصادی مهم است در واقع زیرساخت‌های توسعه توسط دولت ایجاد می شود ولی مردم باید در فعالیت‌های سرمایه‌گذاری و اقتصادی همکاری لازم را داشته باشند.

فرماندار گراش در سفر یک‌روزه خود به بخش ارد و بخش مرکزی با حضور در روستاهای زینل آباد و آغصه در دیدار چهره به چهره با مردم، از نزدیک با مشکلات آنان آشنا شد.

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

1 نظر

  1. واسه محدوده گراش و جاده ها به سمت روستاها از گراش هم آقای فرماندار کاری بکن.مخصوصا دهستان فداغ که حق بر گردن مردم گراش دارن.بخش شدن فداغ هم باید در دستور کار باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top